Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
rien10 schreef:Een oprechte vraag: geen veroordeling. Waarom zijn sommigen van jullie zo bang van sneeuw. Dat je er niet van houd, kan ik me voorstellen, alles is een kwestie van smaak. Maar de angst om naar buiten te gaan? Is dat omdat je slecht ter been bent, of omdat je rolstoel afhankelijk bent buiten?
rien10 schreef:Een oprechte vraag: geen veroordeling. Waarom zijn sommigen van jullie zo bang van sneeuw. Dat je er niet van houd, kan ik me voorstellen, alles is een kwestie van smaak. Maar de angst om naar buiten te gaan? Is dat omdat je slecht ter been bent, of omdat je rolstoel afhankelijk bent buiten?

Roosch schreef:Ik wilde mooie sneeuwfoto's maken van de kat maar ze zijn niet helemaal goed gelukt. Deels omdat de ene kat keihard naar binnen sprintte zodra die de sneeuw onder de pootjes voelde, en de andere kat ging op een sneeuwvrije plek in de tuin zitten en weigerde het te verlaten.
[ Afbeelding ]
Ironisch genoeg is bovenstaand exemplaar nu aan het loeien dat ie wel naar buiten wil.
maar ik vermaak mij wel hoor, lekker warm vanaf de bank kijken hoe koud het buiten is haha. Little_Gift schreef:Ja vind het ook bijzonder vreemd. Zag ze mij nog een jong en heel fit dier uit, volgens mij nog echt in het begin van zijn volwassen leven.
Die vleugel was eigenlijk het enige wat zichtbaar mankeerde na de aanrijding en gezien we inderdaad al 4 maand verder zijn, dacht ik echt dat hij volop aan het revalideren was en ze hem in de lente gingen vrijlaten maar kreeg zonet een mail dat hij onverwachts plots alsnog overleden is tijdens de revalidatieperiode...
Misschien heelde de breuk niet goed en hebben ze hem alsnog moeten laten inslapen of is hij bij het oefenvliegen ergens tegen gebotst ofzo, ik heb geen idee... Heb gemaild voor meer informatie maar dat zal ik waarschijnlijk niet krijgen.
Voelt nog steeds echt rot...
. Al twee dagen op rij hoopvol de gordijnen sochtends geopend om regen te zien..