Mensen die op een zeurderige manier laten merken dat er iets niet goed is, er overduidelijk over willen praten, maar willen dat je het eruit trekt. Wil mijn vrienden graag helpen/troosten, maar dit irriteert me mateloos!
Geplaatst: 19-12-15 19:19
Dat mijn 2 dochters onze merrie uit de wei haalde en niet wachten op onze ruin.Met als gevolg dat hij helemaal over de zeik was omdat hij niet alleen kan staan.Ik was dus ook erg boos
Dat ik van de trap gevallen ben gisteren met mijn hoofd op de stenen en dat ik nu heeeeel veel pijn heb als ik het ook maar aanraak.
Shiawase
Geplaatst: 20-12-15 00:04
Mensen die niet sociaal zijn. Stuurt een oud klasgenootje mij een vriendschapsverzoek op fb. Leuk, heb haar al jaren niet meer gesproken. Ik stuur een chatberichtje hoe het nu met diegene gaat. Krijg ik alleen maar te horen hoe het met haar gaat. Niks geen vraag terug hoe het met mij gaat. Dat is nu al de 3de oud klasgenootje die totaal niet belangstellend is.
nts19
Geplaatst: 20-12-15 10:07
Aan me wekker die om kwart voor 4 ging. Ik was hem vergeten aan te passen op zondag niet zo vroeg te zetten
Anoniem
Geplaatst: 20-12-15 10:27
Robijntjah schreef:
Aan mijn vermoeidheid!
Same here! Ik erger me er kapot aan... wat het dan weer niet beter maakt....