Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anoniem schreef:Och dames ik ben nu al 3 dagen zo ontzettend ziek, is het heel stom dat ik nu graag bij m'n ex zou willen zijn?
Hij appt wel de hele dag door, hoe het gaat en wat ik het beste kan eten enz. Hij is aan het werk (lange diensten, agent) en langsgaan is geen optie met de tijden. Maar ik zou zo graag een knuffel van hem willen nu en vooral warm tegen hem aankruipen
Is dat heel raar?
Anoniem schreef:Och dames ik ben nu al 3 dagen zo ontzettend ziek, is het heel stom dat ik nu graag bij m'n ex zou willen zijn?
Hij appt wel de hele dag door, hoe het gaat en wat ik het beste kan eten enz. Hij is aan het werk (lange diensten, agent) en langsgaan is geen optie met de tijden. Maar ik zou zo graag een knuffel van hem willen nu en vooral warm tegen hem aankruipen
Is dat heel raar?
xJolien schreef:Bleegh, "ex-vriendlief" belde net nog. Om zeker te weten dat ik geen andere verwachtingen heb bij de vakantie. Dat ik niet de hoop moet hebben dat het allemaal weer oké is als ie terug gaat volgende week. Hij wilde graag van mij horen of ik er hetzelfde instond als hij.
Is dat heel raar?