Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Magrathea schreef:Een van mijn favoriete (metal)bands heeft voor hun nieuwe album een kinderkoor opgenomen (voor Sonja: het is Epica). En de commentsectie is natuurlijk helemaal vol met "ohh kindergezang is het schattigste wat er is
![]()
"
Ehh oke ik associeer het meer met een heel creepy sfeer maar goed
Sonja_vR schreef:Magrathea schreef:Een van mijn favoriete (metal)bands heeft voor hun nieuwe album een kinderkoor opgenomen (voor Sonja: het is Epica). En de commentsectie is natuurlijk helemaal vol met "ohh kindergezang is het schattigste wat er is
![]()
"
Ehh oke ik associeer het meer met een heel creepy sfeer maar goed
REPLICAAAA![]()
![]()
Maar creepy... absoluut... behemoth had ook eens een nummer met kinders
Maar daar zal niemand in de commentsectie roepen dat schattig is
Siersma schreef:Blokfluit jongen is er een die wss altijd alles krijgt wat ie wil, dus geen nee te horen krijgt.
Ik kom net aan bij mn stacaravan op een kindvrije camping. Hebben de over buren de kleinkinderen te logeren. Ik ben ze nu al zat, ben er 2 uur. Heb ze al horen gillen, zien rondrennen. En t ergste, er staat een tentje in de tuin bij hun. Daar slapen ze wss in, of nou ja slapen zal t wel niet worden vrees ik. Ik kom hier voor mn rust ja!
Captain schreef:Ik heb me gisteren weer zo erg verbaasd...
Ik had een buitenrit met een vriendin en haar paarden gedaan en haar nichtje kwam even langs om ook even een rondje te stappen. Nou prima, kind van 5 jaar oud ofzo. Opa was mee.
Dus ik neem natijd afscheid 'Bedankt voor de leuke rit, tot volgende week!'
Zegt die opa 'Ja *naam kind* wat hadden we afgesproken? Bij afscheid nemen geef je een knuffel en een kus.'
Ik stond daar echt zo:![]()
Even buiten corona om:
1. Waarom verwacht je dat andere mensen zitten te wachten op een knuffel/kus van je kind?
2. Waarom verwacht je van je kind dat ze een WILDVREEMDE een knuffel/kus geeft?
Ik begrijp dat echt niet...
Heb netjes geantwoord: 'Knuffel en een kus ben ik niet van, laten we een high-five doen!'
Bizar!
_San87_ schreef:Hilli schreef:Nou... honden die denken dat ze met hun tong aan je gezicht mogen komen en dat vervolgens ook gewoon doen staan voor mij qua goorheid op hetzelfde level als een natte kus van een kleuter.
Doe mij de hond maar. Dat heeft nog een soort schattig enthousiasme.