Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-17 09:13

Dat is een goed teken Resistance! Ik denk soms dat mannen het ook gewoon niet zo doorhebben, totdat je er zelf mee stopt :)

Zinzi_jewel, dat is gewoon eng haha.... snel afkappen!! :wave:

Ik heb nog een leuke tindermatch lopen, gesprek valt een beetje stil helaas want ik vind hem echt interessant (behalve dat hij 3 jonge kinderen heeft....)
En sinds gister nog een leuke match die gezellig kletst en dezelfde interesses heeft. Mijn mangevondeninhetwild blijft ook gezellig kletsen en is woest aantrekkelijk maar vind in het dagelijks leven echt totaal andere dingen leuk als ik vind, dat gaat nooit werken, jammer |o

Zinzi_jewel

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-17 09:40

Wil je hem hebben Alik
Mag gratis en voor niks

Shayenne93

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-17 11:00

_Reneee schreef:
Haha nee in Den Bosch. Maar hij wil vast reizen.

Nou mensen ik heb vrijdag weer een date. Hopelijk wordt dit geen ramp :+

Hahah nu wil ik hem ook tegen komen op Tinder. Heb afgelopen weekend wel in DB zitten swipen maar zit normaal in Amsterdam. Misschien volgende keer als ik bij mijn ouders ben er naar opzoek :') Puur omdat ik nu nieuwsgierig ben natuurlijk, nog weinig behoefte aan kinderen hier

Hebben jullie ook matches die dan al snel een date inplannen (wat ik persoonlijk wel chill vind) maar die dan daarna niks meer van zich laten horen.. Serieus waarom plan je dan een date in? :+

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-17 11:34

Shayenne93 schreef:
_Reneee schreef:
Haha nee in Den Bosch. Maar hij wil vast reizen.

Nou mensen ik heb vrijdag weer een date. Hopelijk wordt dit geen ramp :+

Hahah nu wil ik hem ook tegen komen op Tinder. Heb afgelopen weekend wel in DB zitten swipen maar zit normaal in Amsterdam. Misschien volgende keer als ik bij mijn ouders ben er naar opzoek :') Puur omdat ik nu nieuwsgierig ben natuurlijk, nog weinig behoefte aan kinderen hier

Hebben jullie ook matches die dan al snel een date inplannen (wat ik persoonlijk wel chill vind) maar die dan daarna niks meer van zich laten horen.. Serieus waarom plan je dan een date in? :+

Die zaaddonor? Wil je die tegenkomen? Heb jij ook al een kinderwens...

Shayenne93

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-17 11:44

Haha neee! Je moet de kleine lettertjes ook lezen :')

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-17 16:01

Ik ben nu ook nieuwsgierig haha!

Mijn match van gisteren wil vanavond al afspreken... het klikt goed en wat mij betreft hoeven we niet eerst weken te appen voor we afspreken, en daarnaast is vanavond de enige avond die ik nog vrij heb de komende week.. maarrrr.... ik moet me altijd geestelijk even voorbereiden op zoiets, vanavond is wel heul snel _O-

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-17 16:02

Exitium schreef:
Britt_Sisi schreef:
Stelletje stalkers zijn jullie haha! Pb me dan eens hoe je me gevonden hebt (en of je me gevonden hebt)
Mijn telefoon is net kapot gegaan, hele scherm van binnenuit gebarsten , gewoon in mijn broekzak haha. Heb een nieuwe besteld maar dus even geen tinder nu. :') zometeen vast ontmatcht door mn matches omdat ik niet reageer haha!

Voor ik dat vertel wil ik eerst weten of ik de goeie voor me heb. :+ Geboren in augustus? :P

ja we hebben de correcte dus <<)

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-17 16:05

anne_bento schreef:

Mijn match van gisteren wil vanavond al afspreken... het klikt goed en wat mij betreft hoeven we niet eerst weken te appen voor we afspreken, en daarnaast is vanavond de enige avond die ik nog vrij heb de komende week.. maarrrr.... ik moet me altijd geestelijk even voorbereiden op zoiets, vanavond is wel heul snel _O-

Gewoon doen!! Wat heb je te verliezen :D

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-17 16:06

anne_bento schreef:

Gewoon gaan, wie weet wordt het super leuk. Is het niet leuk, ben je zo weer thuis.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-17 16:07

anne_bento schreef:

Ideaal, weinig tijd om te stressen :+

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-17 16:47

Lekker uit m'n comfort zone, hekel aan := maar ik ga het doen, we zien wel, niks te verliezen inderdaad :):)

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-17 17:55

Ik had nog minder tijd; mijn vriend appte me dat de trein waarin hij zat niet verder ging dan mijn woonplaats ivm 'weetiknietmeer' en of ik niet een bakkie koffie wilde drinken als hij er toch was..... Een half uur voordat hij er zou zijn :+
Snel omgekleed en op de fiets gesprongen, geen tijd om na te denken en te stressen, prima +:)+

lifeofmarit

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-17 19:26

anne_bento schreef:
Lekker uit m'n comfort zone, hekel aan := maar ik ga het doen, we zien wel, niks te verliezen inderdaad :):)

Ah alleen maar leuk toch! Zo leer je elkaar wel het beste kennen :))

Mijn date is vanochtend vertrokken naar Spanje voor 2,5 maand. Gewoon reizen in zijn coole volkswagenbusje :p ik had wel mee gemogen, maar ik zie het niet zo zitten om alles stel op sprong te moeten omgooien :Y) we houden iig veel contact. In mei ben ik zelf in Spanje voor een voetbaltoernooi en misschien dat ik er dan nog een paar daagjes aan vast plak om met hem rond te trekken!

