Een heel end gekomen met de boekhouding. Ik krijg dan een document aangeleverd can alle bonnen die missen... Altijd zoon rotklus.
Rennie89
Geplaatst: 13-12-24 02:04
Dat ik samen met een wat ouder koppel een taxi heb kunnen boeken ipv met de bus gaan naar mijn airbnb in Boedapest haha. Zij zaten toevallig een paar straten verderop.
Is trouwens echt een prachtig complex waar ik verblijf
De medicijnen om m’n menstruatie te minderen lijken te werken Dat betekent dat ik eindelijk mijn ijzergehalte op kan gaan bouwen en er een einde kan komen aan een immens lange periode van zware vermoeidheid.
Rennie89
Geplaatst: 13-12-24 22:06
Nog een momentje om echt blij van te worden en zijn mijn zere poten echt waard (vandaag 20km te voet afgelegd om foto’s zowel met daglicht als in de avond te kunnen maken)
Telefoon kwaliteit though maar mannnn wat een mooie stad is Boedapest heb ook nog foto’s met m’n camera gemaakt, maar die zie ik pas als ik thuis ben haha.
En zal morgen nog blijer zijn als ik mijn Hongaarse souveniertje meeneem
Shenavallie
Geplaatst: 14-12-24 10:44
Wauw, dat is mooi!!!! Ben er zelf nog nooit geweest.
Ben dan wel heel benieuwd hoe jou ss pakket in Zuidwolde is terecht gekomen als jij daar bent ?
Roosch
Geplaatst: 14-12-24 12:49
Ik ben er pas sinds gisteren. Dus heb mn pakket nog prima kunnen posten maandag. Gelijk vanochtend vroeg te paard gestapt.
Helaas m'n eigen pakket net gemist maar m'n vriend heeft die aangenomen dus dan heb ik wat om naar uit te kijken bij thuiskomst. Ik ben lekker even in m'n uppie op pad, even energie opdoen.
Polarize
Geplaatst: 14-12-24 12:57
luuntje schreef:
.
Polarize doe je ook die kabouters in opdracht maken?
Haha wie weet, ze zijn wel erg leuk om te maken
Vandaag in het Groninger museum ook een Vincent van Gnome achter gelaten