tranen, breakups & liefdesverdriet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SophievdV

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 12:01

Wie heeft er een punt achter gezet?

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 12:08

Hij heeft er nogal abrupt een punt achter gezet.
Ik zat door een aantal dingen niet lekker in mijn vel.
Hij dacht dat hij daaraan mee werkte en vond dat ik beter verdiende.
Eerste wat hij zei is dat de vriendschap voor hem niks zou veranderen.
Hij had het er overigens wel moeilijk mee.
Heeft flink zitten huilen hier toen het uitging..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 12:23

Geef het tijd, ook een vriendschap bouwt zich niet op in een week ;)

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 12:25

Laat em even met rust zou ik zeggen...

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 12:38

Ja ga ik ook doen..
De eerste keer contact was vier weken na de breuk.
Maar misschien was het nog te vroeg.
Ik laat het maar even voor wat het is.

Gisteren vroeg ik ook of ik de vorige keer wat verkeerds had gezegd vanwege het einde.
Maar toen deed hij ook wat vaag en keek naar beneden en zei hij dat hij niet veel meer van die avond weet..

Edit:
Heb er toch voor gekozen om een bericht te sturen..
Heb gezegd dat ik twijfel of die vriendschap nu al een goed idee is..

Kan wel gaan afwachten of hij nog contact opneemt.
Maar denk dat ik dan mezelf helemaal gek ga maken..

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 13:15

Niet verstandig dat je toch berichten blijft sturen. Zou hem met rust laten.

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 13:18

Laat het een paar maanden rusten en kijk dan of je er nog behoefte aan hebt. Volgens mij heb je nog bepaalde verwachtingen van hem en dat moet je loslaten.

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 13:43

Wil gewoon weten of hij al klaar is voor gewoon vriendschap.
Heb één berichtje gestuurd en daar blijft het ook bij als ik geen reactie krijg.
Verwacht niet dat alles weer gelijk is zoals voor de relatie.
Maar wil het graag weten als hij liever nog even geen contact heeft.
Dan kunnen we het voor nu beter afsluiten en inderdaad over een tijdje kijken of de vriendschap nog kan.

Misschien een beetje ego wat ik nu ga zeggen.
Maar wil mezelf niet gek gaan maken doordat ik telkens gemixte signalen krijg van hem.
Dan weet ik liever hoe het zit, meer hoeft van mij ook niet op dit moment.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 14:57

Ik was er natuurlijk niet bij maar zoals ik het lees is hij vrij duidelijk.. Hij zet een punt achter jullie relatie en doet zijn eigen ding op die avond.

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 15:35

Dat mag hij ook zeker doen hoor.
Maar het ene moment is alles heel leuk (hij is ook degene die met wat meer gevoelige onderwerpen komt) en dan lijkt hij weg te vluchten ofzo:+
Was twee weken geleden bij hem thuis ook zo..

HhildeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 19:51

Wellicht is afstand voor hem dan ook gewoon goed... En voor jou ook. Hoe stom ook.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 20:01

Och dames ik ben nu al 3 dagen zo ontzettend ziek, is het heel stom dat ik nu graag bij m'n ex zou willen zijn?
Hij appt wel de hele dag door, hoe het gaat en wat ik het beste kan eten enz. Hij is aan het werk (lange diensten, agent) en langsgaan is geen optie met de tijden. Maar ik zou zo graag een knuffel van hem willen nu en vooral warm tegen hem aankruipen :(
Is dat heel raar?

xJolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 20:31

_Dreamer, niet raar, ook niet verstandig :') Hij is altijd de persoon geweest waarvan je steun hoorde te krijgen tijdens jullie relatie op momenten dat het minder met je ging. Nu je je ziek voelt, is dat dus waarschijnlijk ook het eerste waar je behoefte aan hebt... Iemand die z'n armen om je heen slaat, een kopje thee voor je zet en zegt dat alles goed komt... :) Maarrrrr.... Niet handig om dat nu bij hem te zoeken denk ik. Heb je niet iemand anders die even langs kan komen om je een knuffel te geven?

Lieszje, lastig zeg ;( Ik snap heel goed dat je behoefte hebt aan duidelijkheid. Het was veel makkelijker geweest als ie die avond stom tegen je deed, want dan weet je dat het goed is dat het uit is. Toch denk ik dat de rest ook gelijk heeft: even afstand nemen is echt niet verkeerd... Wie weet is jullie vriendschap dan uiteindelijk juist sterker... Geef jezelf (en hem) de tijd om de gevoelens weg te laten zakken...

xJolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 20:32

Ik ben zenuwachtig voor morgen. Weet ook niet of we er goed aan doen dat ie mijn kant op komt. Maar goed, beslissing is gemaakt, hij is welkom... En even goed praten is ook wel prettig.