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-17 22:04

Marit.. Jij mag tot en met januari volgend jaar geen relatie hebben!!!

florence123

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-17 22:53

Resistance schreef:
Die van laatst waar je helemaal klaar mee was enzo?

Ik was klaar met dat er veel vanuit mij moest komen. En zodra ik daarmee stopte, kwam er meer vanuit hem. :)[/quote]

Misschien moet ik dat ook eens gaan toepassen. Maar het kan 2 kanten uitgaan, ofwel valt het stil en is het gedaan, ofwel schiet hij in actie.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-17 22:54

florence123 schreef:
Resistance schreef:
Die van laatst waar je helemaal klaar mee was enzo?

Ik was klaar met dat er veel vanuit mij moest komen. En zodra ik daarmee stopte, kwam er meer vanuit hem. :)

Misschien moet ik dat ook eens gaan toepassen. Maar het kan 2 kanten uitgaan, ofwel valt het stil en is het gedaan, ofwel schiet hij in actie.[/quote]

maar wil je energie in iets steken dat anders stil valt :)

Alik

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-17 00:03

Zinzi_jewel schreef:
Wil je hem hebben Alik
Mag gratis en voor niks

Nou ik heb zo het vermoeden dat hij mij ook al gevonden heeft.... :') ik ben door een of andere tunesier gepord zag ik net, ik zal zo eens ff zn profiel wat beter bekijken maar het zou me niet helemaal verbazen als het niet dezelfde zal zijn :P Die dacht na jouw afwijzing natuurlijk "na dizze weer 'n frisse" of zoiets :+

Heerlijk bizar lange Equitana gehad, bijna niks gekocht :oo en gewoon niet alles gezien. We hebben het wel gezellig gehad en eigenlijk ben ik het grootste gedeelte van de dag een beetje vergeten dat ik op zoek was naar een potentiele vaste verkering -O-

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-17 01:26

Heb je ook die lekkere cowboy niet gezien??

Alik

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-17 01:36

ik denk het niet nee.....:o

lifeofmarit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-17 09:14

DanielleB schreef:
Marit.. Jij mag tot en met januari volgend jaar geen relatie hebben!!!

Neeee i know :') _O- dan maar even fwb tot januari :p

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-17 09:32

Mijn date was echt veeeel leuker dan ik had verwacht :o ik twijfelde bij zijn foto's of ik hem wel echt aantrekkelijk vond, waren niet erg duidelijk, en kreeg steeds meer twijfels toen ik die kant op reed, totdat ik hem zag *\o/*
Was in het begin wat ongemakkelijk maar al vrij snel werd het heel relaxt en hebben leuk gepraat en gelachen (vind ik heeeel belangrijk). Echt super veel dezelfde interesses en het leek alsof we constant onszelf hoorde praten, denken over veel dingen hetzelfde. Aan het eind zeiden we beiden dat het voor herhaling vatbaar is en dat hij appte hij later ook nog en nu is het stilllll en komt dat ongemakkelijke moment, wie gaat wie nu appen en wanneer :+ denk dat ik even wacht tot de lunch en dan een appje eruit gooi :o

Heb nog een andere date rondlopen die ik nu een paar keer gezien heb maar ik kreeg het al vanaf de 1e date wat benauwd van hem, hij stort zich al vol op mij, appt de hele dag door en heeft het al over pasen samen vieren en een run in mei.... hij is me een beetje to much, en al helemaal na deze leuke date van gisteren, hoe dat ook afloopt ik moet sowieso deze andere man maar gaan afkappen. Vind het maar lastig om iemand te moeten telleurstellen -O-

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-17 09:39

Ik zou die tweede afkappen dan :)

Mijn date was gisteren ook leuk maar pffff ik weet t niet zo goed :') we daten maar vrolijk door met elkaar :Y)

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-17 10:08

Leuk anne!
Gewoon appen!

Dat weet je niet yonker?

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-17 10:11

Tis heel gezellig en er is wel aantrekkingskracht maar hijs gewoon wat passiever dan ik gewend ben. Hij pakt me hand bijv niet vast, klein dingetje maar ja ik weet niet. Ik ga het gewoon nog even aan zien en dan gewoon een gesprekje aangaan :)

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-17 10:14

Als hij andere dingen/ lichaamsdelen maar vast pakt toch :j :+