prachtige foto! Hier heerlijk weer gehad vandaag. Genoten van misschien wel weer de laatste zomerdag van dit jaar. Net nog gewandeld met de hond en nog steeds erg zacht. Geen spoortje van regen in opkomst te bekennen.
Heerlijk weer geweest, al was het voor mij wel iets te warm. Nu regent het hier en het lijkt voorlopig niet te stoppen. Land had het nodig. Temperatuur zou ook flink dalen, maar ik begrijp dat dit eind van de week weer omhoog gaat, gepaard met regen...
Heb nog een vraagje voor Joolien! Ik zag van de week in het wolkendek steeds cirkelvormen. Heel bijzonder om te zien en ik ben nu wel benieuwd hoe dat zou komen.
Gave foto zeg! Hier heb het gisteravond en vanacht geregent,maar geen bakken water. Nu is het grijs maar droog en windstil. De Telegraaf zegt voor volgende week 23 graden.Daar geloof ik dus nix van.
Pandora2
Geplaatst: 05-10-14 08:50
Prachtige foto ! Hier miezerregen, grijs en frisjes...net even wat anders dan de voorbije weken...
Ik vind het maar frisjes........wij roken hier buiten en ik zit nu binnen met kippenvel Gister avond begon het met regenen. Ik hoop dat er niet te veel gaat vallen zodat mijn paard in ieder geval nog 1 dagje de wei op kan als hij thuis komt. Ik verwacht hem maandag weer thuis te hebben.