Wat een geluk gehad vandaag!! Ik verdien het blijkbaar. We hadden een onderlinge dressuur wedstrijd op stal.. 40 starts... en het was gewoon droog de hele dag!! Geweldig leuke dag gehad.. heel druk, maar mede door het weer heel geslaagd. Het was natuurlijk geen weer om je in een T shirtje buiten te vertonen, maar het was wel droog!!!
quartel
Geplaatst: 26-05-13 19:10
ah....daar is de zon weer eventjes. Maar even van genieten voor zo lang het mag duren
Die pokkewind verpest gewoon alles! Maar morgen en overmorgen kan het zelfs 20 graden worden,oke is maar 2 dagen,maar toch. Als het idd. waar is,ze zeggen wel vaker wat en dan komt het helemaal niet.Maar dit keer heb ik er wel vertrouwen in.
Haha ja bij mij zag het er ook zo wild uit, had het in een staart maar alle plukjes waaiden eruit
gohya
Geplaatst: 26-05-13 23:11
Morgen is die Pokkewind weg! hij is dan zwak tot matig. Waar is die wind als het zo achterlijke heet is in Nederland? nergens,dan is het altijd windstil. Als je hem nodig hebt is die er nooit.
Jeeh kan ik morgen zonder hinder te hebben van die wind naar school fietsen
Agossie
Geplaatst: 26-05-13 23:15
Gut, als ik geweten had dat het morgen zulk warm weer wordt, had ik de deken afgelaten bij mijn paard... Misschien morgenochtend even langs om die af te gaan doen.
Sjors
Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-13 23:16
*gaat als een gek naar de weerapp* Verrekt je hebt ook nog gelijk
Ooooh! Wat een mooi weer!!! Ik ga er straks lekker op uit! Fototijd! Ik kijk gewoon niet naar de vooruitzichten... Kop in het zand! NU is het super! En we leven NU!