Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-24 18:35

Ik heb een overnachting voor mezelf geboekt uit praktische overwegingen. Sta ik me net bijna om te kleden, loopt iemand m'n kamer binnen. Was mijn boeking blijkbaar niet goed gegaan ondanks dat ik een bevestiging gekregen had inclusief instructies over hoe binnen te komen, parkeren en het wachtwoord van de Wi-Fi.. :+

Gelukkig snel opgelost door de eigenaar maar ik schrok me de tandjes. :')

Wpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-24 19:01

Dat mijn ex, de vader van mijn dochter en mijn hulpverlener het belangrijker vinden dat mijn dochter naar brommer examen gaat dan naar een afspraak bij haar nieuwe school.. :x
Hoe dan?!?! _-:(

denisesilver

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-24 19:21

Ik ben net gemarteld door m'n tattoo artist. "Op het bot" tatoeëren is niet heel chil :+

Wel blij met het resultaat <3

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-24 19:27

Zojuist beschuldigd door een mede flat bewoner dat wij schade aan zijn auto zouden hebben gemaakt.
Zijn argumenten waren dat wij naast heb stonden toen hij de schade zag en dat de 'kras' blauw was.
Maar zijn auto is ook blauw :')
Volledig niet voor rede vatbaar, wij zijn altijd super voorzichtig met onze auto en zouden het echt hebben gemerkt als we schade hadden gemaakt.
Maar hij wilde het gewoon niet horen.
Dat hij zelf altijd asociaal parkeert was voor hem ook niet relevant...

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-24 19:35

Ik wil niet toegeven aan het ziek zijn , vanmiddag dus wel op pad gegaan maar op den duur voelde ik mij wel steeds wat slechter worden. Thuis enorm diep geslapen totdat ik wakker gebeld werd met een vraag over het avondeten. Laat mij gewoon even slapen :')

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-24 20:01

Wilde eventjes een half uurtje rijden om mijn hoofd leeg te maken, paard dik been 8)7 is bubbeltjesplastic een goed idee?

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-24 20:08

De kat die echt de beste plek heeft uitgezocht om te kotsen _-:(

Spoiler:
Afbeelding

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-24 20:09

Zebrastreep schreef:
Ik wil niet toegeven aan het ziek zijn , vanmiddag dus wel op pad gegaan maar op den duur voelde ik mij wel steeds wat slechter worden. Thuis enorm diep geslapen totdat ik wakker gebeld werd met een vraag over het avondeten. Laat mij gewoon even slapen :')

Ik had vannacht heel slecht geslapen en wakker geworden uit een soort van nachtmerrie dus ook opgestaan met hoofdpijn en binnen een uur ook echte migraine
Vind het zo lastig om eraan toe te geven maar ziek gemeld en maar terug naar bed gegaan…
Voel me nu wel beter dus hoop dat morgen weer gaat…

Jij veel beterschap gewenst

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-24 20:18

Foaly schreef:

Spoiler:
[ [url=m/j24S1F.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ah neee -O-

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-24 20:19

Foaly schreef:

Spoiler:
[ [url=m/j24S1F.jpg]Afbeelding[/url] ]

Argh drama.

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-24 20:25

Foaly ieuw...
Alja en zebrastreep Beterschap!

Judith wat balen zeg!

Deniselosilver oeeee mogen wij het resultaat ook zien?

Fleurtjuh fijn dat soort mensen *not*

Jeetje Roosch ik zou me ook dood schrikken :+

Mijn ergernis voor vandaag is dat m'n rug zit te klieren en ik morgen de hele dag op moet passen op de baby van m'n zusje..
Ik vind op dat kleine meisje passen super leuk maar m'n rug werkt gewoon niet mee(kanaalstenose)

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-24 20:25

Stroomstoring nog niet opgelost. Ze denken nu 22.30 := Mkjn vriezer en koelkast vinden het niet meer leuk.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-24 20:40

Dhl is pakketje kwijt.
Dhl wil 3,40 vergoeden.

En de verzendkosten dan?!

