Farjen schreef:Haha, ja hier hetzelfde![]()
Helaas verkopen zadels echt slecht... Is in nieuwstaat en amper reactie
Mmm ik heb toch in 1.5 week drie zadels verkocht maar allemaal laag segment
Maar nu die laatste nog!
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Goof schreef:Ik had vorige week de ervaring van mijn leven;
Ik had een ouderwetse gietijzeren gaskachel op mp staan. De eerste 3 die hem wilden komen ophalen kwamen niet opdagen (dat overkomt me nooit, dus ik was er al klaar mee), maar de 4e spande de kroon.
Die kwam wel, concludeerde dat het ding erg zwaar was en zei toen:"Wacht, ik ga even de auto hierheen halen" (die stond namelijk om de hoek van de straat).
Prima, hij loopt naar zijn auto en ik blijf in de deuropening wachten en deze persoon komt gewoon nooit meer terug.....
Wtf
nevica schreef:Goof schreef:Ik had vorige week de ervaring van mijn leven;
Ik had een ouderwetse gietijzeren gaskachel op mp staan. De eerste 3 die hem wilden komen ophalen kwamen niet opdagen (dat overkomt me nooit, dus ik was er al klaar mee), maar de 4e spande de kroon.
Die kwam wel, concludeerde dat het ding erg zwaar was en zei toen:"Wacht, ik ga even de auto hierheen halen" (die stond namelijk om de hoek van de straat).
Prima, hij loopt naar zijn auto en ik blijf in de deuropening wachten en deze persoon komt gewoon nooit meer terug.....
Wtf
Hoe lang ben je in de deuropening blijven staan?
Alja schreef:Farjen schreef:Haha, ja hier hetzelfde![]()
Helaas verkopen zadels echt slecht... Is in nieuwstaat en amper reactie
Mmm ik heb toch in 1.5 week drie zadels verkocht maar allemaal laag segment
Maar nu die laatste nog!
CynthiaV schreef:@Goof dat meen je niet. Hoe asociaal kunnen mensen zijn.
Ik ben op zoek naar een wintec dressuurzadel. Merrie heeft lang stil gestaan en is veel te dik, dus een verwisselbareboom leek me handig. Maar ze willen hem schijnbaar niet kwijt.
hesterve schreef:CynthiaV schreef:@Goof dat meen je niet. Hoe asociaal kunnen mensen zijn.
Ik ben op zoek naar een wintec dressuurzadel. Merrie heeft lang stil gestaan en is veel te dik, dus een verwisselbareboom leek me handig. Maar ze willen hem schijnbaar niet kwijt.
Ik heb een isabel Werth liggen, een 16 inch. Ligt hier al een jaar of 5 niks te doen. Is dus ook niet het nieuwste model maar je mag hem van mij zo op komen halen als je er wat aan hebt.
DuoPenotti schreef:Daarom echt nieuw moet wel verkoopbaar zijn.
Staldeken ook geen probleem met niet nieuw.
Maar waterdicht. Ik begin er niet meer aan bij mevrouw oplichter vorig jaar
xSCWx schreef:Zo, vervelend dit. Ik heb schijnbaar teveel verkocht en nu wil marktplaats meer gegevens van me (ik heb dit eerder al een keer gedaan, jaren terug). En nu krijg ik mijn geld niet (van de verkoop) als ik me niet verifiëer
Overigens geen klagen over vervelende mensen, de verkopen gaan vlot