Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-15 11:18

Heb net de watermelon van Gc ingedaan. Ben benieuwd :)

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-15 11:19

Oeh die lijk mij ook erg lekker. Gek op meloen geuren en peer <3

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-15 13:17

Wauw wat hebben jullie weer veel gekocht, besteld en gebrand :')

Ik heb afgelopen zondag ook even geshopt bij My Store in Den Haag.
Een Whitches Brew jar voor mijn moeder, een heel leuke lantaarn waar ik al een tijdje verliefd op was, een large jar Season of Peace en een large jar Oud Oasis. Ook een verpakking car jars meegenomen.
Mijn vriend houdt niet zo van zoete of aanwezige geuren en Season of Peace is heerlijk op de achtergrond en wat friszoet.

Dit is de lantaarn:
Afbeelding

Inmiddels ook een aantal geuren gebrand:
- WME Very Cinnamon: mijn ogen branden! Wow wat een scherpe lucht! I need more! :')
-WME Pumpkin Soufflé: wauw! Vriend en ik kregen er helemaal trek van. In het cupje vond ik er niet zoveel aan maar brandend echt lekker. Een echt smulluchtje zonder dat het teveel koeklucht wordt.
- GC French Autumn: Sterk! Ruikt wel lekker, naar paars fruit maar er zit ook een ander luchtje doorheen. Iets zwaars maar ook iets zachts. Ik vind het een fijne lucht :j Niet persé een herfstlucht, kan ook op een zwoele zomeravond wel.
- YC Ghostly Treats: ik ruik helemaal niks. En ik zat naast de brander.
- Kringle Buttered Rum Toddy: lekker! Zoet vet, dat is waarschijnlijk die boter :)) Ik vind het een echt verwenluchtje! Niet supersterk maar gewoon precies goed zoals ik gewend ben van Kringle <3
- PS Brazilian Coffee & Cane: eigenlijk wel lekker! Vriend dacht dat ik net een caramel macchiato had gemaakt. Je ruikt inderdaad wat caramel en de geur doet het lang in vergelijking tot andere Pure Soap geuren.
- GC Kentucky Harvest: ik vond deze droog zo lekker ruiken maar in de brander is hij wel loeisterk en ik vind de caramel wat overheersend. Het geurt bijna als een baklucht en dat valt me wat tegen.
- WME Dragon Blood: sterke, kruidige geur die wel erg aanwezig is de eerste paar uur. Ik had het ook op een elektrische brander dus wellicht daardoor. Volgende keer zet ik die wat verder weg :=
- WME Berg Lavendel: <3 zo fris, zo lavendel, zo lekker!
- PS Dickens Christmas: kaneel! Was erg sterk, ik moest hem van vriendje uitblazen :+ Ik vond de geur wel erg lekker en hij is lang blijven hangen.

En nog heel wat geuren maar ik ben eerlijk gezegd een beetje kwijt welke dat waren :D

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-15 13:40

Yv_ je pakje is binnen hoor! Hartstikke bedankt :D

Ze ruiken eigenlijk allemaal wel lekker, de peppermint bark ruikt heel veelbelovend. Je verrassingsblokje ben ik wel benieuwd naar, hij ruikt wat bloemig, niet vies maar ook niet iets wat ik normaal heel snel uit zou kiezen. :)

Edit: Kijk ik nogmaals bij PostNL is mijn pakketje verplaatst naar morgen, maar het blijkt nog helemaal niet afgeleverd te zijn bij PostNL alleen maar voorgemeld.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-15 14:00

Wat een leuke lantaarn. Ik heb heleaas niet echt een mooie plek voor zo iets ook niet voor zo,n ander windlicht ben gek op windlichten.
Dat die berg lavendel nog lekker is joh.

Morgen komt mijn was bestelling al binnen en hopelijk morgen of overmorgen de zoutkorrels en dan gaan een paar drukke dagen volgen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-15 14:23

Hier lavender delight op, vind hem helaas niet lekker.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-15 14:26

DeMolenhoek schreef:
Hier lavender delight op, vind hem helaas niet lekker.

