Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MyWishMax

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-23 11:44

Waarom moet altijd het laatste ding fout gaan? Laatste greep van laatste kastje kreeg ik niet los, hoop getob verder en gelukt. Nieuwe greep heeft 1 schroef die niet vast draait... andere schroef in dat gat doet het wel. Maar alles wat ik in huis heb is niet het goede soort. Dus handgreep zit aan 1 kant goed vast en andere kant maar half.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-23 12:22

Nyaleti schreef:
Oke geen ergenis maar jongens het regent in Tilburg! *\o/*

Hier druppelt het. Maar niet noemenswaardig.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-23 12:26

Het moet ook druppelen, plensbuien heeft het land nu echt niets aan. Dus het mag lekker de hele dag door druppelen wat mij betreft

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-23 12:33

Ineke2 schreef:
Het moet ook druppelen, plensbuien heeft het land nu echt niets aan. Dus het mag lekker de hele dag door druppelen wat mij betreft

Het zijn echt maar drie druppels. Mag wel wat meer. Maar dat komt wel.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-23 12:34

Ineke2 schreef:

Precies, dan komt alles weer blank te staan omdat de grond het water niet aan kan. Bovenlaag zeiknat en aan deze kant van het land glad, maar daaronder nog steeds te droog.

Gewoon 's nachts telkens rustig regenen graag haha. Hier nog geen enkele druppel gezien trouwens

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-23 12:48

Ik was vanmorgen om 7 uur op stal en heb lekker voor de regen uit gereden :D
Het zou pas van af 12 uur regenen… Nou om 9 uur druppelde het al goed door en in elk geval de hele reistijd naar huis ook.

Mijn paard lust geen komkommer. Raar paard.

ElfBeau_067

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-23 12:56

Ineke2 schreef:
Ik was vanmorgen om 7 uur op stal en heb lekker voor de regen uit gereden :D
Het zou pas van af 12 uur regenen… Nou om 9 uur druppelde het al goed door en in elk geval de hele reistijd naar huis ook.

Mijn paard lust geen komkommer. Raar paard.

Mijn hond schooit om komkommer, vervolgens geef ik m wat en spuugt hij het hup 1 2 3 uit :')

Lugea

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-23 13:05

Hier druppelt het nu ook een klein beetje, laat maar lekker komen!

Ik kom ook even klagen hoor. Ik ben vrijdag in het bos door iets gestoken op m’n hiel en de achterkant van m’n bovenbeen en dat worden me toch een plekken. Ik heb gewoon geen enkel meer door de zwelling en m’n voet begint nu ook mee te doen. De achterkant van m’n bovenbeen is een rode plek van zo’n 5x5cm. Hopelijk trekt het snel weg want ik word gek van de jeuk, maar krabben doet pijn. :')

kampioen2be

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-23 14:12

Ik word leip van alle feesten hier. Ik snap het echt, het is lekker weer, bijna zomer. Maar twee dagen lang tot midden in de nacht wakker gehouden worden door het geschreeuw en 'zang' van alle dronken mensen trek ik echt niet. Moet over 2 dagen mn scriptie inleveren en heb echt slaap nodig.
Nu zijn er ook verschillende verjaardagen en feesten hier buiten. Vertrek zo maar terug naar stal, ga wel in de wei leren {:}

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-23 17:23

Op een festival zonder schaduw en het is toch een partij warm.

Maar ze zijn heel soepel met flesjes water mee nemen mag zelfs met dop

Molly1230

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-23 18:03

Zo jammer van sommige mensen. Je kan het de ene dag super leuk en gezellig met ze hebben en reageren ze binnen minuten op je. Een dag later negeren ze je gewoon terwijl ze wel online zijn.. |o

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-23 18:12

Weer zo'n dag dat ik niet het idee heb dat het Zondag is..heb eigenlijk al de hele dag het idee dat het Maandag is.

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-23 18:33

Dacht even lekker het huis te luchten terwijl ik weg was.. wonen in een flat dus balkon kan durf ik wel open te zetten.

Kom ik thuis.. zijn de onderburen gaan bbq op kolen.. mn hele huis staat blauw van de rook en mijn was stinkt nu dus kan opnieuw wassen -O-

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-23 18:34

Molly1230 schreef:
Zo jammer van sommige mensen. Je kan het de ene dag super leuk en gezellig met ze hebben en reageren ze binnen minuten op je. Een dag later negeren ze je gewoon terwijl ze wel online zijn.. |o

Misschien hebben ze even druk met andere dingen? Ik heb echt geen tijd noch zin om overal maar meteen op te reageren, ook al ben ik dan wel online. Dat betekent niet dat iemand niet aardig is ofzo. Ik zie dat je nog jong bent. Ik snap de frustratie, maar als iets echt dringend is zou ik even bellen en anders er niet te zwaar aan tillen en een paar dagen af te wachten.

