Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
moonsparkle schreef:Ik haal ontzettend veel geluk uit reizen, ik kan je zeggen dat ik me wat dat betreft behoorlijk ongelukkig voel. Iedereen haalt zijn geluk ergens anders uit, het duurt al zo lang, het lijkt zo uitzichtloos en steeds lijkt het op hopen dat er iets werkt. Het voelt als tijd die ik niet meer kan inhalen, je weet sowieso niet hoe lang je leeft.
Cer schreef:Willen ze een keer op tijd maatregelen nemen, is t weer paniek voetbal …![]()
Als ik moet blijven vaccineren en op die manier fluitend door een Covid besmetting kom, vind ik t prima .. de zorg is echt zorgelijk momenteel
Eleeke schreef:moonsparkle schreef:Ik haal ontzettend veel geluk uit reizen, ik kan je zeggen dat ik me wat dat betreft behoorlijk ongelukkig voel. Iedereen haalt zijn geluk ergens anders uit, het duurt al zo lang, het lijkt zo uitzichtloos en steeds lijkt het op hopen dat er iets werkt. Het voelt als tijd die ik niet meer kan inhalen, je weet sowieso niet hoe lang je leeft.
Kan ik me heel goed voorstellen. bij is reizen ook wel de kers op de taart. Het plannen voorbereiden boeken lezen over dat land. De andere geuren , smaken , cultuur. Ja hoor, snap het helemaal
Daks schreef:Ik ben benieuwd wanneer ze de kansloze plezierreisjes eens aan gaan pakken. Blijf gewoon even lekker in je eigen land en ga daar de pandemie aanpakken IPV maar lekker allerlei varianten verspreiden.
Ben zo klaar met die ego's die perse in het vliegtuig moeten stappen.
besita schreef:Hier bij ons prikken ze gewoon tot 22.00 uur..je ziet na 20uur nog zoveel beweging daar
![]()
Voor werkende mensen is tot 16.30 toch geen optie
Gisteren konden bvb leerkrachten zonder uitnodiging om hun booster , er kwamen er erg veel opdagen na de oproep en toen besloten de vrijwilligers dat ze niemand zouden naar huis sturen en prikken zouden zetten tot de laatste persoon , zelfs als ze tot na 24 uur zouden moeten blijven
Het vaccineren is bij ons echt goed geregeld !! Petje af mag ook een keer gezegd worden
996981 schreef:karuna schreef:Het is of boosteren of risico nemen en mogelijk nergens meer heen mogen. Paarden influenza moet voor wedstrijden ook 2 keer per jaar. Zolang dat rotvirus doorgaat en blijft muteren en mensen niet genoeg aan maatregelen houden zul je iets moeten. Of echt iedereen 2 weken thuis en binnen blijven
Dat is alleen onder de vlag van de FEI. Onder de KNHS is het 1 keer.
veerledec schreef:https://www.ad.nl/gezin/nieuwe-sabbelze ... ~a5826689/
Sabbeltest, wellicht goed alternatief voor kinderen (en mensen die de huidige testen niks vinden).
Getup schreef:Als ze nu alles dichtgooien, gaat iedereen in de vakantie lekker naar t buitenland. Dagje België/ Duitsland...
Ik zit nu 3 nachten met mn ouders in n huisje in NL. Dat is m'n vakantie van dit jaar whaha. Zou nogal stevig balen als nu allea dicht gaat