Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
janna schreef:Hoe lang wachten jullie voor je doorgaat met de volgende geinteresseerde?
Ik kreeg gisterenavond rond 21.30 iemand die iets voor de vraagprijs wilde overnemen. Ik heb ca 10 minuten later gereageerd dat dat fijn was en wanneer ze dit wilde komen halen. Nu is het de dag erna tegen de middag en nog geen reactie gehad. Terwijl er intussen wel iemand anders het ook voor de vp wil hebben. Ik ben dan geneigd met de volgende verder te gaan. Of moet ik nog langer wachten? Als je ergens op biedt zorg je toch dat je mp in de gaten houdt?
janna schreef:Hoe lang wachten jullie voor je doorgaat met de volgende geinteresseerde?
Ik kreeg gisterenavond rond 21.30 iemand die iets voor de vraagprijs wilde overnemen. Ik heb ca 10 minuten later gereageerd dat dat fijn was en wanneer ze dit wilde komen halen. Nu is het de dag erna tegen de middag en nog geen reactie gehad. Terwijl er intussen wel iemand anders het ook voor de vp wil hebben. Ik ben dan geneigd met de volgende verder te gaan. Of moet ik nog langer wachten? Als je ergens op biedt zorg je toch dat je mp in de gaten houdt?
Anoeska27 schreef:janna schreef:Hoe lang wachten jullie voor je doorgaat met de volgende geinteresseerde?
Het is zondag vandaag en er zijn best veel mensen die op zondag niet handelen. Dus ik zou een berichtje sturen dat ik maandag voor 12 uur graag een reactie heb en daarna pas verder gaan met de volgende.
Alja schreef:IHN schreef:je kunt mensen ook gewoon in hun waarde laten en accepteren dat niet iedereen hetzelfde is.. als je dit doort dingen al vermeldenswaard vind vraag ik me af waarom je uberhaupt iets op mp zet.
Grappig dat je zegt dat je mensen in hun waarde moet laten.
Vind dat jij dat ook niet echt doet met je kortzichtige opmerking.
Daphara schreef:janna schreef:Hoe lang wachten jullie voor je doorgaat met de volgende geinteresseerde?
Gewoon vraag stellen met “heeft u nog interesse, ik krijg inmiddels andere biedingen binnen” Dan verder gaan met de ander en zodra het blijkt dat die serieus is en/of die betaald heeft de andere bieder een bericht sturen dat het inmiddels verkocht is. Ik zou niet al te lang wachten, zeker als er nog geen deal is, voor hetzelfde hoor je er nooit meer wat van terug.
Inderdaad wat je zegt. als je bied, moet je het wel in de gaten houden. Tegenwoordig krijg je zo netjes een pop-up op je scherm te zien van MP berichten, dat hey bijna onmogelijk is om een reactie echt te missen.
Daan13 schreef:Had een bench te koop staan en meerdere geïnteresseerden en steeds als ik dat ding verkocht had aan de hoogste bieder dan hoorde je helemaal niks meer
Heb hem zeker wel 6 x verkocht
Berichtje erachter aan en soms kreeg je een antwoord terug, variërend van "och helemaal vergeten,ik heb al een andere gekocht tot aan,nee doe toch maar niet want het is te klein of te groot"![]()
![]()
Vanochtend bood iemand dus weer de bench verkocht![]()
( op een bepaald moment dan geloof je het al niet meer)
Maar warempel, we hebben een tijdstip geprikt en het is vandaag ook nog opgehaald!i'm in shock