Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-20 12:50

Mkango schreef:
_Nancy schreef:

Ik erger me aan het weer.. Regen wind regen wind regen wind..
Kinderen heel de dag binnen en die willen alleen maar computer, wii, playstation, switch... :roll:

Ik wil wel komen babysitten en de hele dag met ze Mario Karten. :))

Hahaha en dan wel de gevechten, boeven vangen is favoriet..
Maar er wordt op dit moment vooral veel Pokemon sword gespeeld :+

Nu ‘ergerde’ (verbaasde) ik me aan het feit hoeveel dronken mensen er al rondlopen in de supermarkt rond half 12 in de ochtend.. Wat mis ik de carnaval toch helemaal niet hè :+

Love_Laugh

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-20 12:57

Ik verveel me :+ vriend wil niks leuks gaan doen.

lotthje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-20 12:59

Love_Laugh schreef:
Ik verveel me :+ vriend wil niks leuks gaan doen.

Same, maar het regent hier te veel om überhaupt iets leuks te gaan doen. Had plannen voor de tuin maar dat gaat niet door helaas :\

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-20 13:02

Wij waren van plan om naar het Rijksmuseum te gaan, maar geen zin om door dit weer met het openbaar vervoer te gaan of met de auto en dan nog een stuk naar het museum moeten lopen. Hopelijk volgend weekend beter weer :Y)

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-20 13:06

Ik had vanmorgen naar stal gewild... dat stel ik nog maar even uit...

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-20 13:15

Iloveiswan schreef:
Aan netflix -:(-

Kreeg vanochtend mail dat email veranderd was. Had ik niet gedaan dus gebeld naar netflix en weer terug veranderd. Wachtwoord veranderd en klaar.

Willen we inloggen. Wachtwoord verkeerd. Weer veranderd. Wachtwoord verkeerd. echt tot 8 x.

Was er klaar mee. Abbonoment opgezegd.

Vriend maakt nieuw account. Betaald. Willen inloggen. Wachtwoord verkeerd. Had die mail met verdachte inlogpogingen..... Hij logde 1x in.

Grrrrrrrr

Was die eerste mail daadwerkelijk afkomstig van Netflix? Of alleen maar bedoeld om je op een link te laten klikken waar je dan je inloggegevens op in zou vullen, zodat de werkelijke afzender daarna toegang had tot je account?

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-20 13:41

__Sannne schreef:
Gisteren drie apparaten gekocht bij de MediaMarkt. Meerdere keren duidelijk aangegeven dat we pas volgend weekend de sleutel krijgen en dus de apparaten dan pas bezorgd willen/kunnen krijgen. Meisje verzekerde ons ervan dat we een mail zouden krijgen en de bezorgdatum zelf konden aanpassen. Mail gehad, was blijkbaar maar voor 1 van de 3 apparaten. De andere twee apparaten zijn nu dus onderweg naar het appartement waar nu nog andere mensen wonen. appelflap zeg. Hoe moeilijk kan het zijn. Hebben het echt wel 7 keer genoemd dat we ze pas de 1e willen/kunnen krijgen.

Oh vreselijk dit. MediaMarkt is zo slecht! Echt jammer, want het is zo’n leuke winkel om te kijken.
Doen we regelmatig, maar bestellen dan bij coolblue :=

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-20 13:46

oomens schreef:
Iloveiswan schreef:
Aan netflix -:(-

Kreeg vanochtend mail dat email veranderd was. Had ik niet gedaan dus gebeld naar netflix en weer terug veranderd. Wachtwoord veranderd en klaar.

Willen we inloggen. Wachtwoord verkeerd. Weer veranderd. Wachtwoord verkeerd. echt tot 8 x.

Was er klaar mee. Abbonoment opgezegd.

Vriend maakt nieuw account. Betaald. Willen inloggen. Wachtwoord verkeerd. Had die mail met verdachte inlogpogingen..... Hij logde 1x in.

Grrrrrrrr

Was die eerste mail daadwerkelijk afkomstig van Netflix? Of alleen maar bedoeld om je op een link te laten klikken waar je dan je inloggegevens op in zou vullen, zodat de werkelijke afzender daarna toegang had tot je account?

Was echt van Netflix. Dat mailtje was er sinds 5 uur sochtends. Ik sliep toen. Mijn zusje appte om 8 uur dat ze niet kon inloggen. Dus ik log in en lukt niet. Toen pas zag ik het mailtje. En toen pas geopend.

We hebben met de klantenservice gepraat en die weten het ook niet. Is nu naar technise dienst gestuurd.

Als we op vriends nieuwe account inlogde met het nieuwe wachtwoord. Kon ik 10 seconden de iconen zien. Dan word je uitgelogd en klopt wachtwoord niet meer.

En dat herhaald zich

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-20 13:50

Doe je ook op een computer inloggen, misschien even een virusscan daarop doen?

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-20 14:04

Telpeva schreef:
Doe je ook op een computer inloggen, misschien even een virusscan daarop doen?

Check.

En op mobiel , tablet, laptop, 2de computer en tv 2 manieren.

