Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ineke2 schreef:Het moet ook druppelen, plensbuien heeft het land nu echt niets aan. Dus het mag lekker de hele dag door druppelen wat mij betreft
Ineke2 schreef:Ik was vanmorgen om 7 uur op stal en heb lekker voor de regen uit gereden![]()
Het zou pas van af 12 uur regenen… Nou om 9 uur druppelde het al goed door en in elk geval de hele reistijd naar huis ook.
Mijn paard lust geen komkommer. Raar paard.
Molly1230 schreef:Zo jammer van sommige mensen. Je kan het de ene dag super leuk en gezellig met ze hebben en reageren ze binnen minuten op je. Een dag later negeren ze je gewoon terwijl ze wel online zijn..
Ineke2 schreef:Molly1230 schreef:Zo jammer van sommige mensen. Je kan het de ene dag super leuk en gezellig met ze hebben en reageren ze binnen minuten op je. Een dag later negeren ze je gewoon terwijl ze wel online zijn..
Misschien hebben ze even druk met andere dingen? Ik heb echt geen tijd noch zin om overal maar meteen op te reageren, ook al ben ik dan wel online. Dat betekent niet dat iemand niet aardig is ofzo. Ik zie dat je nog jong bent. Ik snap de frustratie, maar als iets echt dringend is zou ik even bellen en anders er niet te zwaar aan tillen en een paar dagen af te wachten.
Lugea, beterschap!
Kampioen2be succes met je scriptie
Berdien schreef:Heeel vet die kapsels! Leeuwarden is dichtbij, dat biedt wel mogelijkhedenHeb je ook een foto van je eigen kapsel?
Rawr schreef:Berdien schreef:Heeel vet die kapsels! Leeuwarden is dichtbij, dat biedt wel mogelijkhedenHeb je ook een foto van je eigen kapsel?
Meh, ik maak echt nooit foto's van mezelf maar vooruit. Het ziet er inmiddels al lang niet meer zo goed uit als 4 dagen geleden en de knot moet ik even opnieuw doen maar het geeft wel wat een idee hopelijk. Dit keer voor iets simpelers gegaan. Voor mijn volgende idee hebben we meer tijd nodig en gaat bijna alles in vlechten.Mocht je er ook eens heen gaan dan zou ik op tijd reserveren, ze is nog maar net begonnen maar heeft het al superdruk.
[ [url=m/4RpCUb.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/yMJ7eH.jpg]Afbeelding[/url] ]
Edit: oliebol, foto's zijn wat groot uitgevallen. Sorry aan alle mobiele gebruikers.
Rawr schreef:Berdien schreef:Heeel vet die kapsels! Leeuwarden is dichtbij, dat biedt wel mogelijkhedenHeb je ook een foto van je eigen kapsel?
Meh, ik maak echt nooit foto's van mezelf maar vooruit. Het ziet er inmiddels al lang niet meer zo goed uit als 4 dagen geleden en de knot moet ik even opnieuw doen maar het geeft wel wat een idee hopelijk. Dit keer voor iets simpelers gegaan. Voor mijn volgende idee hebben we meer tijd nodig en gaat bijna alles in vlechten.Mocht je er ook eens heen gaan dan zou ik op tijd reserveren, ze is nog maar net begonnen maar heeft het al superdruk.
[ [url=m/4RpCUb.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/yMJ7eH.jpg]Afbeelding[/url] ]
Edit: oliebol, foto's zijn wat groot uitgevallen. Sorry aan alle mobiele gebruikers.