Ik heb sinds oktober ofzo de 1460 smooth, maar zo smooth vind ik ze niet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Flying_Angel schreef:@Farjen: de zooltjes kunnen eruit! Heb even gecheckt. Laat je ze zien als je ze binnen hebt!
@Yvanka: ik ga daar altijd wel doorheen, maar ik doe blarenpleister, dan gewone pleister en dan van dat witte sporttape!
@kitobeer: ik denk wel dat het langer nodig hebt!
@E_J: geluk is belangrijker dan een gevulde rekening toch!heel gaaf!
kitobeer schreef:Flying_Angel schreef:@Farjen: de zooltjes kunnen eruit! Heb even gecheckt. Laat je ze zien als je ze binnen hebt!
@Yvanka: ik ga daar altijd wel doorheen, maar ik doe blarenpleister, dan gewone pleister en dan van dat witte sporttape!
@kitobeer: ik denk wel dat het langer nodig hebt!
@E_J: geluk is belangrijker dan een gevulde rekening toch!heel gaaf!
Ik heb ongeveer al 4 paar versleten. En ik heb al 5x 3 weken opgebouwd. Elke keer denk ik dat ik er bijna ben. Maar echt wanneer ik ze langer dan 2 u aan heb dan schreeuwen mijn voeten echt.
Yvankaxx schreef:Hopelijk hebben jullie tips
Ik heb sinds oktober ofzo de 1460 smooth, maar zo smooth vind ik ze nietIk vind ze fijn zitten, heerlijk voetbed ook! Maar als ik ze echt langere tijd aanheb of er echt wel wat meer dan 2 op wil lopen dan krijg ik toch echt zere hakken. Ik heb ze al standaard aan met pleisters en heb er nu een extra zooltje in omdat het voetbed nét iets ruim was en dat helpt wel. Moet ik er toch een keer doorheen en wel doorgaan tot ik echt blaren loop, of kan Ik iets doen dat ik straks net als jullie wel de wereld erop uit kan lopen?
PeerAppel schreef:Sokken zijn inderdaad heel belangrijk. Ik kan nog steeds een blaar krijgen als ik de verkeerde sokken aantrek in mijn Jadons en ik heb ze al twee jaar
Fair schreef:Aah hebben jullie deze gezien?Ik vind de roze echt geweldig!
https://www.drmartens.com/nl/nl/1460-pa ... p/27215279