Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Murthul schreef:Melatonine helpt idd bij t gros van de mensen wel met in slaap komen, maar als je dat te lang gebruikt word je lichaam steeds minder gestimuleerd het zelf aan te maken. Voor af en toe als je écht even moet slapen kan t idd een prima oplossing zijn.
jolijn2001 schreef:Murthul schreef:Fijn dat school zo coulant is delicia. Ik heb mezelf vandaag weer eens totaal verbaasd. Ik dacht dat ik pas om 11 uur wakker was, maar kennelijk heb ik mijn vriend rond 9 uur te woord gestaan.
Haha wat apart! Wel grappig
Delicia schreef:Jeetje haha.
Raarste wat mij ooit was overkomen (nou... Zijn meerdere dingen) dat ik naar mijn moeder ging om vragen of de koelkast er nog stond, toen begon ik hysterisch te reageren dat daar mijn toetjes in zaten en ik die graag wou opeten
Heb ook bij mijn ex beste vriendin gehad dat ik voor haar raam ging staan en schreeuwen dat ik pizza man wasvolgende dag bleek ik als Darth Vader uit te spoken
gabixcoen schreef:jolijn2001 schreef:Truste iedereen die gaat slapen, en alvast voor iedereen die straks gaat. Ik ben bijna thuis en ik ga dan gelijk door naar mijn eigen fijne warme SPINLOZE bedhemels!!!!
Slaap lekker allemaal
Ik zou met spinnen juist veel hemelser vinden! Truste!
gabixcoen schreef:Delicia schreef:Ik slaapwandel alleen eigenlijk als ik niet in mijn eigen bed slaap,![]()
Hopen om zo even te kunnen pitten, zo niet zet ik even zachtjes wat muziek aan ^^
En als je de weg niet weet kan het dus ook goed fout aflopen?![]()
Delicia schreef:gabixcoen schreef:
En als je de weg niet weet kan het dus ook goed fout aflopen?![]()
Raargenoeg vind ik altijd de plek terug waar ik sliep
Ik krijg de griezels van vliegenspinnen mogen ze ze maar lekker opeten