Rare opmerkingen van klanten deel II

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

secricible

Re: Rare opmerkingen van klanten deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 22:16

Op ieder tankstation hangen verbodsborden voor telefoons.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 22:36

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 23:20

secricible schreef:
Op ieder tankstation hangen verbodsborden voor telefoons.

Echt?? Is me nou nog nooit opgevallen... Kom er toch elke week :+ maar ik zal er eens op letten :D

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 23:22

:') Let maar op. Nu zie je ze wel overal hangen :D

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 23:52

Dat is net als wanneer je een groene Kia Picanto koopt, dan ineens lijkt IEDEREEN een groene Kia Picanto te hebben. :+

Bij een benzinepomp zou ik ook mondiger zijn denk ik, daar heb je toch een ander soort klanten en veel minder veiligheid dan bij een supermarkt midden in de stad.
Laatst bijgewerkt door Konstantine op 27-10-13 23:53, in het totaal 1 keer bewerkt

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 23:53

Wat baalde ik toen een leraar zei dat nieuwslezers bijna geen 'Uhm' zeggen. Toen ging ik er dus op letten :')

Veel plezier met deze wijsheid :P

xmichxrocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-13 19:41

Ik werk bij de intratuin en wij hadden laatst toch wel een verschrikkelijk vervelende meneer (donderdag avond en was dus vrij rustig). Meneer wou korting op planten die niet in de aanbieding waren en volgens meneer zouden de planten 3 voor 5 euro zijn, terwijl de planten per stuk al 5,99 waren, kan dus nooit kloppen. Kwam eerst bij mij aan de kassa met zijn bonnetje (hij had de planten 's middags gekocht) en ik had hem netjes doorverwezen naar de klantenservice. Daar discussie gevoerd met meneer dat het niet klopt, en toen is een collega van mij met hem meegelopen naar de voorhal om te gaan kijken. Daar heeft hij mijn collega staan uitschelden.
Toen hebben we in overleg met leidinggevende voorhal en leidinggevende kassa maar overlegd en meneer 30% korting te geven om hem tevreden te stellen.
Meneer loopt weg.. BAM zo met zn neus tegen de deur aan.. wat hebben wij gelachen zeg toen meneer weg was.. mag natuurlijk niet, maar karma deed zijn werk hahaha (was natuurlijk geen klant in de buurt)

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-13 22:03

Nou reken er maar op dat die de volgende keer weer stampij gaat maken! Korting geven aan zo'n zeikerd is wel het laatste dat ik zou doen. (En gelukkig denkt mijn bazin er net zo over!)

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-13 13:08

Inderdaad. Van de week had ik ook een vrouw aan de kassa die korting wilde op een paar kroppen sla, want het waren de laatste en eentje had al een bruin randje, blablabla...
Daar doen wij dus niet aan, de krop sla met het bruine randje is bij de afschrijvingen gegaan (met een "Dank u voor het melden mevrouw, zoiets willen wij natuurlijk niet verkopen!") en voor de rest heeft ze gewoon betaald.

Je bent niet verplicht het te kopen hoor, graag of glad niet. :wave:

Aulaantje_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-13 13:16

Ik had gisteren een klant die kwam zeuren over 2 cent :') op het prijskaartje stond blijkbaar 1,72 en de kassa scande 1,74... Vond het een beetje overdreven eerlijk gezegd :o

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-13 13:18

2 hele centen, dat is toch het begin van de honderdduizend hoor!

:')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-13 13:19

Inderdaad, dan zijn de eerste 2 cent al verdiend! :+

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-13 13:20

Aan de ene kant begrijp ik het wel. Misschien dacht ze dat 1,72 afgerond werd naar 1,70 en 1,74 naar 1,75.
Het is overdreven om hier over te zeuren maar je weet nooit hoe breed iemand het heeft en sommigen moeten echt op de centen letten!

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-13 13:22

Konstantine schreef:
Inderdaad. Van de week had ik ook een vrouw aan de kassa die korting wilde op een paar kroppen sla, want het waren de laatste en eentje had al een bruin randje, blablabla...
Daar doen wij dus niet aan, de krop sla met het bruine randje is bij de afschrijvingen gegaan (met een "Dank u voor het melden mevrouw, zoiets willen wij natuurlijk niet verkopen!") en voor de rest heeft ze gewoon betaald.

Je bent niet verplicht het te kopen hoor, graag of glad niet. :wave:

Ik had een keer selderij mee genomen, en bij de kassa kwam ik er achter dat deze vol bruine plekken zaten.
Toen zei ik "Momentje, ohh dat had ik niet gezien. Laat deze maar afboeken en ik pak even 1 waarvan de stengels wel groen zijn."
Klant achter mij werd toen boos op mij en zei "Had je dat niet eerder kunnen doen?''

Ja....Misschien wel. Maar ga maar voor.......!!

Klant op klant...Kon geen bedankje vanaf!

Aulaantje_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-13 13:39

Flying_Angel schreef:
Aan de ene kant begrijp ik het wel. Misschien dacht ze dat 1,72 afgerond werd naar 1,70 en 1,74 naar 1,75.
Het is overdreven om hier over te zeuren maar je weet nooit hoe breed iemand het heeft en sommigen moeten echt op de centen letten!

