Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-21 11:09

Herfst jas. :brr:

Dat er nu teveel wind staat om de schaduwdoek weg te halen. Nog steeds geen oproep van de internist dat ik mij afvraag of de doorverwijzing nu wel goed gaat.

Dat ik nu wel witte bonen heb alleen nog geen tomaten. Kan ik nog geen witte bonen in tomatensaus maken.

maralyn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-21 12:11

Dat je op krukken door de action gaat. En wordt aangereden door en kind met een karretje.

Dat is nog niet zo erg. Maar dat haar broers een grote mond opstaken, dat keurde ik even minder goed.
Toen de beste jongen mij ook nog uitschold voor k*twijf en dacht dat ik hem niet hoorde, even duidelijk gemaakt dat je niet met elkaar op die manier hoort om te gaan.
Uit eindelijk greep de oudste zus in.

En waar waren de ouders??
Op de camping!

mirna6308

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-21 12:13

Gister was ik jarig. Ineens moest stief vader vanalles regelen, boodschappen doen naar vriend.. haal geen tijd en cadeua voor mij... terwijl het vandaag ook nog allemaal kon... vandaag krijgt mijn zusje zomaar een nieuwe kop telefoon van hem cadeau..
Ook feliciteerde mijn stiefvader mij niet.. terwijl hij kon zien dat het huis was versierd en in de kalender stond het ook duidelijk.. ook hij ging in een keer naar zijn vrienden en had ook geen tijd

Alsof ze mij niet goed genoeg vonden..

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-21 12:14

maralyn schreef:
Dat je op krukken door de action gaat. En wordt aangereden door en kind met een karretje.

Dat is nog niet zo erg. Maar dat haar broers een grote mond opstaken, dat keurde ik even minder goed.
Toen de beste jongen mij ook nog uitschold voor k*twijf en dacht dat ik hem niet hoorde, even duidelijk gemaakt dat je niet met elkaar op die manier hoort om te gaan.
Uit eindelijk greep de oudste zus in.

En waar waren de ouders??
Op de camping!

De jeugd ook van tegenwoordig 8)7

--
Hoe mensen net geparkeerd stonden bij de was en stofzuigboxen. Ga dan minstens zo staan dat mensen gebruik kunnen maken van de stofzuigers maar niet met je caravan zo gaan staan dat 3 plekken om te stofzuigen niet te bereiken zijn.

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-21 12:45

Boedelbak/Total. Ik had voor donderdag/vrijdag de trailer gehuurd via de site. Gaat altijd goed. Nu belde ik dus het tankstation om te vragen of ik de trailer nog een dagje langer kon huren. (Want stalgenoot, weten jullie nog _O- )
"Oh maar mevrouw, u staat er niet in. En de trailer is voor vrijdag op zaterdag al verhuurd." Blijkt dat het tankstation ook een apart reserveringssysteem heeft voor die wagens. Zit je dan met je goede gedrag van twee weken van tevoren reserveren. :')
Bleek dat de email van Boedelbak, waarin dus stond dat de reservering niet mogelijk was, in mijn spam terecht is gekomen. Nooit gezien dus.

Nu gelukkig veel dichter in de buurt een trailer voor vrijdag kunnen regelen, en waarschijnlijk nog een nettere ook. Elk nadeel heeft zijn voordeel.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-21 12:52

Dat er bokkers zijn die stiekem regendansjes doen :(

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-21 13:00

mirna6308 schreef:
Gister was ik jarig. Ineens moest stief vader vanalles regelen, boodschappen doen naar vriend.. haal geen tijd en cadeua voor mij... terwijl het vandaag ook nog allemaal kon... vandaag krijgt mijn zusje zomaar een nieuwe kop telefoon van hem cadeau..
Ook feliciteerde mijn stiefvader mij niet.. terwijl hij kon zien dat het huis was versierd en in de kalender stond het ook duidelijk.. ook hij ging in een keer naar zijn vrienden en had ook geen tijd

Och wijffie wat een rot bericht.

Vanaf hier als nog van harte gefeliciteerd! Hopelijk heb je verder wel van mensen felicitaties gehad. :(:)

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-21 13:13

marley93 schreef:
Boedelbak/Total. Ik had voor donderdag/vrijdag de trailer gehuurd via de site. Gaat altijd goed. Nu belde ik dus het tankstation om te vragen of ik de trailer nog een dagje langer kon huren. (Want stalgenoot, weten jullie nog _O- )
"Oh maar mevrouw, u staat er niet in. En de trailer is voor vrijdag op zaterdag al verhuurd." Blijkt dat het tankstation ook een apart reserveringssysteem heeft voor die wagens. Zit je dan met je goede gedrag van twee weken van tevoren reserveren. :')
Bleek dat de email van Boedelbak, waarin dus stond dat de reservering niet mogelijk was, in mijn spam terecht is gekomen. Nooit gezien dus.

Nu gelukkig veel dichter in de buurt een trailer voor vrijdag kunnen regelen, en waarschijnlijk nog een nettere ook. Elk nadeel heeft zijn voordeel.

