Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-19 23:17

Jet schreef:
Fohadie, had je bij de Duitse Amazon gekeken of bij de Engelse? Vanuit Engeland zijn verzendkosten denk ik een stuk hoger dan vanuit Duitsland.

Duits. Maar heb nu besteld en minder verzendkosten betaalt dan ik eerder had gezien.

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-19 23:40

Mooi dat je nu dan toch minder verzendkosten had!

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 00:55

Jet schreef:
Mooi dat je nu dan toch minder verzendkosten had!

Zeker weten. Daarom gooide ik het ook in dit topic. ;)

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 11:07

_mexx_lady_ schreef:
Die zit hier om de hoek, ga ze gelijk even mailen

Mazzelaar :))

Veulen84

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 14:56

Vraagje voor mijn omi. We zoeken een 1 of 1,5 persoonsdeken in een effen kleur. Mag geen wol zijn en liefst niet meer dan 50 euro. Dekens vinden we wel, maar de prijzen zijn echt te hoog.

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 15:04

Veulen84 schreef:
Vraagje voor mijn omi. We zoeken een 1 of 1,5 persoonsdeken in een effen kleur. Mag geen wol zijn en liefst niet meer dan 50 euro. Dekens vinden we wel, maar de prijzen zijn echt te hoog.

Als ik Google op "fleece woondeken" dan vind ik te kust en te keur heerlijke warme gevoerde fleece dekens voor 20-30 euro.
Bij de Action zijn ze voor ongeveer een 10-tje, maar dan niet effen maar met een (sterren) patroon.

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 15:11

Roodvos schreef:
Veulen84 schreef:

Als ik Google op "fleece woondeken" dan vind ik te kust en te keur heerlijke warme gevoerde fleece dekens voor 20-30 euro.
Bij de Action zijn ze voor ongeveer een 10-tje, maar dan niet effen maar met een (sterren) patroon.

Sorry niet goed gezegd. We zoeken geen woondeken, maar 1 echt voor op een bed om onder te slapen. Die plaids voor op de bank zijn dan echt wat te dun en licht.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 16:12

Ga eens kijken bij de kringloop.Klinkt raar.Maar daar al 2 superwarme dekens gekocht voor weinig.In de wasmachine en schoon.

N_B_N

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 17:23

Afbeelding

Ik heb deze gekocht bij de action paar weken terug. Ontzettend lekker warm <3

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 17:33

Volgens mij zoekt veulen echt een ouderwetse deken. Geen dekbed of fleece dekentje.
Ik vond de tip van de Kringloop een goeie. Zou het anders ook niet zo snel weten waar je nog ouderwetse dekens die niet van wol zijn kunt vinden.

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 17:33

Veulen, bedoel je zo'n ouderwetse wollen deken, zo eentje van voor het dekbed-tijdperk?

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 17:41

Mocht je wel een dekbed zoeken, ga even langs de jysk daar heb je wel 100 verschillende en goedkope dekbedden.

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 18:04

Veulen84 schreef:
Sorry niet goed gezegd. We zoeken geen woondeken, maar 1 echt voor op een bed om onder te slapen. Die plaids voor op de bank zijn dan echt wat te dun en licht.

Ik bedoel een gevoerde fleecedeken. Die zijn echt lekker warm. Ik gebruik die ook over mijn dekbed 's winters als het koud is. Zoiets:
https://static.smulderstextiel.nl/data/ ... -59790.jpg

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 19:05

Veulen84 schreef:

Deze is er denk ik alleen in deze kleur en misschien wel wat te groot: https://www.bol.com/nl/p/profipack-lege ... ifications , maar het is een warme deken en niet van wol en onder de € 50,00.

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 19:15

Jet schreef:
Veulen84 schreef:

Deze is er denk ik alleen in deze kleur en misschien wel wat te groot: https://www.bol.com/nl/p/profipack-lege ... ifications , maar het is een warme deken en niet van wol en onder de € 50,00.

