Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DiscoDipp schreef:Personen die constant lopen te zeuren en miepen over hoe slecht ze het wel niet hebben, hoe zielig ze zijn of hoeveel problemen ze hebben..
Echt waar, raap jezelf bij mekaar, of zoek hulp maar ga niet anderen mee de afgrond in helpen. Ieder huisje heeft zijn kruisje, tis maar de manier waarop je ermee omgaat.
__Sannne schreef:DiscoDipp schreef:Personen die constant lopen te zeuren en miepen over hoe slecht ze het wel niet hebben, hoe zielig ze zijn of hoeveel problemen ze hebben..
Echt waar, raap jezelf bij mekaar, of zoek hulp maar ga niet anderen mee de afgrond in helpen. Ieder huisje heeft zijn kruisje, tis maar de manier waarop je ermee omgaat.
Zo herkenbaar, mensen kunnen echt doen alsof zij de enigen zijn die het moeilijk hebben. Het leven is niet eerlijk, get over yourself en maak er gewoon het beste van in plaats van zo belachelijk zielig te doen de hele tijd. Je bent geen slachtoffer, gedraag je dan ook niet zo.
xDenies schreef:__Sannne schreef:
Zo herkenbaar, mensen kunnen echt doen alsof zij de enigen zijn die het moeilijk hebben. Het leven is niet eerlijk, get over yourself en maak er gewoon het beste van in plaats van zo belachelijk zielig te doen de hele tijd. Je bent geen slachtoffer, gedraag je dan ook niet zo.
Ik vraag me oprecht af of jullie nu op mensen in dit topic doelen.
xDenies schreef:__Sannne schreef:
Ik vraag me oprecht af of jullie nu op mensen in dit topic doelen.
DiscoDipp schreef:Eerlijk gezegd, als de schoen past wel ja. Dat mag toch ook? Als ik mij er aan erger bedoel ik dan. Was totaal niet vals bedoeld ofzo, maar er zijn meer mensen die soms met bepaalde dingen kampen, soms ergere dingen, soms niet. Maar om nou om elke scheet te huilen. Ja dat vind ik vreselijk irritant, ook direct om mij heen.
Marije_1997 schreef:De ene persoon kan op bepaalde momenten meer hebben dan de andere. Iets wat voor jou niet erg lijkt kan voor een ander het einde van de wereld zijn.
Lestrange01 schreef:Marije_1997 schreef:De ene persoon kan op bepaalde momenten meer hebben dan de andere. Iets wat voor jou niet erg lijkt kan voor een ander het einde van de wereld zijn.
Inderdaad.
Wat er in dit topic gezegd wordt is natuurlijk ook niet alles. Iemand kan misschien hier helemaal los gaan op iets kleins, of in het echt, maar misschien zijn er veel meer dingen aan de hand en is dit alleen de druppel die de emmer laat overlopen.