Oeps... maar goed dat je er achteraan gebeld hebt dan. Dankzij je stalgenoot :')

Mijn motivatie ligt echt onder het nulpunt vandaag -O-

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-21 13:16

Ja dat dacht ik ook precies zo. Alles is ergens goed voor hè, zelfs irritaties. _O-

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-21 13:24

Jee, stel je voor dat je daar donderdag aankomt voor je trailer en dat je dan te horen krijgt dat je niet in het systeem staat. :\

mirna6308

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-21 13:30

MarliesV schreef:
mirna6308 schreef:

Och wijffie wat een rot bericht.

Vanaf hier als nog van harte gefeliciteerd! Hopelijk heb je verder wel van mensen felicitaties gehad. :(:)

Bedankt :knuffel: het was ook wel prima gisteren, aleen vond ik het wat raar.... en vervelend

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-21 13:43

mirna6308 schreef:

Wat rot zeg, en alsnog gefeliciteerd!

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-21 13:46

Mijn onderrug voelt aan alsof deze vast zit... Dus op naar de fysio!

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-21 13:53

Ik heb het opgegeven met dit weer. Ben naar de supermarkt gereden voor speculaas en nu zit ik maar aan de warme chocomel en speculaas.
Aan mijn gewricht te voelen is de zomer voorbij.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-21 13:54

Neehoor, in september heb ik vakantie en ik heb altijd het mooiste weer van al mijn collega’s in de vakanties, dus houd vol!

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-21 13:58

Veulen84 schreef:
Ik heb het opgegeven met dit weer. Ben naar de supermarkt gereden voor speculaas en nu zit ik maar aan de warme chocomel en speculaas.
Aan mijn gewricht te voelen is de zomer voorbij.

Begreep dat het as weekend weer mooi weer wordt!

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-21 14:04

Niobe schreef:
Neehoor, in september heb ik vakantie en ik heb altijd het mooiste weer van al mijn collega’s in de vakanties, dus houd vol!

Dat zou mooi zijn. Ik heb eind september ook vakantie.

Maar voor nu, meestal is mijn gewricht redelijk betrouwbaar op dit gebied. De steken die er nu doorheen gaan heb ik normaalals het weer gaat omslaan.

Nymbous

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-21 14:07

.
Laatst bijgewerkt door Nymbous op 07-07-24 12:32, in het totaal 1 keer bewerkt

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-21 14:19

Gini schreef:
Jee, stel je voor dat je daar donderdag aankomt voor je trailer en dat je dan te horen krijgt dat je niet in het systeem staat. :

Denk dat ik van de stress spontaan in tranen was uitgebarsten. :')

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-21 14:20

Nymbous schreef:
Oh joh, ik ben haast al in de kerststemming dankzij het weer :')

Ik kijk wel uit naar nog wat zon, zou heerlijk zijn om nog even buiten te kunnen eten enzo :D

Nog 130 dagen tot kerst :+ :))

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-21 14:54

Dat ik op locatie zit te werken van ketenpartner. De manager van hun kan het duidelijk niet vinden met mijn manager of wat er ook speelt. Maar ik voel me een beetje ongewenst hier nu, heel ongemakkelijk. Ik wil het beste voor onze gezamenlijke cliënten, dus wat jullie beef onderling is mogen jullie lekker samen uitzoeken maar gooi dat niet bij mijn neer. Danku alvast |o :roll:

mirna6308 schreef:

Och nee wat naar… snap wel dat je dat een vervelend gevoel geeft. Maar probeer dat naast je neer te leggen hoe moeilijk ook. Dikke knuffel en fijn dat je verjaardag verder wel fijn was. Ook van mij nog van harte gefeliciteerd

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-21 15:40

Tandarts tijd.... Meh.

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-21 18:25

Het lijkt de laatste tijd allemaal tegen te zitten en raak daardoor nogal in mineur waar ik mezelf niet uit getrokken krijg. Ik loop gewoon even vast en het huilen staat me al weken nader dan het lachen, ik mis iemand heel erg die ik veel minder ga zien en ik word verdrietig als ik bij afgestudeerde klasgenoten zie hoe het werkveld ook kan zijn. :\ Verder ben ik wel een relatief optimistisch persoon hoor, maar soms ook gewoon precies helemaal niet :')

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-21 18:29

_San87_ schreef:
Nadeel van terugkomen van vakantie... Al die was :z...

Wij reizen licht. 1 machientje en klaar :D

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-21 18:33

Nyaleti schreef:
Dat ik al een week of 2 jankend wakker lig omdat m'n paard 'binnenkort' ingeslapen moet worden. En dan niet eens deze week al ofzo maar ergens de komende tijd (maanden) omdat hij verslechterd.
Heb al 10x scenario's in m'n hoofd afgespeeld (DA bellen, spuitje geven, Viviana komt hem halen etc etc) met gruwelijke paniekaanvallen erbij.
Ik weet niet wat ik moet als dit nog maanden duurt (don't get me wrong)

Als het je troost: dit is ook de periode die voor mij het hardst is. Eens gebeurd valt het verdriet dan nog redelijk mee bij mij. Maar die zorgen en verdriet vooraf zijn echt vreselijk. Sterkte!