Lugea, beterschap!

Kampioen2be succes met je scriptie

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-23 18:35

Aan mensen. _-:(

En geen ergernis, maar wel naar. Oma die weer een stap achteruit lijkt te doen met de dementie. ;(

Molly1230

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-23 18:53

Ineke2 schreef:
Molly1230 schreef:

Misschien hebben ze even druk met andere dingen? Ik heb echt geen tijd noch zin om overal maar meteen op te reageren, ook al ben ik dan wel online. Dat betekent niet dat iemand niet aardig is ofzo. Ik zie dat je nog jong bent. Ik snap de frustratie, maar als iets echt dringend is zou ik even bellen en anders er niet te zwaar aan tillen en een paar dagen af te wachten.

Lugea, beterschap!

Kampioen2be succes met je scriptie

Klopt ook en ik vind het zeker niet erg als iemand een keer niet meteen reageert. Maar ik weet bij deze persoon dat ze me gewoon echt negeert. Zag haar toevallig net voorbij rijden met iemand op de scooter terwijl we vanavond wat zouden doen.

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-23 18:56

Berdien schreef:
Heeel vet die kapsels! Leeuwarden is dichtbij, dat biedt wel mogelijkheden :D Heb je ook een foto van je eigen kapsel?

Meh, ik maak echt nooit foto's van mezelf maar vooruit. Het ziet er inmiddels al lang niet meer zo goed uit als 4 dagen geleden en de knot moet ik even opnieuw doen maar het geeft wel wat een idee hopelijk. Dit keer voor iets simpelers gegaan. Voor mijn volgende idee hebben we meer tijd nodig en gaat bijna alles in vlechten. :D Mocht je er ook eens heen gaan dan zou ik op tijd reserveren, ze is nog maar net begonnen maar heeft het al superdruk.

Afbeelding
Afbeelding

Edit: oliebol, foto's zijn wat groot uitgevallen. Sorry aan alle mobiele gebruikers. :\

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-23 18:59

Mandarijn ,veel sterkte met je oma,ik weet hoe moeilijk dementie is.

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-23 19:33

Rawr schreef:
Berdien schreef:
Heeel vet die kapsels! Leeuwarden is dichtbij, dat biedt wel mogelijkheden :D Heb je ook een foto van je eigen kapsel?

Meh, ik maak echt nooit foto's van mezelf maar vooruit. Het ziet er inmiddels al lang niet meer zo goed uit als 4 dagen geleden en de knot moet ik even opnieuw doen maar het geeft wel wat een idee hopelijk. Dit keer voor iets simpelers gegaan. Voor mijn volgende idee hebben we meer tijd nodig en gaat bijna alles in vlechten. :D Mocht je er ook eens heen gaan dan zou ik op tijd reserveren, ze is nog maar net begonnen maar heeft het al superdruk.

[ [url=m/4RpCUb.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/yMJ7eH.jpg]Afbeelding[/url] ]

Edit: oliebol, foto's zijn wat groot uitgevallen. Sorry aan alle mobiele gebruikers. :

Wat onwijs tof! :wow:

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-23 19:34

Britta31 schreef:
Mandarijn ,veel sterkte met je oma,ik weet hoe moeilijk dementie is.

Dankje, ik vind het ook voor haarzelf zo sneu. :( Momenteel heeft ze weer veel momenten waarop ze zelf weet dat ze het niet weet.

Boheme

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-23 19:48

Rawr schreef:
Berdien schreef:

[ [url=m/4RpCUb.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/yMJ7eH.jpg]Afbeelding[/url] ]

Edit: oliebol, foto's zijn wat groot uitgevallen. Sorry aan alle mobiele gebruikers. :

Mijn mobiel en ik vonden de grote foto's helemaal niet erg. Wat gaaf je haar.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-23 19:49

Wat heb jij mooi haar!

Je past met deze foto's wel in het topic van mijn onderschrift.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-23 19:59

Mooi Rawr!

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-23 20:00

Dat het dus 2 stomdronken polen waren die van de brug af gesprongen zijn. 8)7

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-23 20:10

Weer enorme spanning met rijden op de snelweg. -O-

Heenweg ging super maar terug was een hel. :n