jullie zijn niet goed voor mijn portemonnee. Heb bij Leaves and Feathers een blauw emile et ida rokje gekocht en van hugo loves tiki een compleet buiten mijn comfortzone jumpsuit met hotdogs, maar die leek me voor de zomer wel leuk. Voor dit geld durfde ik het wel uit te proberen...
Owh jeeh weet dat dit geen verkooptopic moet worden maar heb bizar veel reacties en pb's vanuit dit topic ik heb er zelf 12 euro exclusief voor betaald dus daar mag ie ook weer voor weg. het is een maat 92/98, en het rokje en de maillots zijn niet te koop, iemand die dan intresse heeft?
In ieder geval niet met een shirtje met print, haha. Links kan wel met veel kleuren door de bloemen die er in zitten. En de rechter met zwart of wit denk ik.
Ik vond vooral de linker erg leuk en mijn vriend de rechter.
verootjoo
Geplaatst: 21-02-19 19:56
Heel leuk juist, drukke broekjes met een effen basic shirtje erop Links zou ik rood doen en rechts een zwart shirtje.
Mensen wat gaan jullie snel! Prachtig roze jurkje hierboven, toffe gestreepte broek shirtje had ik ook gezien en ik was er al bang voor idd. Naveltruitje...
Onze oudste is ook erg lang, onze tweede is precies gemiddeld. Is wel wennen, waar de oudste maat 86 precies 2 weken aan kon, draagt de jongste die maat nu al maanden.
Wel een hele leuke broek, die gestreepte, Keet! Ik vind de Tinymoon broekjes ook heel leuk! Zeker ook voor die hele kleintjes De gele is mijn favoriet!
Hier vandaag de Snurk sweater aangehad, maar mini heeft een lang bovenlijf. Kan nu precies, maar moet nu geen groeispurt krijgen...