Deze is van 70% wol gemaakt.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 20:30

Oscar schreef:
_mexx_lady_ schreef:
Die zit hier om de hoek, ga ze gelijk even mailen

Mazzelaar :))

Deze mazzelaar had pech. Ze hadden dit model niet, maar vond er voor de rest ook weinig keus.
Wel ontzettend leuke aardige man, kon er zo nog een uur mee kletsen maar iemand thuis had honger :+

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 20:31

Ja he, echt een aardige man :))
Maar wel balen dat je niet geslaagd bent. Kon hij ze ook niet voor je bestellen?

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 20:36

Oscar schreef:
Maar wel balen dat je niet geslaagd bent. Kon hij ze ook niet voor je bestellen?

Nee.. raadde me wel aan om eens te kijken in Amsterdam. 'Op de gewone shoppingstraat, niet die dure daar!', ergens achter Madam Toussaut ligt een winkel vol met Sendra! Maar ik weet de naam even niet'.
Euh ja ik kom nooit in Amsterdam, dus geen idee :D

Heb jij per toeval ervaring hoe ze vallen? Heb wel een site gevonden in 39, maar de dame van die winkel zei dat deze waarschijnlijk te krap gaan zijn omdat ik normaal een kleine 40 heb.
Op een andere site kom ik dan weer tegen dat je ze best een maat kleiner koopt.

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 21:16

Oh ja, handig is dat :))

Van Sendra weet ik het eigenlijk niet. Ik heb wel Sancho's en die vallen vrij normaal.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 21:31

Oscar schreef:
Oh ja, handig is dat :))

Van Sendra weet ik het eigenlijk niet. Ik heb wel Sancho's en die vallen vrij normaal.

Heel handig!
Thanks, dan ga ik nog wat googlen betreffende de maten. Het zijn zo een gave dingen

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 21:53

Flying_Angel schreef:
Jet schreef:

Bijzonder, onderin staat duidelijk Materiaal: katoen.

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 00:20

Oscar schreef:
Veulen, bedoel je zo'n ouderwetse wollen deken, zo eentje van voor het dekbed-tijdperk?

Ja, zo 1 bedoelen we er inderdaad. Oma is 79 en heeft altijd gewoon een deken gehad. Maar die is echt versleten. Het mag alleen echt geen wol zijn ivm allergie. Maar ze zijn gewoon niet te krijgen.

Die van de bol lijkt inderdaad wol te bevatten.

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 00:53

_mexx_lady_ schreef:
Oscar schreef:

Nee.. raadde me wel aan om eens te kijken in Amsterdam. 'Op de gewone shoppingstraat, niet die dure daar!', ergens achter Madam Toussaut ligt een winkel vol met Sendra! Maar ik weet de naam even niet'.
Euh ja ik kom nooit in Amsterdam, dus geen idee :D

Heb jij per toeval ervaring hoe ze vallen? Heb wel een site gevonden in 39, maar de dame van die winkel zei dat deze waarschijnlijk te krap gaan zijn omdat ik normaal een kleine 40 heb.
Op een andere site kom ik dan weer tegen dat je ze best een maat kleiner koopt.

Ik vermoed dat met die dure straat ie de kalverstraat bedoeld. Daar zit taft. Die verkopen behoorlijk wat Sendra. Probeer me suf te piekeren welke gewone straat dat dan moet zijn. Maar alles daar is duur. Er zat vroeger een winkel op de damstraat. Maar volgens mij bestaat die niet meer.

Boterbloem90

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 01:14

Veulen84 schreef:
Oscar schreef:

Ja, zo 1 bedoelen we er inderdaad. Oma is 79 en heeft altijd gewoon een deken gehad. Maar die is echt versleten. Het mag alleen echt geen wol zijn ivm allergie. Maar ze zijn gewoon niet te krijgen.

Die van de bol lijkt inderdaad wol te bevatten.

Bedoel je een deken wat meer richting een sprei gaat?

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 09:01

Flying_Angel schreef:

Bijzonder, onderin staat duidelijk Materiaal: katoen.[/quote]
Hmm, dat is wel raar. In de titel van het product staat nl 70% wol. Erg onduidelijk dit product.