Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
sureido schreef:Ik vind het al erg om mijn ambitie om carrière te maken opzij te zetten. Ik vind het erg om mensen neer te zetten op een wereld die zo verrot is. Ik hoor van een vriendin die verloskundige studeert ook hele toffe verhalen (not) waardoor ik denk: groeten ermee, ik adopteer er wel eentje als ik een kinderwens krijg. 70% bevalt later dan de uitgetelde datum en als ze over snijden en scheuren begint is ‘t klaar bij mij. Ik zou bijna zeggen dat ik snap dat sommige het willen laten voor een kind, maar ik vind 9 maanden wel echt verrekes lang. En dan keer 4???? Haha neeeee bedankt.
liekec schreef:Nog eentje: ik vind dat moeders met kinderen die niet kunnen fietsen lekker op een pleintje bezig moeten. Dat gekut op die fietspaden buiten de bebouwde kom is levensgevaarlijk, zeker als je op een scooter zit en er langs moet.
MarlindeRooz schreef:Ik vind het altijd zo gek dat mensen er ziek van worden.
Gaan die ook nooit een keer een uur later eten/uit bed/slapen? Doen die altijd alles op dezelfde tijd? En ook nooit vliegen of op vakantie naar een land met een andere tijdzone?
Jildau schreef:MarlindeRooz schreef:Ik vind het altijd zo gek dat mensen er ziek van worden.
Gaan die ook nooit een keer een uur later eten/uit bed/slapen? Doen die altijd alles op dezelfde tijd? En ook nooit vliegen of op vakantie naar een land met een andere tijdzone?
Nou dat snap ik ook nooit. Het is maar een uurtje.. Dan kun je inderdaad ook absoluut niet met het vliegtuig op vakantie.
Foaly schreef:Ehhh... jullie snappen wel dat met permanente zomertijd de zon 's winters pas rond 10/11 uur opkomt?
Jildau schreef:MarlindeRooz schreef:Ik vind het altijd zo gek dat mensen er ziek van worden.
Nou dat snap ik ook nooit. Het is maar een uurtje.. Dan kun je inderdaad ook absoluut niet met het vliegtuig op vakantie.
Veulen84 schreef:Die periode valt in december. Dan zijn voor de meeste mensen de dagen toch al te kort kwa lichturen. De meeste mensen functioneren gewoon niet bij minder dan 8 uur daglicht en dat is zo'n beetje heel december plus een stukje van januari.
Ik heb trouwens inderdaad giga last van dat verschuiven van de klok. Mijn hele ritme is zeker een week van slag.
Jildau schreef:Veulen84 schreef:Die periode valt in december. Dan zijn voor de meeste mensen de dagen toch al te kort kwa lichturen. De meeste mensen functioneren gewoon niet bij minder dan 8 uur daglicht en dat is zo'n beetje heel december plus een stukje van januari.
Ik heb trouwens inderdaad giga last van dat verschuiven van de klok. Mijn hele ritme is zeker een week van slag.
Maar ga je dan elke dag exact dezelfde tijd op bed en opstaan?