Ben benieuwd.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
karuna schreef:Geen postnl overduidelijk maar ditniet aangebeld (goh zeker bang dat ik er wat van zou zeggen
), adressticker is nergens meer te bekennen dus moet het voor de deur gebeurd zijn anders was het nooit op mijn adres terecht gekomen. De inhoud is aan gort uiteraard.
![]()
[ [url=m/UzhACd.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/2AxPtg.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/r2AEvm.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zonder enige aanwijzing lijkt me niet dat een bezorger kan ruiken waar het pak heenmoet. Ik weet dat de meeste bezorgers een rol tape in de bus hebben. Dan nog, niet aanbellen, gewoon zichtbaar vanaf de openbare weg een dergelijk gesloopt pakket neerzetten. En diegene die heeft lopen plakken moet een cursus plakken krijgen ook nog Veulen84 schreef:Dat is idd wel redelijk een typisch dhl pakket. Tenminste de zware. Echt, die moeten gewoon alleen kleine lichte dingen doen. Dat zware spul verkloten ze gewoon steeds weer.
terwijl ik aan de manier van de inhoud kan zien daar niet in gerommeld is. Zij verpakken om en om met veel bescherming zodat normaal de inhoud heel blijft. Maar de kracht is zo groot geweest dat zelfs de extra geplaatste harde vormhouders geknapt zijn. En die liggen in de lengterichting van de doos. Daarom kan ik er ook gezien de beschadigingen van uit gaan dat de doos op een zijkant/hoek zijkant is gevallen.
daar ben ik het meest boos om.
en dan nog het ontbreken van elke adressering. Maar toch op het juiste adres aankomen? Het was razendsnel gesorteerd. Dag ervoor besteld, meteen verzonden en gesorteerd. Daar lag het niet aan.