Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 12:49

Identity gefeliciteerd. *\o/*

Hoofdpijn bij mijn voorhoofd vandaag en mijn 2de zak chips op deze week. :=

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 12:50

Identity schreef:
Ik lees altijd mee, heb zelf vaak niets te klagen maar wil het vandaag toch een keertje doen.

Iedereen is mijn verjaardag vergeten, heb maar van 1 iemand felicitaties gehad. Familie, vrienden, collega's. Noppes.. :n

Nu heb ik toch al een hekel aan m'n verjaardag dus snap niet waarom het me zo dwars zit maar toch.... :

:knuffel: ook al geef je er niet om, dan nog is het niet leuk als je geen felicitaties krijgt van de mensen die dicht bij je staan. Hopelijk komen die alsnog!

En natuurlijk gefeliciteerd !!!!! *\o/*

N_B_N

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 12:50

Identity schreef:
Ik lees altijd mee, heb zelf vaak niets te klagen maar wil het vandaag toch een keertje doen.

Iedereen is mijn verjaardag vergeten, heb maar van 1 iemand felicitaties gehad. Familie, vrienden, collega's. Noppes.. :n

Nu heb ik toch al een hekel aan m'n verjaardag dus snap niet waarom het me zo dwars zit maar toch.... :

Ik weet hoe je je voelt, dat is echt niet leuk!

Bij deze gefeliciteerd Y)(^)

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 12:51

Identity schreef:

Omdat het gewoon stom is...

Afbeelding

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 12:51

Identity schreef:

Ahhh dat vind ik echt sneu :( Maar de dag is nog lang hè, wie weet komt er nog iets? Van mij in ieder geval van harte gefeliciteerd :(:) <3 :(:)

Captain

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 12:56

Gefeliciteerd! *\o/*

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 13:08

Mijn lichaam zegt keihard nee -O- ik voel mij licht in mijn hoofd, moe en mijn lichaam doet gewoon pijn -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 13:12

Identity:

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 13:18

Identity schreef:

He wat vervelend, Identity! Het gaat ook niet om de verjaardag, maar gewoon dat mensen even aan je denken. :knuffel:
Dus bij deze, van harte gefeliciteerd! Y)(^) *\o/*

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 13:21

Identity schreef:

Gefeliciteerd! *\o/*
Afbeelding

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 13:42

Kairos schreef:
FrNo schreef:
Ik krijg twee pakketten vanaf, van post.nl en dpd.p
Bij beide is de bezorgtijd vandaag. Lekker duidelijk, zo'n tijdvak

Zou dat niet gedurende de dag nog specificeren? Al staat er wel een tijdvak bij, vaak verandert die toch nog de dag zelf :+

Later in de ochtend stond er inderdaad een tijd bij, bij beide.

Gelukkig komt de ene tussen 13.05 en 15.05 en de andere tussen 13.55 en 14.55. Dat is dan wel gunstig.

En Identidy, van harte gefeliciteerd! Y)(^) [&] :)F

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 13:46

Identidy gefeliciteerd [&] :)F

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 13:53

Identity schreef:

Edit: inmiddels heb ik zelf een ergernis. Mijn printer weigert in kleur te printen ondanks dat er nieuwe cartridges in zitten. Maar het zijn geen originelen want ik ga geen €100 betalen voor een beetje inkt... Maar dit is wel vervelend nu -O-

Knudd

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 14:21

Dus.. Huisbaas heeft nu bijna letterlijk gezegd dat ze me gaat wegpesten... 'heel moeilijk maken'. Ik ben uitgeput, op, mijn emmertje is echt nu gewoon te vol. Wel eindelijk de buurvrouw ontmoet/gesproken, schat van een vrouw. Heel fijn even mijn ei kwijt gekund, ondanks dat ze eigenlijk moest werken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 14:23

Ik had een doos Merci gekocht voor een vriendin, maar het pakketje was nog niet op weg en ik had zieke chocolate cravings gisteravond en vandaag. Drie keer raden wie die Mercitjes nu op zit te bunkeren. _O- (Gelukkig kan ik gewoon weer een nieuwe halen. :') )

Knudd schreef:
Dus.. Huisbaas heeft nu bijna letterlijk gezegd dat ze me gaat wegpesten... 'heel moeilijk maken'. Ik ben uitgeput, op, mijn emmertje is echt nu gewoon te vol. Wel eindelijk de buurvrouw ontmoet/gesproken, schat van een vrouw. Heel fijn even mijn ei kwijt gekund, ondanks dat ze eigenlijk moest werken.

