Uitgeslapen, boek gelezen, ontbeten, fiets in orde gemaakt, tocht gefietst op mountainbike van 18 km, daarna boek weer verder zitten lezen. Zo nog even op een verjaardag.
nts19
Geplaatst: 07-10-15 07:05
Paardjes voeren, even wat op me laptop dingen doen. Filmpje kijken ofzo en met eten weer naar het nieuwe huis paardjes doen en vanavond naar me broer toe in Rotterdam de verjaardag van me vader vieren.
School, naar oma, huiswerk maken, avondeten, sporten, lezen, douchen en slapen Bijna weekend!
LisaFalco
Geplaatst: 08-10-15 18:13
Vandaag gewerkt van 8 tot 5, daarna stal gemest en paard gevoerd, nog even gauw iets aan school gedaan, dalijk uiteten met mams en straks nog even met vriendin bijkletsen
Gewerkt van 7-14.30 en daarna beetje gehangen en met de kinderen geknuffeld. Nu in de groepsapp aan het flauw doen met collega's. Straks lekker op de bank met een filmpje of game. Weekend!
Jessica_1998
Geplaatst: 08-10-15 18:20
Stage gelopen, voor t eerst in m'n nieuwe stageklas, gegeten, zo hondjes uitlaten, dan nog even iets Aan school doen en dan een poging om vroeg te gaan slapen
Vanochtend huishouden, vanmiddag boodschappen en mennen met pony, oud studiegenootje kwam m'n huisje kijken en zijn uit eten geweest en daarna film gekeken bij mij. Nu slapen.
Uitgeslapen tot half 10, op pony van stalgenoot gereden, paard van vriendin gereden, broertje op bezoek gehad, uitgebreid gekookt, wasjes, bed verschoond, nu film aan het kijken.
Vanochtend om half 8 al de paardjes gevoerd, daarna even de hond van me zus uitgelaten. Toen lekker even op de bank gehangen tot ik naar de tandarts moest. Even bij de action geweest. Straks paardjes voeren en de drolletjes weg halen. En dan me beste vriend ophalen om vervolgens naar rotterdam te gaan om bij restaurant te gaan eten van een goeie vriend met zn alle.
Eerst dochter 2 naar de bus gebracht,andere dochter naar school,boodschappen,dochter 1 weer halen op school,dochter 2 bij de bushalte halen.Met dochter 1 boodschappen doen voor de verjaardag en dus 3 winkels langs en de bieb.En dan nog 2 taarten bakken en naar de stal.O ja,en poetsen.
Gewerkt van 6:00 tot 13:00, naar stal boxen uitgemest, thuis tukkie gedaan en nu wat bokken en rondzwerven op het wereldwijde en vanavond nog weer naar stal om mijn toppertjes te poetsen en om te tutten en zo !
Nu bij de kapper, vanmiddag nog even paar uurtjes slaap meepakken. Vanavond nachtdienst van 22-6 en daarvoor nog ergens boodschappen doen.
nts19
Geplaatst: 17-10-15 11:37
Even nog wat uurtjes slapen het was zo vroeg vanochtend, daarna eten en klaarmaken voor ADE Awakenings! en tussendoor ook nog even de paardjes doen en spullen klaarzetten voor de after!