Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Colorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 14:21

Bedankt voor het compliment Elanor!
Interessante post over het boogschieten, bijzondere sport, gaaf :D

Ik vind die dip dyes ook wel gaaf, zeker op die foto op je blog anouk, mooi haar heeft ze sowieso zeg jeetje!
Tumblr heb ik ook altijd gaaf gevonden maar ben overgestapt op pinterest, wat makkelijker om gericht te zoeken en je kunt groepen maken, helemaal top :9

joyce2

Re: Bloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 14:51

Ah, dat heet dus Dip Dye, weer wat geleerd :D Vandaar dat de overgang dus ook zo groot is, ipv geleidelijk overlopend van kleur. Naja, niets voor mij, maar smaken verschillen gelukkig! Ik had ooit zwart met rood haar, paars haar en blauw haar en ik weet zeker dat ook lang niet iedereen dat mooi vond (dat blauwe vond ik trouwens zelf ook lelijk hoor, haha).

Maar Tumblr is dus vergelijkbaar met Pinterest? Pinterest vind ik namelijk wel heel leuk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 14:59

Dip Dye vind ik ook echt heel mooi :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 15:01

Hmpf...
Stomme Bloglovin' plaatst mijn post van vanmorgen niet...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 15:02

Hmm.. ik ben wat rond aan het neuzen voor een nieuw thema, dan weer blogs bijlezen :) mijn huidige thema mis ik echt heel erg een zijbalk in, deze gaat dus er af en wordt hergebruikt op mijn gewone site. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 15:04

Jij hebt op je blog trouwens niet staan waar je je naam, email en website in moet vullen, Jans.
Het is dat ik de volgorde weet, maar misschien handig om dat er wel bij te zetten ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 15:06

Ja dat zit ook in dat thema := niet heel handig :D

Hopelijk opgelost met nieuw thema :j

Mijn huidige thema heeft me 40 dollar gekost trouwens, op themeforest. Daarom wil ik nu liever een gratis theme :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 15:17

40 dollar :oo
Jemig...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 15:18

Is een prikkie :P als ik het in opdracht voor iemand zou doen (zelf maken) verdien ik denk ik 100 keer zoveel :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 15:18

Wow :oo T is wel echt een héél mooi thema, dat dan weer wel.. Maar 40 dollar is een hoop geld :') Ik heb nu een heel simpel thema, ben nog een beetje zoekende naar iets wat meer uitgebreid is maar omdat ik er geen geld aan uit wil geven tot ik ook inkomsten genereer met mijn blog ben ik echt gebonden aan de gratis templates. Gelukkig heb je als je Wordpress op je eigen domein zet wel echt een hoop opties daarvoor :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 15:21

Ik heb het thema wel met meerdere doeleinden gekocht :) hij heeft ook een hele goede portfolio-module, en ik ben ontwerper :D dus daar gaat hij dienst voor doen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 15:33

Ja dan snap ik het inderdaad wel hoor! Ik blijf lekker verder met mijn gekloot, wil gewoon een mooie layout vinden := Degene die ik nu heb bevalt erg goed, maar ik vind het aan deze heel erg jammer dat het lettertype zo groot is. Voor sommige mensen lijkt me dit fijn, maar ik vind het zelf echt heel rottig lezen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 15:35

Ik heb trouwens net een post online gegooid met mijn favoriete vega receptje (ben zelf niet vegetarisch maar vind het ook ivm mijn huisgenoten die het wel zijn leuk om af en toe gewoon eens vlees uit mijn menu te schrappen en het over een hele andere boeg te gooien), was echt heerlijk!

KOKEN MET [naam]

romancehorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 18:06

Limitless

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 18:35

Ooh dat Quinoa recept ziet er lekker uit Emma__ Quinoa schijnt echt super gezond te zijn, superfood, maar ik vond hem zo duur in de winkel gisteren.. 3,25 := Moet eens online gaan zoeken, daar valt dat soort eten meestal wel mee :D

Ziet er leuk uit die gravatar, grappige post ook :+

Voor wie interesse heeft; ik heb besloten een soort sport/voeding log bij te gaan houden

http://creativest.nl/sportlog-10-2/
Laatst bijgewerkt door Limitless op 10-02-14 18:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 18:36

Limitless schreef:
Ooh dat Quinoa recept ziet er lekker uit Emma__ Quinoa schijnt echt super gezond te zijn, superfood, maar ik vond hem zo duur in de winkel gisteren.. 3,25 :=

Voor wie interesse heeft; ik heb besloten een soort sport/voeding log bij te gaan houden

Leuk! Alleen mis ik meteen een plaatje in je blogje :+ Weet niet of anderen dat ook hebben maar ik hou van visueel :D

Limitless

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 18:38

Wat voor plaatje? :D Ik ga geen foto van mezelf in bezwete sportkleding posten :')

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 18:45

Nouja, weet niet :+ Tussendoor ofzo, iets ter illustratie!

Limitless

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 18:46

Ik heb het aangepast, vind je het zo leuker? :D

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 18:48

Jaaa :):)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 18:49

Limitless schreef:
Ooh dat Quinoa recept ziet er lekker uit Emma__ Quinoa schijnt echt super gezond te zijn, superfood, maar ik vond hem zo duur in de winkel gisteren.. 3,25 := Moet eens online gaan zoeken, daar valt dat soort eten meestal wel mee :D

Ik heb gewoon een pak van Lassie gekocht, die zijn 2,20! Daar kan je een maaltijd voor 3 personen uit halen, of 2 als het grote eters zijn haha. Met m'n huisgenootje hadden we iig te veel aan 1 pak! Vind het dan nog best betaalbaar, als je het af en toe doet iig. En het is gewoon super lekker en echt héél gezond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 18:50

Ik voeg ook altijd minstens 1 plaatje toe, haha!

Limitless

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 18:52

Wellicht dat ik het volgende keer tijdens de boodschappen doen dan toch eens mee ga brengen en jou recept wil gaan uitproberen, maar dan eventueel wel met vlees. Betwijfel alleen of wij hier genoeg aan hebben, vriend en ik zijn allebei goede eters := Maar ik wil eerst op internet kijken online. Als ik alleen al zie hoeveel dat met amandelen en cashewnoten etc scheelt.. betaal per kilo dan 12/13 euro, terwijl een bakje bij de AH van 180 gram al snel 3 euro kost :\

@Marit: haha mooi :D Zal het onthouden voor de volgende keer :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 19:26

Ik heb hem expres vega gemaakt omdat ik probeer wat minder vlees te eten, maar ik denk dat je hier in principe wel elk soort vlees bij zou kunnen eten. Gehaktballetjes kunnen erbij, maar ook een burger of een schnitzel I guess? Haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 19:50

Marit schreef:
Nouja, weet niet :+ Tussendoor ofzo, iets ter illustratie!

Zeg Marit, ik zie nergens een Bloglovin knop op jouw blog :P