Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 20:57

Oooo dan ben ik niet de enige die kickt op auto's en motoren. M'n vriend heeft een chevrolet blazer k5 v8. Gigantisch ding en geweldig geluid.
Mustangs zijn geweldig!

Ook heeft hij een kawasaki z1000 (motor). Ook zo'n bruut ding. Ik rij regelmatig mee achterop en hoe harder hoe gaver! En dan hoor je mensen tegen mn vriend zeggen dat als hij me zat is hij me bang moet maken door hard te rijden. Dat werkt alleen niet want ik vind het geweldig en dat weet hij ook haha :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 21:14

sterreke98 schreef:
Soms ben ik net een vent. Loop ik ontzettend hard te boeren, kan ik niet vrouwelijk zitten, en hou meer van auto's en motors dan rokjes en girlie dingen. En kan ook helemaal kicken op bepaalde geluiden van auto's en motoren :')

Ik ben echt een meisje meisje, rokjes, geurtjes, roze vind het allemaal heerlijk. Maar ben de eerste die het liefst half uit het autoraam hangt te kwijlen naar auto's. Of kippenvel van bepaalde motorgeluiden.

Gelijk maar een confession dan... ik vind auto's prachtig en rij er graag in als bijrijder. Ik heb een rijbewijs, kan prima rijden maar heb er een spuughekel aan om zelf te rijden.

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 21:20

EskeGirl schreef:
Mijn moeder legt altijd mijn kleren op de trap met de bedoeling/in de hoop dat ik ze mee naar boven neem en in m'n kast leg. Maar de trap is naast de badkamer en het ligt er zi handig, dus ik 'vergeet' het altijd :))

Dat doe ik met schoon ondergoed. Ligt dan op de wasmachine. Pa wilt het dan in mijn ondergoedla hebben maar die is altijd zo vol dat ik er niks kan vinden en op de wasmachine is het makkelijker te vinden dus laat het daar altijd liggen. Sorry pa O:)

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 21:40

Afbeelding

Als we dan toch de innerlijke man in ons loslaten..

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 21:42

Lente schreef:
Confession; als mijn huisdieren slapen heb ik altijd de neiging om ze wakker te maken. Gewoon omdat het kan :o

_O-

LisaaBloem

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 21:45

Dat met die huisdieren wakker maken doen mijn vriend en ik expres met een van de katten van zn ouders :') die maakt ons standaard elke nacht wakker door te schreeuwen en aan de deur te krabben. Zodra hij ook maar bedenkt om te gaan tukken gaan we hem lastig vallen, nu slaapt ie 's nachts tenminste zelf ook :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 21:46

Confession: er zijn bepaalde tokkies die ik ooit op facebook heb geaccepteerd (werk meestal), maar die ongelofelijk veel op facebook plaatsen.
Dus die heb ik ontvolgd (krijg ik er iig geen meldingen meer van, en ook geen PVV-uitspraken incl. filmpjes) en als ik me dan weer eens verveel, ga ik naar die accounts. Gewoon, omdat het leuk is om bij mensen binnen te kijken met het IQ van een fluitketel.

En nog iets: ik probeer te voorspellen wie de ''ik doe GEEN aangifte tegen Wilders'' (en vergelijkbaar) liken. :') En gek genoeg, zijn het altijd tokkies? :o? :o?

Edit: als we toch bezig zijn..
Sommige bokkers die aangeven enorm op taalfouten te letten, probeer ik te betrappen op fouten en dat is zo succesvol en geeft een zelfvoldaan gevoel. :+

Femke_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 22:00

Air schreef:
Ik hou ook van Top Gear. Britse humor + auto's = <3.

Ooo ik ook! Fantastisch programma, maar, jammer van alle herhalingen...

The big bang theory is hier ook favoriet!

Femke_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 22:01

Air schreef:
Ik hou ook van Top Gear. Britse humor + auto's = <3.

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 22:49

Ik zou eigenlijk graag vegetariër willen worden maar ik hou teveel van vlees :x En dat vind ik echt enorm zwak van mezelf :o

De dag komt nog wel een keer :Y)

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 22:50

Ik lust bijna niets, maar toch durf ik niets nieuws te proeven. Ik ben serieus bang voor eten, terwijl ik weet dat ik er niet dood aan zal gaan.

Ladybird

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 22:52

confession: Voor het eerst heb ik een koe gegeten die ik vorige week nog op stal heb zien staan, op de boerderij waar ik help. Hij had iets met zn uiers, waardoor ie naar de slacht ging. Omdat het verder een goede koe was, is ie weer terug gekomen in stukjes. Nu is daar de hele diepvries vol met die koe.. Ik dacht dat ik daar heel veel moeite mee zou hebben... Niks is minder waar :o wat was die leverworst lekker <3

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 23:02

Ladybird schreef:
confession: Voor het eerst heb ik een koe gegeten die ik vorige week nog op stal heb zien staan, op de boerderij waar ik help. Hij had iets met zn uiers, waardoor ie naar de slacht ging. Omdat het verder een goede koe was, is ie weer terug gekomen in stukjes. Nu is daar de hele diepvries vol met die koe.. Ik dacht dat ik daar heel veel moeite mee zou hebben... Niks is minder waar :o wat was die leverworst lekker <3

dat vind ik echt super knap van je :) meeste mensen hebben daar echt moeite mee ... puur om het feit dat je hem/haar kent of hem/haar een naam hebt gegeven :')
:') ik zat op een "boerderijen dag" met een broodje gebakken beenham tussen de biggetjes die hetzelfde lot hadden als de big van wie dat stukje vlees was :') had er ook echt geen moeite mee

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 23:04

Ik zit vet te bitchen op een groepsgenootje, omdat die steeds vet banketstaaf doet. Nu heeft haar vader kanker en is ze daarom niet echt met school bezig. Maar ik ben wel afhankelijk van haar omdat het een groepsopdracht is, dus kan ik echt geen begrip tonen :n

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 23:12

xMyrth schreef:
Ik lust bijna niets, maar toch durf ik niets nieuws te proeven. Ik ben serieus bang voor eten, terwijl ik weet dat ik er niet dood aan zal gaan.

