Jouw bruidsjurk

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 09:12

Ik zou mijn moeder, schoonmoeder en zus meenemen.

BiBiQ

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 09:13

Ik zou sowieso m'n moeder willen meenemen. Alleen dat word behoorlijk plannen gezien ik in Ede (Gelderland woon) en m'n ouders in Schiedam (Zuid-Holland). Maar dat moet vast wel lukken!
Verder.. schoonmoeder meenemen? Ik weet het niet. Misschien niet de 1e keer maar met de 2e keer met passen ofzo wel.
En waarschijnlijk wil ik ook 2 vriendinnen meenemen.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 09:36

Mijn moeder en mijn schoonmoeder zijn de eerste keer meegeweest. Mijn schoonmoeder heeft geen dochters, dus het was sowieso voor haar heel bijzonder. Ik ben toen ook voor de jurk geslaagd.
Bij de tweede en derde keer passen is alleen mijn moeder mee geweest.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 09:46

Ik had mijn moeder, mijn zus en een vriendin bij. De jurk heb ik al thuis maar wanneer we hem gaan laten aanpassen gaat mijn moeder mee.

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 10:15

Ik zou mijn moeder waarschijnlijk niet meevragen. Wij hebben absoluut niet dezelfde smaak.

Mijn zusje (autistisch en de kans dat ze zelf ooit trouwt is niet zo groot) mag in ieder geval mee en m'n schoonmoeder waarschijnlijk ook. Ik heb met haar een fantastische band en haar eigen dochter gaat niet trouwen. Mijn blinde vriendinnetje mag bij de tweede pasbeurt mee. Die kan de jurk voelen en dat kan op de bruiloft zelf veel minder uitgebreid. Waarschijnlijk mag mijn moeder dan ook mee.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 10:34

Ik vraag in ieder geval m'n moeder en m'n beste vriend mee. De rest weet ik nog niet.

Snoepgoed van Lazaro:
Niet helemaal wat ik zou kiezen maar vind het toch mooi :D

Afbeelding

Afbeelding

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 10:42

Ik had toen ik ging kijken (jaren terug, bruiloft is afgeblazen destijds) mijn moeder en schoonzusje mee.
Mijn ex-schoonloeder was een draak dus die was niet welkom.
En mijn zus kon het niet redden, die woont bijna 2 uur rijden weg en had toen hele kleine kids.

Als ik het nu zou doen wordt het lastig kiezen. Mijn moeder iig en het liefst zou ik mijn zus en mijn schoonzus meenemen. Maar kan mijn schoonmoeder en andere schoonzusje niet passeren, maar die hebben niet echt een fijne smaak wat mij betreft. Ach gelukkig nog geen trouwplannen, haha.

Mooie jurk hier boven maar dan moet je wel prachtig slank zijn van boven. Anders zie je elk rolletje.
Mij iets te bloot dus :P

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 10:50

Leuk. Bij een ander :D

gewoonmarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 10:53

Voor m'n oma en zus was het ook wel even organiseren om mee te gaan. (Oost Groningen) in woon in Amsterdam. De jurk hebben we in Alkmaar gekocht. En hun hebben er een weekendje van gemaakt. Savonds met elkaar uiteten geweest.

Had m'n moeder ook graag overal bijgehad. Helaas leven mijn ouders niet meer. Moet zeggen dat nu met de bruiloft wel weer steeds meer verdriet boven komt. Je mist ze dan toch extra.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 10:53

Sammie schreef:
Leuk. Bij een ander :D

:D Precies het sentiment :D

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 12:03

Ik zou mijn moeder sowieso meenemen, mijn schoonmoeder want die heeft geen dochter. En ik denk ook mijn tante.
De rest ziet het lekker als ik binnen kom lopen. :P

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 15:11

Oh als ze een andere smaak zouden hebben zou ik er ook maling aan hebben hoor. Denk niet dat ze de jurk die ik gekozen hebben allemaal het mooist vonden en ze waren ook niet heel kritisch als ik een jurk aanhad die niet stond. Ze zagen toch al aan mij of ik het wat vond of niet :)