Alles geprobeerd verschillende mogelijk heden _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-20 14:07

Slaapkamer deur niet goed dichtgetrokken, natte kat op het bed met modderpoten -O-

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-20 14:11

Niobe schreef:
__Sannne schreef:
Gisteren drie apparaten gekocht bij de MediaMarkt. Meerdere keren duidelijk aangegeven dat we pas volgend weekend de sleutel krijgen en dus de apparaten dan pas bezorgd willen/kunnen krijgen. Meisje verzekerde ons ervan dat we een mail zouden krijgen en de bezorgdatum zelf konden aanpassen. Mail gehad, was blijkbaar maar voor 1 van de 3 apparaten. De andere twee apparaten zijn nu dus onderweg naar het appartement waar nu nog andere mensen wonen. appelflap zeg. Hoe moeilijk kan het zijn. Hebben het echt wel 7 keer genoemd dat we ze pas de 1e willen/kunnen krijgen.

Oh vreselijk dit. MediaMarkt is zo slecht! Echt jammer, want het is zo’n leuke winkel om te kijken.
Doen we regelmatig, maar bestellen dan bij coolblue :=

Ja echt waardeloos. Meisje die ons gisteren hielp heeft blijkbaar van alles in het systeem onjuist gedaan. De wasmachine is nu wel met de bezorger mee maar de koelkast en magnetron niet. Die twee worden de 1e bezorgd en van de wasmachine moeten we maar hopen dat de bezorger goed checkt of de persoon die er nu woont wel klopt met de naam op de bestelling, of dat de huidige bewoner niet thuis is, of dat de huidige bewoner hem zelf weigert. Mijn hemel zeg.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-20 14:18

Kleine vraag wel: Dit is normale voorraad voor de mediamarkt, waarom hebben jullie dan niet gewacht tot je de sleutel hebt voor je besteld?
Of is er een aanbieding ofzo?

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-20 14:33

Ineke2 schreef:
Kleine vraag wel: Dit is normale voorraad voor de mediamarkt, waarom hebben jullie dan niet gewacht tot je de sleutel hebt voor je besteld?
Of is er een aanbieding ofzo?

We hebben in de winkel besteld. Ze hebben ons toen gewoon toegezegd dat het geen enkel probleem zou zijn om het later te laten bezorgen. Waarom zouden we het dan pas gaan bestellen in ons drukke verhuis weekend?

En hoezo voorraad? Daar heeft het 0 mee te maken. Fouten en slechte communicatie wel. Hebben ze zelf ook toegegeven. ;)

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-20 14:35

Mediamarkt is gewoon drama als het gaat om een goede service. Daarom mijn vraag :)

Coolblue is wat betreft service serieus een stuk beter.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-20 14:50

Dit was dan ook eens en nooit weer. :')

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-20 15:38

Pff, als je gewoon iets koopt bij Mediamarkt is het prima. Service is inderdaad waardeloos. En de telefonische klantenservice is gewoon niet te bereiken :\

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-20 15:41

xPabloBokt schreef:
Dan doe ik mee, maar ik spaar niemand :Y)

Wil ook een switch en Mario kart. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-20 16:04

Marcella schreef:
xPabloBokt schreef:
Dan doe ik mee, maar ik spaar niemand :Y)

Wil ook een switch en Mario kart. :')

Same... en een Playstation. En een XBox, en toch nog een Wii zodat ik G1 Jockey kan spelen... :')

Ugh, ik had zojuist een beetje een meltdown toen m’n moeder me (alweer :roll: ) belde. Ik haat het als ik mezelf niet bij elkaar kan houden bij m’n ouders...

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-20 16:13

Aan een ruin die het nieuwe hooi niet zo lekker vindt.Zijn vriend eet het wel.Pech gehad vent,je eet het maar(er liggen nog 40 pakken)

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-20 17:10

Mkango schreef:
Same... en een Playstation. En een XBox, en toch nog een Wii zodat ik G1 Jockey kan spelen... :')

Ik ga mijn Wii verkopen. :')

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-20 17:32

Dat ik net super sportief de wind ging trotseren en naar de Aldi ben gelopen, alwaar bleek dat de de openingstijden weer hebben aangepast en ze op zondag ineens weer gesloten zijn. Dat stond niet online bij de openingstijden, thanks _-:(

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-20 17:43

Mijn vader die geen normaal telefoongesprek kan voeren :') Ik weet nu alle ins en outs van wat hij aan het doen is, wat de buren aan het doen zijn, wat er aan de hand is met Pietje van Klaasje van Jantje van Geert van de Hoofdstraat maar vragen hoe het met mij is, ho maar :+

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-20 18:17

Mozzarella in chili-olie gehaald bij de Jumbo Foodmarkt, enorm op verheugd op de weg naar huis...
Is de hele handel sneu. Mozzarella is niet rijk van smaak, kruimelig aan de binnenkant, de olie is niet pittig. |( zonde van de €3

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-20 18:33

Dat het weer eens zo vreselijk rustig is op werk en ik hier de hele dienst in mijn uppie zit. Normaal had ik er tot 6 uur tenminste nog een stagiaire bij gehad, maar die is om 12 uur al ziek naar huis gegaan. Blugh.