Same here!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 23:26

Ik eet geen vis omdat ik het een eng flubberig idee vind en daar aan moet denken als ik het wil eten. Dus zeg ik altijd dat ik geen vis eet als mensen vragen wat ik niet lust. Maar ik heb wel tonijnsalade in de koelkast staan :+

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 23:29

Confession: het is echt super stom maar iedere keer als ik een vliegtuig, helikopter of metro langs hoor gaan, denk ik dat we gebombardeerd of aangevallen worden. Soms durf ik ook bepaalde plekken niet te bezoeken omdat ik daar zo bang voor ben. Ik heb zelfs hele plannen gemaakt dat als Nederland aangevallen wordt dat ik zelfmoord pleeg omdat ik dat niet wil meemaken.

Confession: vanmiddag heb ik een hele zenuwinzinking gehad omdat mijn moeder het aquarium in mijn slaapkamer had gezet en zonder mijn toezicht meubels had verschoven :'). Ik kan dat gewoon niet hendelen.

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 23:36

Lestrange01 schreef:
Confession: het is echt super stom maar iedere keer als ik een vliegtuig, helikopter of metro langs hoor gaan, denk ik dat we gebombardeerd of aangevallen worden. Soms durf ik ook bepaalde plekken niet te bezoeken omdat ik daar zo bang voor ben. Ik heb zelfs hele plannen gemaakt dat als Nederland aangevallen wordt dat ik zelfmoord pleeg omdat ik dat niet wil meemaken.

Confession: vanmiddag heb ik een hele zenuwinzinking gehad omdat mijn moeder het aquarium in mijn slaapkamer had gezet en zonder mijn toezicht meubels had verschoven :'). Ik kan dat gewoon niet hendelen.

Je bent niet de enige, gelukkig kan ik het vaak wel weer relativeren. Want een leven in angst is geen leuk leven..

Confession; als ik iets moet doen zijn er ineens 100 andere dingen die ik ook wil doen en die doe ik niet als ik wel tijd heb :=

Free2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 00:23

Mijn confession: Ik word volgend jaar 18 en overweeg om als ik een keer mag gaan stemmen voor de PVV te kiezen. Niet omdat ik het per se met Wilders eens ben maar gewoon om het een beetje naar het midden te trekken. Maar ik ben bang voor alle reacties van mensen omdat het toch een beetje een 'taboe' is, tenminste zo ervaar ik het. Je wordt als PVV-stemmer gelijk onder de zoemer kortzichtige domme tokkie geplaatst. Terwijl ik gewoon netjes mijn VWO heb afgemaakt :o

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 06:53

JudArthos schreef:
xMyrth schreef:

Same here!

Ook heel erg gehad, gelukkig veel hulp gehad en gaat het nu al veel beter. Proeven lukt nu aardig, maar vind nog steeds heel veel dingen vies.

Ik heb al sinds een paar maanden een nieuw paard. Maar naast zijn welkoms/voorstel topic heb ik alleen nog maar losse foto's geplaatst in de hk topic's. Ik durf nog geen rij-itp te maken omdat het er vaak nog niet uit ziet :+ (jong slungelig paard dat nu vaak achter de loodlijn komt en nog kracht mist).

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 08:25

Free2 schreef:
Mijn confession: Ik word volgend jaar 18 en overweeg om als ik een keer mag gaan stemmen voor de PVV te kiezen. Niet omdat ik het per se met Wilders eens ben maar gewoon om het een beetje naar het midden te trekken. Maar ik ben bang voor alle reacties van mensen omdat het toch een beetje een 'taboe' is, tenminste zo ervaar ik het. Je wordt als PVV-stemmer gelijk onder de zoemer kortzichtige domme tokkie geplaatst. Terwijl ik gewoon netjes mijn VWO heb afgemaakt :o

Hier net zo hoor. Stem er al jaren op en als iemand me vraagt waar ik op stem zeg ik het ook. Tokkies heb je in elke partij maargoed. Gewoon stemmen waar je je goed bij voelt.

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 08:58

Mijn stagebegeleidster is op vakantie sinds vandaag en gezien ik heel vaak hier niks te doen heb, ga ik daar maar eens gebruik van maken :') Vanmiddag ga ik lekker op m'n gemakje naar huis en heb al afgesproken dat ik maandag 'thuis werk'. Eindelijk eens bijslapen haha.

OliLau

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 11:04

Ik heb een hekel aan mensen die andermans taalfouten gaan verbeteren. Ik krijg zin om die van hun stoel te schoppen }:) ~~}>

OliLau

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 11:06

Confession 2: Ik had al sinds 08.30 op school moeten zitten maar ik zit nog thuis :)

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 11:16

OliLau schreef:
Ik heb een hekel aan mensen die andermans taalfouten gaan verbeteren. Ik krijg zin om die van hun stoel te schoppen }:) ~~}>

Inderdaad er is hier ook 1 op bokt aan wie ik een ontzettende hekel heb om bovenstaande reden, te pas en te onpas verbetert ze mensen, want zij heeft er "verstand" van.. Ugh ga gewoon even op je handen zitten!