_San87_ schreef:Niobe schreef:Ik vind Twilight echt fantastisch en ik schaam me niks!
Het enige mooie aan Twilight is A Thousand Years.
Jaaa

Wanneer ik ga trouwen, gaat die zowiezo gespeeld worden, kan me niet schelen hoe corny het is
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Plop1997 schreef:Ik heb heel erg met films maar ook met boeken dat ik ze goed vind als ik het entertainment vind. Het kan nog zo goed geschreven/gefilmd zijn maar als ik me echt er doorheen moet zitten en het saai vind is het voor mij gewoon niet goed.
Ik kan heel veel lol halen uit films en boeken die veelal gezien worden als slecht zoals bijvoorbeeld een Twilight of ACOTAR.
fleurtjeuh schreef:Ik heb een hele hoop 'slechte' romannetjes in een actie gehaald(echt honderden) en ik vermaak me uitstekend.
Ze zijn voorspelbaar en cliche, soms over de top en soms underwhelming. Sommigen hebben nog verfijning nodig(slecht lopende zinnen) en andere zou ik zo in een boekenwinkel verwachten.
Maar ik vind ze leuk. Het is even weg van de wereld, even heel wat anders. Geen hele heftige of zware dingen, of boeken met een diepere betekenis of les.
Het is simpel vermakelijk leesvoer. Kan mij niet schelen dat de literaire wereld ze het licht niet zou gunnen, ik geniet ervan.
En dat maakt ze voor mij goed. Tenminste, de meesten dan
ikke schreef:fleurtjeuh schreef:Ik heb een hele hoop 'slechte' romannetjes in een actie gehaald(echt honderden) en ik vermaak me uitstekend.
Ze zijn voorspelbaar en cliche, soms over de top en soms underwhelming. Sommigen hebben nog verfijning nodig(slecht lopende zinnen) en andere zou ik zo in een boekenwinkel verwachten.
Maar ik vind ze leuk. Het is even weg van de wereld, even heel wat anders. Geen hele heftige of zware dingen, of boeken met een diepere betekenis of les.
Het is simpel vermakelijk leesvoer. Kan mij niet schelen dat de literaire wereld ze het licht niet zou gunnen, ik geniet ervan.
Ik denk dat dat ook precies de reden is waarom ze geschreven zijn, simpel tijdverdrijf.
En daar is helemaal niks mis mee.
fleurtjeuh schreef:Ik heb een hele hoop 'slechte' romannetjes in een actie gehaald(echt honderden) en ik vermaak me uitstekend.
KarenQ schreef:fleurtjeuh schreef:Ik heb een hele hoop 'slechte' romannetjes in een actie gehaald(echt honderden) en ik vermaak me uitstekend.
Ik heb een hele berg Bouquet-boekjes gelezen. Maar ze lezen lekker makkelijk weg en zijn over het algemeen vermakelijk. En daar gaat het om.
Ik krijg nog wel eens commentaar over het feit dát ik dit lees. Blijkbaar ben ik er het type niet voor., want het is dan vaak: dat iemand als jij dát leest? Wtf???? Wat is er mis mee? En wat zou ik dan moeten lezen dat past bij hoe ik mij op dat moment voel, waar ik tijd voor heb en waar ik zin in heb??
Fly_high schreef:Stephen King, dezelfde gast die per se een out of the blue kinderorgie in zijn horrorboek moest hebben...?
Zou durven te zeggen dat hij misschien niet dé persoon is om uitspraken te doen over wat er wel en niet in boeken hoort
Fly_high schreef:Stephen King, dezelfde gast die per se een out of the blue kinderorgie in zijn horrorboek moest hebben...?
Zou durven te zeggen dat hij misschien niet dé persoon is om uitspraken te doen over wat er wel en niet in boeken hoort
Cowboy55 schreef:KarenQ schreef:Ik heb een hele berg Bouquet-boekjes gelezen. Maar ze lezen lekker makkelijk weg en zijn over het algemeen vermakelijk. En daar gaat het om.
Ik krijg nog wel eens commentaar over het feit dát ik dit lees. Blijkbaar ben ik er het type niet voor., want het is dan vaak: dat iemand als jij dát leest? Wtf???? Wat is er mis mee? En wat zou ik dan moeten lezen dat past bij hoe ik mij op dat moment voel, waar ik tijd voor heb en waar ik zin in heb??
Eens. Stephen King laat in zijn boek 'IT' 1 van de hoofdpersonen iets zeggen in de trant van: "Waarom moet een boek altijd vol zitten met dubbele bodems, zware ethische dilemma's, moraal en wijze lessen? Waarom kan een boek niet gewoon een goed verhaal vertellen?" Is me altijd bij gebleven....
Sherivey schreef:Maar zit losrijden dan erbij in?
Ik zie nml wel vaker dat mensen buiten in-en uitstappen, dan 15 minuten de bak in gaan en daarin bewust trainen.
Maar die zitten er dan wel in totaal 45 minuten oid op