He jammer ik heb nog niks in de brander.
Maar ik ga gelijk iets zoeken snert weer dus moet iets tja even kijken

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-15 14:30

Het is weer kiwi lime geworden die is dan echt helemaal op ;(

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-15 14:31

waxmeltsenzo schreef:

Ja hoor, goed te ruiken en blijft lang geuren.
Ik heb nog zoveel oude cupjes, dus ik wil eerst die allemaal opmaken. Al ben ik soms te nieuwsgierig en pak ik een "nieuwe". Ik heb nog drie cups berg lavendel :)
Sommigen zijn wel minder geworden. Ik had ook nog Bazooka Bubblegum gebrand, maar die was duidelijk slechter geworden want de geur was er snel vanaf, zelfs in de elektrische brander.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-15 14:34

Lisitano schreef:
waxmeltsenzo schreef:

Ja hoor, goed te ruiken en blijft lang geuren.
Ik heb nog zoveel oude cupjes, dus ik wil eerst die allemaal opmaken. Al ben ik soms te nieuwsgierig en pak ik een "nieuwe". Ik heb nog drie cups berg lavendel :)
Sommigen zijn wel minder geworden. Ik had ook nog Bazooka Bubblegum gebrand, maar die was duidelijk slechter geworden want de geur was er snel vanaf, zelfs in de elektrische brander.

Ja ik kan het begrijpen hoor die waren gewoon echt al oud. Dus ik verbaas me over die berg lavendel..

Die pumpkin souffle vind ik zelf ook ontzettend lekker heb mezelf maar verboden die te branden want krijg echt trek van die melt.

Cerastes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-15 14:38

Heb gisteravond een Merry marshmallow kaarsje van Yc gebrand.....héérlijk! <3

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-15 14:55

Oh, wat een leukerd Lisitano <3. Ik hou van windlichten, heb ze echt her en der door het huis verspreid staan :=. M'n beste aanwinsten zijn nog die ik bij een vriendin in de keuken zag en die ze eigenlijk kwijt wilden. Volgens mij had ze die ooit voor kerst gekregen ofzo maar het waren haar kleuren niet. En toen kwam ze ze ineens brengen, zo lief!

Fijn die reviews!

Merry Marshmallow, lekker <3.

Ik ben vanochtend even bij Candle&Gift geweest om aan Classic Candle te ruiken. Vond ze niet heel erg boeiend, eentje leek behoorlijk op Watercolors, dan is wel fijn. Andere (geloof After The Rain?) was zoetfrissig, rook ook wel lekker. De Fireside rook goed naar open haard, maar mijn voorkeur gaat dan uit naar bijv. Cozy By The Fire van YC, omdat daar gewoon net nog even wat meer in zit dan alleen haardgeur. Kaarsenvorm lijkt inderdaad heel erg op die van Kringle, alleen wat langer en smaller.

Toch staan twijfelen bij Season of Peace, maar denk dat dat een hoofdpijngeurtje wordt, dus heb maar wat tarts ervan meegenomen. Nu eentje op staan, ben benieuwd. Als-ie geen hoofdpijn geeft en lekker is, is er nog de hele maand december om te twijfelen :=

Leuke jar Selka!

Ben benieuwd Alwiene :D

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-15 15:01

Ik ben ook benieuwd Yv_ alleen blijven we dat nog even ben ik bang, want ik word steeds meer verkouden, ruik de helft van mijn ook vandaag aangekomen PS bestelling niet eens :') En zou het super zonde vinden om hem te branden als ik hem niet goed ruik.

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-15 15:02

waxmeltsenzo schreef:
Ja ik kan het begrijpen hoor die waren gewoon echt al oud. Dus ik verbaas me over die berg lavendel..

Ik heb er meerdere al een jaar liggen. Is het dan te oud?

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-15 15:06

Yv_ schreef:
Oh, wat een leukerd Lisitano <3. Ik hou van windlichten, heb ze echt her en der door het huis verspreid staan :=. M'n beste aanwinsten zijn nog die ik bij een vriendin in de keuken zag en die ze eigenlijk kwijt wilden. Volgens mij had ze die ooit voor kerst gekregen ofzo maar het waren haar kleuren niet. En toen kwam ze ze ineens brengen, zo lief!

Fijn die reviews!

Merry Marshmallow, lekker <3.

Ik ben vanochtend even bij Candle&Gift geweest om aan Classic Candle te ruiken. Vond ze niet heel erg boeiend, eentje leek behoorlijk op Watercolors, dan is wel fijn. Andere (geloof After The Rain?) was zoetfrissig, rook ook wel lekker. De Fireside rook goed naar open haard, maar mijn voorkeur gaat dan uit naar bijv. Cozy By The Fire van YC, omdat daar gewoon net nog even wat meer in zit dan alleen haardgeur. Kaarsenvorm lijkt inderdaad heel erg op die van Kringle, alleen wat langer en smaller.