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 21:16

Niet vreemd hoor Dreamer!
Knuffel vanuit hier :(:)

Snap ik Jolien!
En goed praten is inderdaad wel goed denk..

Heb nog niks gehoord, dus voorlopig laat ik het zo.
Denk dat afstand voor beide goed is, wellicht krijg ik over een tijdje de kans om mijn kant goed uit te leggen.
Nu moet ik gewoon weer verder om het beste van mijn eigen leven te maken.
Dat gaat niet werken als ik vragen blijf houden over de vriendschap..

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 21:26

Anoniem schreef:
Och dames ik ben nu al 3 dagen zo ontzettend ziek, is het heel stom dat ik nu graag bij m'n ex zou willen zijn?
Hij appt wel de hele dag door, hoe het gaat en wat ik het beste kan eten enz. Hij is aan het werk (lange diensten, agent) en langsgaan is geen optie met de tijden. Maar ik zou zo graag een knuffel van hem willen nu en vooral warm tegen hem aankruipen :(
Is dat heel raar?

Nee dat is niet raar! Ik merk ook dat ik een tekort heb aan fijne knuffels en op rotmomenten snak ik daar dan juist naar. Dan wil ik een paar stevige armen om mij heen en een mannenstem die zegt dat alles goed komt :')

In plaats daarvan heb ik op zulk soort momenten een mollig en brommend hondje tegen me aan liggen haha! Zo lief!

xJolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 21:32

Bleegh, "ex-vriendlief" belde net nog. Om zeker te weten dat ik geen andere verwachtingen heb bij de vakantie. Dat ik niet de hoop moet hebben dat het allemaal weer oké is als ie terug gaat volgende week. Hij wilde graag van mij horen of ik er hetzelfde instond als hij.

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 21:34

Dat zou ik echt een afknapper vinden :=

xJolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 21:37

Lieszje schreef:
Dat zou ik echt een afknapper vinden :=

Ja, zo voelt het ook wel. Hij begon ineens heel erg te twijfelen, omdat z'n moeder erover was begonnen. Die vindt het een heel slecht plan dat ie hierheen komt. Halloooo, laat hem lekker z'n eigen beslissingen maken -O-

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 21:46

Verschrikkelijk..
Kan daar echt niet tegen :+

StableDoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 21:50

Anoniem schreef:
Is dat heel raar?

Ik mis op dat soort momenten ook altijd iemand, ik denk niet specifiek mijn ex, maar wel iemand met die rol in mijn leven. Nu ook met mijn herexamens waar ik heel veel stress van heb zou ik zo graag twee sterke armen om me heen hebben en iemand hebben die zegt dat alles goedkomt. Het is echt helemaal normaal hoe je je voelt denk ik.

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 22:34

xJolien schreef:
Bleegh, "ex-vriendlief" belde net nog. Om zeker te weten dat ik geen andere verwachtingen heb bij de vakantie. Dat ik niet de hoop moet hebben dat het allemaal weer oké is als ie terug gaat volgende week. Hij wilde graag van mij horen of ik er hetzelfde instond als hij.

Huh zo raar vind ik dit niet? Ik denk dat hij het gewoon netjes wilt afsluiten en dat je verder geen verwachtingen moet hebben dat het goed komt. Maar ja, aan jou de vraag of je daar zin in hebt.

HhildeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 23:11

Anoniem schreef:
Is dat heel raar?

Herkenbaar en niet raar. Ik was van de week verdrietig en had hetzelfde. Tegen hem aan in bed willen kruipen...

Jolien, ik snap het wel, maar ik snap jou ook. Lastige situatie waar je nu even verdriet om gaat hebben allebei en wat echt niet makkelijk zal zijn, maar erover praten is wel goed.

Vanavond stuurde ex een bericht en ik reageerde niet omdat ik aan het bellen was. Krijg ik een uurtje daarna de vraag of ik aan het daten ben of zo... :/ Weet niet zo goed wat ik daarmee moet, hij komt daar vaker op terug. Hij is denk ik bang dat ik snel een ander heb, maar dat voelt nu ook gewoon als ‘mijn zaak’ of zo.

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 07:18

Hilde het is toch ook gewoon jouw zaak?

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 07:48

Hilde wat een stomme jaloerse reactie. Terug sturen dat het jouw leven is en hij zich er niet mee moet bemoeien. Kom op zeg dat had hij moeten bedenken voordat hij het uitmaakte. Al zou je het elke dag met 3 doen.