Gewoonmarie, kan me voorstellen. Dit soort grote gebeurtenissen zou je wensen dat ze er bij konden zijn. Ik hoop altijd maar dat de mensen die het moeten missen van boven meekijken :o

FjordHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 15:14

Ik weet niet of ik iemand zou meenemen. Denk dat ik eerst op mijn eentje kleedjes zou gaan passen om aan het idee te wennen en om uit te maken wat ik precies wil en bij mezelf mooi vind zonder inmenging van anderen := Ik zou me schamen moest ik veel mensen meenemen die naar mij zitten te staren terwijl ik mij in zo'n onhandig wit kleed wurm. En ik ben ok niet zo tradittioneel dus denk dat moest ik veel familie of vrienden meenemen, dat ze mij te hard zouden pushen om toch traditioneel te gaan en ik zou waarschijnlijk niet eens voor wit gaan... Of voor lang (het moet nu ok wel geen mini rok zijn natuurlijk, maar die lange slepen, jurken die op de grond hangen waardoor je niet zonder struikelen of helpers kan stappen etc dat is echt niets voor mij). Moet gewoon simpel comfortabel maar elegant en mooi zijn :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 16:23

Zo, ik ben vandaag geslaagd voor sieraden (van mijn moeder gehad), stof voor de bolero die speciaal voor mij gemaakt wordt en misschien ook voor de schoenen maar dat gaan we straks uitproberen. Een winkel gevonden waar ik de lingerie ga bestellen, eerst nog wat afvallen en de kleur beslissen. Wil straks de liefhebbers wel een foto sturen van het geheel tot nu toe. Dan kan ik mijn ei ergens kwijt haha!

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 16:25

Robijntjah stuur maar hoor!

Kwam van de week de foto's van een aantal jaren terug tegen van het passen van de jurken.
Ben blij dat ik destijds de bruiloft heb afgeblazen maar foto's van de jurken terug kijken (en 'De jurk') is best tof.

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 17:01

Robijntjah schreef:
Zo, ik ben vandaag geslaagd voor sieraden (van mijn moeder gehad), stof voor de bolero die speciaal voor mij gemaakt wordt en misschien ook voor de schoenen maar dat gaan we straks uitproberen. Een winkel gevonden waar ik de lingerie ga bestellen, eerst nog wat afvallen en de kleur beslissen. Wil straks de liefhebbers wel een foto sturen van het geheel tot nu toe. Dan kan ik mijn ei ergens kwijt haha!

Ja graag!

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 18:39

Ja hoor Robijntjah, je mag bij mij je ei kwijt :D

Had je je jurk ook al gekocht Marloes? Wat balen dat je het af hebt moeten blazen! Zal uiteraard wel een hele goede reden voor zijn maar toch jammer!

tassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 19:12

Robijntjah schreef:

Wat erg haha. Kom maar op met die foto's.

Over drie weken kan ik eindelijk me jurk zien/passen

gewoonmarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 19:18

Je mag mij ook sturen hoor robijntjah, beenmerg benieuwd!!! :o

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 20:30

Ik ben ook heel benieuwd :j

Ik vind deze jurk zo mooi <3
Afbeelding

Leprycorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 20:39

Eleionomae schreef:
Ik ben ook heel benieuwd :j

Ik vind deze jurk zo mooi <3
[ [url=m/tq6Ohv.jpg]Afbeelding[/url] ]

Vind hem erg mooi maar niet voor mij :j
Maar zou zelf nooit zo'n model uitkiezen. Staat mij sowieso niet en wil wel kunnen bewegen voor zover mogelijk in een jurk :=

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 20:54

Ik vraag me ook af of het mij zou staan hoor :') maar ik vind het wel mooi dat er geen decolleté in zit en ik hou van kant <3

eline_di

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 21:09

Ik had mijn moeder, tante, twee beste vriendinnen en zusje mee.

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 21:12

Eleionomae die is zeker prachtig! Stiekem een beetje jammer van de fishtail, tot dat stuk is hij echt <3

Ik heb er ook een gepast omdat mijn zusje wilde zien hoe het er uit zag maar mijn ding is het ook niet.

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 21:41

Dit is ook de eerste fishtail die ik niet lelijk vind :j ik heb er normaal ook weinig mee haha.