:knuffel:

Luxorvalkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 15:23

Knudd schreef:

Tijd om alles schriftelijk te laten verlopen en gesprekken (stiekem) op te nemen.

Mijn ergernis is dat er steeds meer mensen zijn die dit 'moeten' doen om in hun recht te staan.

Knudd

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 16:00

Luxorvalkje schreef:
Knudd schreef:

Tijd om alles schriftelijk te laten verlopen en gesprekken (stiekem) op te nemen.

Mijn ergernis is dat er steeds meer mensen zijn die dit 'moeten' doen om in hun recht te staan.

Ik heb confrontatie vandaag al gefilmd. Vorige keer opgenomen. Geef dat ook gewoon aan dat ik dat doe. Ze houd zich dan al meer in, scheld me tenminste niet uit. Zou willen dat ze gewoon een rechterlijke procedure start, want ik kan geen advocaat inschakelen zolang ze dat niet doet (omdat ik het zelf niet kan betalen). Dus ik sta met mijn rug tegen de muur :( Grootste probleem is dat ze gewoon dit huis binnenkomt wanneer ze wilt, dus ik sta 24/7 onder enorme spanning/stress en krijg al hartkloppingen als ik bepaalde geluiden hoor.

Ik erger me vooral aan het feit dat er geen oplossingen zijn voor mensen die in een soortgelijke situatie zitten. En dat het zo erg ten koste gaat van mijn (mentale) gezondheid :(

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 16:01

Heb je al aangifte gedaan tegen huisvredebreuk?

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 16:08

Thee gezet
Thee vergeten
Thee koud

~ Een gedicht door mij

Knudd

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 16:10

MarlindeRooz schreef:

Nee, ook niet over nagedacht eigenlijk. Is dat mogelijk? Het is haar huis, ze is eigenaar. Ze komt alleen in de gemeenschappelijke ruimtes.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 16:11

Heb je toevallig rechtsbijstand? (Of kunnen zij daar niks mee?)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 16:14

Knudd schreef:
MarlindeRooz schreef:

Nee, ook niet over nagedacht eigenlijk. Is dat mogelijk? Het is haar huis, ze is eigenaar. Ze komt alleen in de gemeenschappelijke ruimtes.

Ja. Als zij het verhuurt en er niet woont mag dat niet zomaar. Tenzij noodzakelijk.

Zou echt even het juridisch loket bellen. Waarom wil ze jou zo graag weg hebben?

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 16:15

Stiekem filmen is niet rechtsgeldig. ;)

3x vorderen dat ze je huis moet verlaten hierna mag je politie bellen voor huisvredebreuk en aangifte doen. Geef bij de laatste vordering aan dat je het recht heb om politie te bellen wegens huisvredebreuk.

Als betaal mag ze niet zomaar jouw ruimte binnen vallen wat je huurt. Hiervoor zou je misschien ook politie kunnen bellen voor info (opbouw dossier).

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 16:17

Kan je je eigen ruimte wel zodanig op slot doen zodat zij er niet in kan? Dat lijkt mij wel heel naar zeg, in angst zitten dat iemand zomaar ongevraagd en zonder je toestemming je huis in kan komen, ik zou daar ook niet tegen kunnen. Gatsie de gatsiebah gewoon

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 16:20

Al die paarden op mp waar geen vraagprijs bij staat. Je weet toch wat je er voor wil hebben, zet dat dan er gewoon bij.