Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
RoosDeG schreef:Mijn ergernis is ook de bus die hier 1x per uur rijd..
En dan soms 10 minuten te vroeg, dan 10 minuten te laat of gewoon weg niet op komt dagen...
Willl65 schreef:RoosDeG schreef:Mijn ergernis is ook de bus die hier 1x per uur rijd..
En dan soms 10 minuten te vroeg, dan 10 minuten te laat of gewoon weg niet op komt dagen...
Ik vind dat ook niet kunnen.
Mijn bus rijdt vanuit het dorp ook maar 1x per uur. Als er staat dat die op een bepaald tijdstip hoort te vertrekken dan is het niet te verteren te zien dat diegene 5 minuten voor tijd al gaat rijden.
Dat is gewoon niet de afspraak en ik kan me de ergernis heel goed voorstellen.
Hoe vaak ik hem niet voor mijn neus heb zien wegrijden.....
Voor mij een reden die bus nooit meer te willen nemen en het op een andere wijze op te lossen.
Waar heb je anders vertrektijden voor?
Vertraging vind ik wat anders dan gewoonweg te vroeg weg rijden.
Marjoow schreef:Willl65 schreef:Ik vind dat ook niet kunnen.
Mijn bus rijdt vanuit het dorp ook maar 1x per uur. Als er staat dat die op een bepaald tijdstip hoort te vertrekken dan is het niet te verteren te zien dat diegene 5 minuten voor tijd al gaat rijden.
Dat is gewoon niet de afspraak en ik kan me de ergernis heel goed voorstellen.
Hoe vaak ik hem niet voor mijn neus heb zien wegrijden.....
Voor mij een reden die bus nooit meer te willen nemen en het op een andere wijze op te lossen.
Waar heb je anders vertrektijden voor?
Vertraging vind ik wat anders dan gewoonweg te vroeg weg rijden.
Als het je zó vaak overkomt, zou je natuurlijk gewoon eerder kunnen gaan staan. Snap dat probleem niet.
Vertrektijden zijn geen vaste tijden waar ze aan MOETEN houden, dat zijn schattingen...
corine1981 schreef:Denk dat dat een heel schadelijke ontwikkeling is, maar goed, wie ben ik.