Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
waxmeltsenzo schreef:Dat die berg lavendel nog lekker is joh.
Lisitano schreef:waxmeltsenzo schreef:Dat die berg lavendel nog lekker is joh.
Ja hoor, goed te ruiken en blijft lang geuren.
Ik heb nog zoveel oude cupjes, dus ik wil eerst die allemaal opmaken. Al ben ik soms te nieuwsgierig en pak ik een "nieuwe". Ik heb nog drie cups berg lavendel
Sommigen zijn wel minder geworden. Ik had ook nog Bazooka Bubblegum gebrand, maar die was duidelijk slechter geworden want de geur was er snel vanaf, zelfs in de elektrische brander.
Yv_ schreef:Oh, wat een leukerd Lisitano. Ik hou van windlichten, heb ze echt her en der door het huis verspreid staan
. M'n beste aanwinsten zijn nog die ik bij een vriendin in de keuken zag en die ze eigenlijk kwijt wilden. Volgens mij had ze die ooit voor kerst gekregen ofzo maar het waren haar kleuren niet. En toen kwam ze ze ineens brengen, zo lief!
Fijn die reviews!
Merry Marshmallow, lekker.
Ik ben vanochtend even bij Candle&Gift geweest om aan Classic Candle te ruiken. Vond ze niet heel erg boeiend, eentje leek behoorlijk op Watercolors, dan is wel fijn. Andere (geloof After The Rain?) was zoetfrissig, rook ook wel lekker. De Fireside rook goed naar open haard, maar mijn voorkeur gaat dan uit naar bijv. Cozy By The Fire van YC, omdat daar gewoon net nog even wat meer in zit dan alleen haardgeur. Kaarsenvorm lijkt inderdaad heel erg op die van Kringle, alleen wat langer en smaller.
Toch staan twijfelen bij Season of Peace, maar denk dat dat een hoofdpijngeurtje wordt, dus heb maar wat tarts ervan meegenomen. Nu eentje op staan, ben benieuwd. Als-ie geen hoofdpijn geeft en lekker is, is er nog de hele maand december om te twijfelen
Leuke jar Selka!
Ben benieuwd Alwiene
Lisitano schreef:waxmeltsenzo schreef:Ja ik kan het begrijpen hoor die waren gewoon echt al oud. Dus ik verbaas me over die berg lavendel..
Ik heb er meerdere al een jaar liggen. Is het dan te oud?
waxmeltsenzo schreef:Jij hebt een aantal gekocht van de eerste lichting toen nog en toen parfumeerde ik volgens de standaard dus minder. Ik was toen nog aan het testen met de parfumering maar parfumeerde dus zoals werd aangegeven, ik ben later mijn eigen weg op gegaan.
Jij hebt er dus een aantal die gewoon minder geparfumeerd zijn dan dat ik nu doe. En daarbij zijn ze ook al 2 jaar oud. Jij hebt ze volgens mij langer dan een jaar.
waxmeltsenzo schreef:Het zijn cosmetische pet potjes en ze zijn prima geschikt
Ja jij hebt al melts van langer geleden.
Maar je had toen ook wel echt veel melts ingekocht ook van anderen dus dat krijg je nooit allemaal op