Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Konstantine schreef:Inderdaad. Van de week had ik ook een vrouw aan de kassa die korting wilde op een paar kroppen sla, want het waren de laatste en eentje had al een bruin randje, blablabla...
Daar doen wij dus niet aan, de krop sla met het bruine randje is bij de afschrijvingen gegaan (met een "Dank u voor het melden mevrouw, zoiets willen wij natuurlijk niet verkopen!") en voor de rest heeft ze gewoon betaald.
Je bent niet verplicht het te kopen hoor, graag of glad niet.
Flying_Angel schreef:Aan de ene kant begrijp ik het wel. Misschien dacht ze dat 1,72 afgerond werd naar 1,70 en 1,74 naar 1,75.
Het is overdreven om hier over te zeuren maar je weet nooit hoe breed iemand het heeft en sommigen moeten echt op de centen letten!
maralyn schreef:Ik had een keer selderij mee genomen, en bij de kassa kwam ik er achter dat deze vol bruine plekken zaten.
Toen zei ik "Momentje, ohh dat had ik niet gezien. Laat deze maar afboeken en ik pak even 1 waarvan de stengels wel groen zijn."
Klant achter mij werd toen boos op mij en zei "Had je dat niet eerder kunnen doen?''
Ja....Misschien wel. Maar ga maar voor.......!!
Klant op klant...Kon geen bedankje vanaf!
Konstantine schreef:Vjestagirl schreef:Aan de andere kant: het is haar geld. En producten horen gewoon goed te scannen...
Maar ik als caissière kan er écht absoluut niets aan doen als dat niet zo is, dus ik vind het wel belachelijk dat er soms mensen zijn die mij erom uit gaan schelden.
Aulaantje_x schreef:Ik had gisteren een klant die kwam zeuren over 2 centop het prijskaartje stond blijkbaar 1,72 en de kassa scande 1,74... Vond het een beetje overdreven eerlijk gezegd
Mirjamsel schreef:Dat is apartBij de supermarkt hier in de buurt is een periode geweest dat het fruit en de groenten erg slecht waren.. Veel rotte producten in de schappen enz. dus ik dacht, ik dien een klacht in. Groenten en fruit moeten gewoon goed gecontroleerd worden, vind ik! Krijg ik als reactie: "ons personeel (weekendkrachten) gooit achter veel met de producten. Daarom is de kwaliteit wat minder!" Ehm... Zeg je daar als manager zijnde niks van dan??