Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lieshorses schreef:Er is geen duidelijk onderzoek naar gedaan, maar dit komt dus erg vaak voor. Naast nekklachten en snurken is op je rug slapen het meest negatief voor je dromen. Zo is op je rechterzij slapen (uit onderzoek gebleken) de beste houding om juist positief te dromen.
Ik slaap nooit op mijn rug, vind het niet lekker liggen. Maar wel interessant dit.Century schreef:Heb ik ook wel eens naar gegoogled, het is bij mij precies zo. Als ik op mijn rug slaap krijg ik 100% zeker nachtmerries. Geen idee waarom, ik kon nog niet een bevredigend antwoord vinden.
Xyris schreef:Waarom zitten bij sommige apparaten de cijfertoetsen van 1 tot 9 en bij anderen van 9 tot 1?
MizzMontana schreef:Als je in Brabant woont en je bent enigs kind, zeg je dan nog steeds ons pap en ons mam of gebruik je dan toch enkelvoud?
Froukje schreef:Hoe komen orkanen en andere heftige weerbeelden aan hun naam?
MizzMontana schreef:Als je in Brabant woont en je bent enigs kind...
Xyris schreef:Hoe geef ik correct een adreswijziging door op hetzelfde adres?
Mijn adres is nu al 3 jaar 59A ipv 59BV (voor BoVen) maar toch krijg ik nog vaak geen post zoals een melding over het uitbreiden van een parkeerzone![]()
![]()
.
De meeste post die ik binnen krijg is echt 59A dus het is wel doorgevoerd maar hier en daar (dus o.a. bij de gemeente maar ook bij het aanmelden voor een nieuwe internetaansluiting) staat nog steed BV.
theadora99 schreef:Froukje schreef:Hoe komen orkanen en andere heftige weerbeelden aan hun naam?
Ik weet in Amerika dat ze een lijst hebben die ze steeds opnieuw gebruiken. Dus 1 met ze A en 1 met dr B etc. Als stormen heel heftig zijn word de naam niet op ieuw gebruikt (bijv Katrina of nu Harvey, zullen ze een andere naam met de K en H moeten bedenken. Die lijst staat voor een x aantal jaar vast. Hoorde ik toevallig zaterdag ofzo op 3FM bij Maarten jan de woordenman hahaha
oomens schreef:Contact opnemen met de bewuste afzender en daar het juiste adres doorgeven?