Jet schreef:Fohadie, had je bij de Duitse Amazon gekeken of bij de Engelse? Vanuit Engeland zijn verzendkosten denk ik een stuk hoger dan vanuit Duitsland.
Duits. Maar heb nu besteld en minder verzendkosten betaalt dan ik eerder had gezien.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Veulen84 schreef:Vraagje voor mijn omi. We zoeken een 1 of 1,5 persoonsdeken in een effen kleur. Mag geen wol zijn en liefst niet meer dan 50 euro. Dekens vinden we wel, maar de prijzen zijn echt te hoog.
Roodvos schreef:Veulen84 schreef:Vraagje voor mijn omi. We zoeken een 1 of 1,5 persoonsdeken in een effen kleur. Mag geen wol zijn en liefst niet meer dan 50 euro. Dekens vinden we wel, maar de prijzen zijn echt te hoog.
Als ik Google op "fleece woondeken" dan vind ik te kust en te keur heerlijke warme gevoerde fleece dekens voor 20-30 euro.
Bij de Action zijn ze voor ongeveer een 10-tje, maar dan niet effen maar met een (sterren) patroon.
Veulen84 schreef:Sorry niet goed gezegd. We zoeken geen woondeken, maar 1 echt voor op een bed om onder te slapen. Die plaids voor op de bank zijn dan echt wat te dun en licht.
Veulen84 schreef:Vraagje voor mijn omi. We zoeken een 1 of 1,5 persoonsdeken in een effen kleur. Mag geen wol zijn en liefst niet meer dan 50 euro. Dekens vinden we wel, maar de prijzen zijn echt te hoog.
Jet schreef:Veulen84 schreef:Vraagje voor mijn omi. We zoeken een 1 of 1,5 persoonsdeken in een effen kleur. Mag geen wol zijn en liefst niet meer dan 50 euro. Dekens vinden we wel, maar de prijzen zijn echt te hoog.
Deze is er denk ik alleen in deze kleur en misschien wel wat te groot: https://www.bol.com/nl/p/profipack-lege ... ifications , maar het is een warme deken en niet van wol en onder de € 50,00.
Oscar schreef:Ja he, echt een aardige man
Maar wel balen dat je niet geslaagd bent. Kon hij ze ook niet voor je bestellen?
Flying_Angel schreef:Jet schreef:
Deze is er denk ik alleen in deze kleur en misschien wel wat te groot: https://www.bol.com/nl/p/profipack-lege ... ifications , maar het is een warme deken en niet van wol en onder de € 50,00.
Deze is van 70% wol gemaakt.
Oscar schreef:Veulen, bedoel je zo'n ouderwetse wollen deken, zo eentje van voor het dekbed-tijdperk?
_mexx_lady_ schreef:Oscar schreef:Ja he, echt een aardige man
Maar wel balen dat je niet geslaagd bent. Kon hij ze ook niet voor je bestellen?
Nee.. raadde me wel aan om eens te kijken in Amsterdam. 'Op de gewone shoppingstraat, niet die dure daar!', ergens achter Madam Toussaut ligt een winkel vol met Sendra! Maar ik weet de naam even niet'.
Euh ja ik kom nooit in Amsterdam, dus geen idee![]()
Heb jij per toeval ervaring hoe ze vallen? Heb wel een site gevonden in 39, maar de dame van die winkel zei dat deze waarschijnlijk te krap gaan zijn omdat ik normaal een kleine 40 heb.
Op een andere site kom ik dan weer tegen dat je ze best een maat kleiner koopt.
Veulen84 schreef:Oscar schreef:Veulen, bedoel je zo'n ouderwetse wollen deken, zo eentje van voor het dekbed-tijdperk?
Ja, zo 1 bedoelen we er inderdaad. Oma is 79 en heeft altijd gewoon een deken gehad. Maar die is echt versleten. Het mag alleen echt geen wol zijn ivm allergie. Maar ze zijn gewoon niet te krijgen.
Die van de bol lijkt inderdaad wol te bevatten.