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-24 20:42

Me poedersuiker voelen, adhd en aankomende menstruatie is echt een fijne combinatie, echt tot op depressieve gevoelens aan toe.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-24 20:51

Ik zag dr kokhalzen maar was te laat om dr nog op te pakken en op de vloer neer te zetten -O-

Gelukkig zat er niets ín de stekkerdoos en was het redelijk 'droog' dus het schoonmaken ging sneller dan ik dacht. En nu poes in de gaten houden want die kotst anders nooit, en dat zit me ook niet lekker :=

Gloriosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-24 21:30

Arme jij en arme poes

Heb mijn telefoon laten vallen... Dikke barst over het hele scherm -O-

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-24 22:59

Die k*t hond van de buurman, nouja hond kan er niet zoveel aan doen want die is gewoon niet goed opgevoed. Die hond zit altijd buiten en dat beest begint te loeien als er een bepaalde landbouwmachine voorbij rijd met een hydrostaat waardoor die begint te loeien. Maar sinds vandaag loeit ie zomaar uit het niks, zo irritant! Ik heb zelf ook een hond dus een paar keer blaffen of een paar keer loeien als zo'n landbouwmachine voorbij komt a la maar dit is vreselijk irritant. Wil straks ook nog kunnen slapen.

PotjeMayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-24 23:22

Sintara schreef:
Dat stomme stereotype gedoe dat alle klachten van vrouwen wel kunnen worden opgelost met de pil. Is het nog niet goed? Andere pil.

How about no

Dit!! Of de spiraal. ' mocht ... niet helpen kan je dat altijd nog overwegen '
Ja oke maar ik heb al duidelijk gezegd dat ik dat niet wil... en ik wil niet meer elke maand een week lang depressief zijn. Waar dat vandaan komt onderzoeken ze niet. Alsof het allemaal maar snel moet. Tijdelijke oplossingen i.p.v het aan te pakken lijkt het wel. Blegh

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-24 23:29

Ik heb wel eens gezegd dat ik liever niet aan de pil wou omdat ik op dat moment al depressief was, en vanuit beide kanten van de familie erg slechte reacties op de pil waren, dus of er andere opties waren om te helpen tegen mijn extreme menstruatiepijn..."Nee. Alleen de pil helpt. En je moet ook minder pijnstillers slikken."
Thanks. Heb ik wat aan.

Morgen Taylor Swift en ik heb er echt enorm zin in maar juist omdat dit zo'n enorm concert is zit ik m ook echt enorm te stressen, kan er gewoon niet van slapen

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-24 00:48

Polarize schreef:
Morgen Taylor Swift en ik heb er echt enorm zin in maar juist omdat dit zo'n enorm concert is zit ik m ook echt enorm te stressen, kan er gewoon niet van slapen

Logisch dat het spannend is maar ik weet zeker dat je het morgen super gaat hebben :(:) :j

Ik vind het lastig dat ik het gevoel heb dat ik niet kan praten met de mensen die het dichtste bij mij staan over mijn datingleven. Ben net pas weer begonnen nadat ik vorig jaar zwaar zwaar mishandeld ben en daar nu hele intensieve therapie voor heb die ik bijna heb afgerond. Heb heel lang nergens behoefte aan gehad maar laatst begon het een beetje te kriebelen en een hele aardige man ontmoet online.
En misschien wordt het niks voor de lange termijn, maar ik heb nu toch een lot uit de loterij getroffen. Iemand die zo veel rekening houdt met mijn grenzen en zich niet laat afschrikken door mijn trauma’s. Het voelt gewoon goed. Maar mijn opvangouders (de mensen die me vorig jaar uit een heel diep dal moesten trekken en me letterlijk in huis hebben genomen, waar ik ze de rest van mijn leven meer dan dankbaar voor zal zijn), zijn rete angstig en hebben een vooroordeel vanwege zijn afkomst. Wat ik begrijp maar hij valt zo niet in het stereotype. Ik ben eigenlijk blij dat ik een fijne ervaring heb kunnen opdoen maar heb het gevoel dat ik dat niet kan delen

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-24 03:40

Plafonddienst

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-24 05:51

Alweer wakker

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-24 06:05

Nacht nummero 2 niet geslapen :evaw:

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-24 06:08

Het komt weer met bakken uit de lucht.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-24 06:17

Zeer beroerd geslapen , met daarbij zeer vreemde dromen , en onrustige hond en een irritant mug die mij 3x heeft gestoken.

Niet echt bevorderlijk voor het ziek zijn. Ik had gedacht een goede nachtrust te pakken. Baal dat ik gisteren overdag even heb geslapen.