Daar zit ook wel wat in, maar dit was zo'n mevrouw met n dure bontjas en chaneltas :') *die vervolgens voor 75 euro sigaretten meenam :=*. Plus het totale bedrag was rond de 120 euro... Dan vind ik die 2 cent wel erg overdreven.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-13 13:53

Aan de andere kant: het is haar geld. En producten horen gewoon goed te scannen...

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-13 13:54

maralyn schreef:
Ik had een keer selderij mee genomen, en bij de kassa kwam ik er achter dat deze vol bruine plekken zaten.
Toen zei ik "Momentje, ohh dat had ik niet gezien. Laat deze maar afboeken en ik pak even 1 waarvan de stengels wel groen zijn."
Klant achter mij werd toen boos op mij en zei "Had je dat niet eerder kunnen doen?''

Ja....Misschien wel. Maar ga maar voor.......!!

Klant op klant...Kon geen bedankje vanaf!

Bij ons zijn de meeste dingen gelukkig stuks-artikelen, dus als je dat dan per ongeluk hebt laat ik je gewoon afrekenen terwijl een collega een nieuwe voor je haalt. Dan hoeft de rij niet op je te wachten en hoef jij niet zelf terug de winkel in, wel zo makkelijk. :)
Als het dan iets van groente of fruit is laat ik de collega die daar verantwoordelijk voor is het ook meteen even nakijken, één net rotte uien betekent meestal heel veel netten rotte uien. :=

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-13 13:54

Vjestagirl schreef:
Aan de andere kant: het is haar geld. En producten horen gewoon goed te scannen...

Maar ik als caissière kan er écht absoluut niets aan doen als dat niet zo is, dus ik vind het wel belachelijk dat er soms mensen zijn die mij erom uit gaan schelden. 8)7

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-13 13:56

Konstantine schreef:
Vjestagirl schreef:

Maar ik als caissière kan er écht absoluut niets aan doen als dat niet zo is, dus ik vind het wel belachelijk dat er soms mensen zijn die mij erom uit gaan schelden. 8)7

Ja, dat is idd raar, en dat moeten ze niet doen.

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-13 13:58

Soms snap ik het wel: het is ook raar dat het prijskaartje bij een bepaalde kaas €1,29 aangeeft, terwijl dat de prijs per 100 gram is en zo'n blok meestal eerder 250 - 300 gram weegt. Dat staat er dan echt in inimini-lettertjes bij, ik zou er ook overheen kijken.
Toen ik bij de bouwmarkt werkte was dat ook zo vaak het geval: laminaat in de aanbieding voor een tientje per m², maar in een pak zit 1,55 m² of zo. Dat is wat mij betreft misleiding en zou verboden moeten worden, maar helaas...

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-13 14:18

Ik geef het wel altijd aan bij de manager als de prijzen niet kloppen. Zeker met nieuwe producten of acties kunnen de prijzen er nog wel eens doorheen glippen.

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-13 14:57

Ik heb ook weleens gehad toen ik nog achter de kassa werkte bij supermarkt dat een vakkenvuller een voordeelpak uit elkaar had gehaald en alle losse pakjes in de schappen had gezet. Nietsvermoedend scan ik dus 1 pakje babydoekjes maar let verder niet op de prijs en scande gewoon verder. Kwam die mevrouw later terug met de bon en zei lachend: "Vind je 10,85 euro niet wat veel voor 1 zo'n pakje haha! Later kwam er dus uit dat de verpakkingen los in het schap zaten! :=

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-13 15:10

Aulaantje_x schreef:
Ik had gisteren een klant die kwam zeuren over 2 cent :') op het prijskaartje stond blijkbaar 1,72 en de kassa scande 1,74... Vond het een beetje overdreven eerlijk gezegd :o

Dat ze alle prijzen weet :+ wat dat betreft ben ik heel naïef, gooi in m'n kar wat ik nodig heb en kijk nooit naar prijzen.
Of m'n bonus eraf gehaald is, ikzelf zou ook niet terug gaan voor 2 cent.. Kost me meer moeite dan dat het me opbrengt.

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-13 15:52

Bij de supermarkt hier in de buurt is een periode geweest dat het fruit en de groenten erg slecht waren.. Veel rotte producten in de schappen enz. dus ik dacht, ik dien een klacht in. Groenten en fruit moeten gewoon goed gecontroleerd worden, vind ik! Krijg ik als reactie: "ons personeel (weekendkrachten) gooit achter veel met de producten. Daarom is de kwaliteit wat minder!" Ehm... Zeg je daar als manager zijnde niks van dan??

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-13 15:55

Mirjamsel schreef:
Bij de supermarkt hier in de buurt is een periode geweest dat het fruit en de groenten erg slecht waren.. Veel rotte producten in de schappen enz. dus ik dacht, ik dien een klacht in. Groenten en fruit moeten gewoon goed gecontroleerd worden, vind ik! Krijg ik als reactie: "ons personeel (weekendkrachten) gooit achter veel met de producten. Daarom is de kwaliteit wat minder!" Ehm... Zeg je daar als manager zijnde niks van dan??
Dat is apart :')