Toch staan twijfelen bij Season of Peace, maar denk dat dat een hoofdpijngeurtje wordt, dus heb maar wat tarts ervan meegenomen. Nu eentje op staan, ben benieuwd. Als-ie geen hoofdpijn geeft en lekker is, is er nog de hele maand december om te twijfelen :=

Leuke jar Selka!

Ben benieuwd Alwiene :D

Season of Peace is vrij zacht, ik denk niet dat je er hoofdpijn van zal krijgen. Het is echt een achtergrondgeurtje, geen zware, aanwezige geur. Ik houd daar soms wel van, het hoeft niet altijd zo aanwezig te zijn.
Ik heb het gisteren aan gehad terwijl er bezoek was, en het rook lekker fris.

Leuk hè, die lantaarn <3 Je kunt er votives in doen.
Wij zijn altijd wel wat van de aparte dingen, en het huis is vrij donker ingericht, dus dit past echt perfect.

Ik wil die elektrische glimbranders van de Duizendpoot maar ze staan er nog niet op ;( Dus toen kwam er maar een jar Cozy Cabin, Red Hot Cinnamon en wat Kringle waxjes.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-15 15:11

Hahahahahaahah!! Je moet iets doen om het leed te verzachten he _O-

In de pot vond ik 'm behoorlijk sterk en daarom was ik behoorlijk bang dat-ie hoofdpijn zou veroorzaken, maar nu op de brander... Ruik er weinig van, inderdaad erg achtergrond geurtje :=. Maar ik geef 'm nog even een half uurtje.

CenturyJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-15 15:17

Ik heb een verzendbevestiging gekregen van de duizendpoot, ze heeft de watercolours vervangen door Classic Candle Colourful Minilight. Ben benieuwd.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-15 15:19

Oh fijn! Ik vond ze behoorlijk wat van elkaar weg hebben droog, weet natuurlijk niet hoe die Colorful in de brander is.

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-15 15:39

Gave Lantaarn!

Ben blij dat ik niet de enige ben die niks van YC Ghostly Treats rook.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-15 16:30

Lisitano schreef:
waxmeltsenzo schreef:

Ik heb er meerdere al een jaar liggen. Is het dan te oud?

Jij hebt een aantal gekocht van de eerste lichting toen nog en toen parfumeerde ik volgens de standaard dus minder. Ik was toen nog aan het testen met de parfumering maar parfumeerde dus zoals werd aangegeven, ik ben later mijn eigen weg op gegaan.

Jij hebt er dus een aantal die gewoon minder geparfumeerd zijn dan dat ik nu doe. En daarbij zijn ze ook al 2 jaar oud. Jij hebt ze volgens mij langer dan een jaar.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-15 16:31

Afbeelding

Geurkorrels in pot

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-15 16:31

Jezus wat worden die foto's hier groot.

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-15 16:32

waxmeltsenzo schreef:
Jij hebt een aantal gekocht van de eerste lichting toen nog en toen parfumeerde ik volgens de standaard dus minder. Ik was toen nog aan het testen met de parfumering maar parfumeerde dus zoals werd aangegeven, ik ben later mijn eigen weg op gegaan.

Jij hebt er dus een aantal die gewoon minder geparfumeerd zijn dan dat ik nu doe. En daarbij zijn ze ook al 2 jaar oud. Jij hebt ze volgens mij langer dan een jaar.

Is het al zó lang geleden?

<<)

Nou ja, ik ben ze aan het opmaken en op het toilet doen ze het prima :Y)

Wauw mooi potje zo zeg! Luxe!

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-15 16:34

Het zijn cosmetische pet potjes en ze zijn prima geschikt
Ja jij hebt al melts van langer geleden.
Maar je had toen ook wel echt veel melts ingekocht ook van anderen dus dat krijg je nooit allemaal op :D

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-15 16:41

waxmeltsenzo schreef:
Het zijn cosmetische pet potjes en ze zijn prima geschikt
Ja jij hebt al melts van langer geleden.
Maar je had toen ook wel echt veel melts ingekocht ook van anderen dus dat krijg je nooit allemaal op :D

Moet jij eens opletten <<)
Ik ben al aardig op weg hoor, haha! Alleen heb ik daarna nog veel meer melts op te maken :=