Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 12:49

DPD, normaal moet ik een week op mijn pakket wachten, daar hou ik nu rekening mee...is het vandaag geleverd. 2 dagen na de bestelling :')
Laatst bijgewerkt door Nayomie op 04-09-20 13:11, in het totaal 1 keer bewerkt

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 12:55

Ahja, ik ben het ergens niet mee eens wat over mijn kunnen/lichaam/toekomst gaat, en nu komt de e-mail met gevolgen hoor.

JOH! Alles heeft gevolgen de laatste tijd, zullen we even ruilen dat je kan voelen wat voor gevolgen ik allemaal al ervaar Pipo?

Je zal eens een keer in mijn voordeel meewerken. Dat bestaat niet.
|o |o |o |o |o |o |o

Ergernis van de dag.

hagelslag

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 13:21

4de x laden vandaag, 4de x wachten vandaag |o

Ik wou eigenlijk na deze tour nog voorladen voor morgen. Maar Euhm ja dat ligt eraan hoelaat het straks is als ik terug ben

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 13:27

Personen die constant lopen te zeuren en miepen over hoe slecht ze het wel niet hebben, hoe zielig ze zijn of hoeveel problemen ze hebben..

Echt waar, raap jezelf bij mekaar, of zoek hulp maar ga niet anderen mee de afgrond in helpen. Ieder huisje heeft zijn kruisje, tis maar de manier waarop je ermee omgaat.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 13:34

Dat ik op zolder een kantoor gemaakt heb, maar onze zolder is alleen bereikbaar via een vlizotrap. Laat die vlizotrap nu net de wc deur blokkeren en ik naar het toilet moet. Maar de kat is nu ook op zolder en ik durf niet naar beneden om naar de wc te gaan omdat ik bang ben dat hij in paniek raakt. Zucht

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 13:46

DiscoDipp schreef:
Personen die constant lopen te zeuren en miepen over hoe slecht ze het wel niet hebben, hoe zielig ze zijn of hoeveel problemen ze hebben..

Echt waar, raap jezelf bij mekaar, of zoek hulp maar ga niet anderen mee de afgrond in helpen. Ieder huisje heeft zijn kruisje, tis maar de manier waarop je ermee omgaat.

Zo herkenbaar, mensen kunnen echt doen alsof zij de enigen zijn die het moeilijk hebben. Het leven is niet eerlijk, get over yourself en maak er gewoon het beste van in plaats van zo belachelijk zielig te doen de hele tijd. Je bent geen slachtoffer, gedraag je dan ook niet zo.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 13:59

Koop dus nooit een Dell. Wat een ellende is dit zeg :')

maylotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 14:12

Dat mijn imac gvd alweer kapot is! De 3e keer dat de bluetooth en wifi kaart dood is in 3 jaar en pas 2 maand terug gerepareerd

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 14:13

Dat ik alles heb "uitgesproken" met iemand, maar ik alsnog blijf malen. Wat is er mis met mij.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 14:16

Werk voor twee personen uitgevoerd, daardoor bezig geweest van 9 tot 14 en nu pas lunch :Y)

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 14:19

Dat ik mijn foto’s sinds de laatste update niet van iPhone op Windows krijg terwijl ik zo graag fotoboeken wil gaan maken.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 14:26

__Sannne schreef:
DiscoDipp schreef:

Zo herkenbaar, mensen kunnen echt doen alsof zij de enigen zijn die het moeilijk hebben. Het leven is niet eerlijk, get over yourself en maak er gewoon het beste van in plaats van zo belachelijk zielig te doen de hele tijd. Je bent geen slachtoffer, gedraag je dan ook niet zo.

Ik vraag me oprecht af of jullie nu op mensen in dit topic doelen.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 14:37

xDenies schreef:
__Sannne schreef:

Oh, ik niet hoor! Ik zie het alleen echt vies veel op FB voorbij komen. :')

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 14:39

Dat de tijd op vrijdag altijd net andere dingen lijkt te doen dan normaal.

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 14:39

Dat ik tijd had, zo veel wilde doen en echt weer helemaal niets bereikt heb :')

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 14:41

xDenies schreef:
__Sannne schreef:

Eerlijk gezegd, als de schoen past wel ja. Dat mag toch ook? Als ik mij er aan erger bedoel ik dan. Was totaal niet vals bedoeld ofzo, maar er zijn meer mensen die soms met bepaalde dingen kampen, soms ergere dingen, soms niet. Maar om nou om elke scheet te huilen. Ja dat vind ik vreselijk irritant, ook direct om mij heen. :j

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 14:49

DiscoDipp schreef:
Eerlijk gezegd, als de schoen past wel ja. Dat mag toch ook? Als ik mij er aan erger bedoel ik dan. Was totaal niet vals bedoeld ofzo, maar er zijn meer mensen die soms met bepaalde dingen kampen, soms ergere dingen, soms niet. Maar om nou om elke scheet te huilen. Ja dat vind ik vreselijk irritant, ook direct om mij heen. :j

Ik vind het niet zo netjes, maar daar zal ik het bij laten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 14:53

De ene persoon kan op bepaalde momenten meer hebben dan de andere. Iets wat voor jou niet erg lijkt kan voor een ander het einde van de wereld zijn.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 14:56

Marije_1997 schreef:
De ene persoon kan op bepaalde momenten meer hebben dan de andere. Iets wat voor jou niet erg lijkt kan voor een ander het einde van de wereld zijn.

Inderdaad.

Wat er in dit topic gezegd wordt is natuurlijk ook niet alles. Iemand kan misschien hier helemaal los gaan op iets kleins, of in het echt, maar misschien zijn er veel meer dingen aan de hand en is dit alleen de druppel die de emmer laat overlopen.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 14:58

En een ander gebruikt dit topic gewoon om wat kleine ergernissen neer te kalken, lekker boeiend :o

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 14:59

Zo mijn kat helemaal alleen in de reismand doen en de vorige keer was dat zo’n drama dat ik de DA moest afzeggen omdat hij toen de mand had stuk gemaakt... maar we moeten echt heen ;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 15:01

Lestrange01 schreef:
Marije_1997 schreef:

Inderdaad.

Wat er in dit topic gezegd wordt is natuurlijk ook niet alles. Iemand kan misschien hier helemaal los gaan op iets kleins, of in het echt, maar misschien zijn er veel meer dingen aan de hand en is dit alleen de druppel die de emmer laat overlopen.

Klopt idd, ik heb laatst een goede vriend bijna echt keihard gemept omdat zijn actie de druppel was die de emmer deed overlopen. Hij schrok zich rot want had niets door. Maar vaak word het topje van de ijsberg alleen gedeeld. En niet iedereen gaat alles aan en iedereen mag zijn ergenis delen. En als je niet houd van die dingen, dan moet je het niet lezen.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 15:19

Mensen de 'me' als bezittelijk voornaamwoord gebruiken. Ugh.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 15:41

Erger ik me ook aan.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 15:51

Dat is me toch irritant.