Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Ik zou me schamen moest ik veel mensen meenemen die naar mij zitten te staren terwijl ik mij in zo'n onhandig wit kleed wurm. En ik ben ok niet zo tradittioneel dus denk dat moest ik veel familie of vrienden meenemen, dat ze mij te hard zouden pushen om toch traditioneel te gaan en ik zou waarschijnlijk niet eens voor wit gaan... Of voor lang (het moet nu ok wel geen mini rok zijn natuurlijk, maar die lange slepen, jurken die op de grond hangen waardoor je niet zonder struikelen of helpers kan stappen etc dat is echt niets voor mij). Moet gewoon simpel comfortabel maar elegant en mooi zijn
Robijntjah schreef:Zo, ik ben vandaag geslaagd voor sieraden (van mijn moeder gehad), stof voor de bolero die speciaal voor mij gemaakt wordt en misschien ook voor de schoenen maar dat gaan we straks uitproberen. Een winkel gevonden waar ik de lingerie ga bestellen, eerst nog wat afvallen en de kleur beslissen. Wil straks de liefhebbers wel een foto sturen van het geheel tot nu toe. Dan kan ik mijn ei ergens kwijt haha!

Robijntjah schreef:Zo, ik ben vandaag geslaagd voor sieraden (van mijn moeder gehad), stof voor de bolero die speciaal voor mij gemaakt wordt en misschien ook voor de schoenen maar dat gaan we straks uitproberen. Een winkel gevonden waar ik de lingerie ga bestellen, eerst nog wat afvallen en de kleur beslissen. Wil straks de liefhebbers wel een foto sturen van het geheel tot nu toe. Dan kan ik mijn ei ergens kwijt haha!

maar ik vind het wel mooi dat er geen decolleté in zit en ik hou van kant
ik heb er normaal ook weinig mee haha.