Roosch schreef:Mijn hemel zeg die griet is zeker al haar hersencellen kwijtgeraakt toen de placenta eraf was.
Dat doe je toch niet??
Dat was/had ze al toen de man bij haar naar binnen ging...
Wat een maf klapper die griet.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Little_Gift schreef:Ik begon zelf al aan mezelf te twijfelen omdat zij dat blijkbaar wel heel normaal vonden.
Dacht alweer dat ik verkeerd zat.
Ben blij te lezen dat jullie er ook zo over denken!
Little_Gift schreef:Ben ik in huis en hoor ik iets vanaf het voetpad qua geluid.
Kijk ik door mijn venster, staat daar een vrouwmens van in de 30 met kind van 3 jaar aan de hand, broek op zijn enkels en blote kont, midden in mijn voortuin te pissen net naast mijn brievenbus![]()
Vader van in de 30 stond enkele meters verder net voorbij de oprit te wachten met een kind van 4 op zijn schouders.
Vraag ik of ze dit normaal vinden en antwoordt dat vrouwmens uiterst kalm alsof het de doodgewoonste zaak van de wereld is: ja nou hij moest dringend plassen, kon het niet meer ophouden![]()
Euh wat is er mis met DE GOOT???!!!
Ipv mijn voortuin??!!![]()
Als je op het voetpad staat is de goot even ver draaien als de voortuin maar dan naar links ipv naar rechts![]()
Kon zelfs geen sorry van af!
Toen ik zei dat ik in het vervolg in hun tuin kom kakken, was dat nog het meest effectief blijkbaar... Broek weer aan en gaan met die banaan!
Femke_Tweety schreef:Nyaleti schreef:Falende huisartsen.
Een vriend krijgt zware medicatie die je maar eens in de 3 dagen mag pakken en niet met alcohol mag.
Die gast is hartstikke verslavingsgevoelig, heeft geen ruggengraat dus nogal makkelijk eentje bij te pakken en tikt tegen alcoholisme aan.
Nee, dit gaat vast goed.
Dan is het risico van geen medicatie waarschijnlijk groter dan van wel medicatie.
Dat soort sterk spul krijg je doorgaans om een reden lijkt me?
DuoPenotti schreef:Pas al een kind in de winkel, nu in de tuin.
Ik geloof niet dat dat van aller tijden is.
Pff zo moe...
Opgestaan met een body batterij (garmin) van 18.
Dus sta al een eeuw op 5.
Voor wie dat kent.
En alles doet me pijn.
Mijn hele lijf staat strak.
Maar ook pijn in mijn scheenbeen. Heup. Rechter onderarm. En geen idee waarom..
Maar hey, geen koppijn