blijven die vanzelf goed zitten of moet je daar van die "ophouders" voor gebruiken?
zoals je wel merkt ben ik nog lang geen panty pro haha

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xU_Blinghx schreef:Ik gebruik wel een zo'n ophouder (naam is me even ontgaan)
Ladies and gents(?)
Ik heb advies nodig:
Deze jurk/sweater vinden jullie hem te kort? [ [url=m/lGCu81.jpg]Afbeelding[/url] ]
Also ik vind hem te lang voor als trui op een broek. Iemand leuke ideeen om hem te combineren?
Ladies and gents(?)
Ik heb advies nodig:
Deze jurk/sweater vinden jullie hem te kort? [ [url=m/lGCu81.jpg]Afbeelding[/url] ]
Also ik vind hem te lang voor als trui op een broek. Iemand leuke ideeen om hem te combineren?
Ladies and gents(?)
Ik heb advies nodig:
Ladies and gents(?)
Ik heb advies nodig:
Jespri schreef:-Knip-
Mijn outfit maandag:
[ [url=m/7Dau86.jpg]Afbeelding[/url] ]
En een nieuw jurkje (foto was even om te passen normaal zou ik er andere sokken bij dragen)
[ [url=m/7m7WF5.jpg]Afbeelding[/url] ]
KletsKoekje schreef:Ublingh vind persoonlijk de trui te kort om er niets over aan te doen. Zou er dan bijv een mooie letterlijk legging of iets onder doen. Geruite broek kan ook leuk staan wat ergens geopperd werdt.
Jespri leuke outfits!
Sollicitatie ging goed! Heb het rode pak aangehadHelemaal blij mee!
Donderdag nog een ander sollicitatiegesprek, daar doe ik het weer aan.
[ [url=m/tj5ahj.jpg]Afbeelding[/url] ]
Es_ther schreef:Super leuk kletskoekje.
[ [url=m/z1eocf.jpg]Afbeelding[/url] ]
sans6 schreef:Jespri superleuke jurk.
Kletskoekje dat pak staat je echt goed, heel mooi! Ook heel mooie top erbij!
Ik dacht, als de weergoden niet voor de zomer zorgen, moet mijn jurkje dat maar doen.
Lekker fleurig op deze grauwe dag
[ [url=m/3lXt2p.jpg]Afbeelding[/url] ]
aaidaa schreef:Oh, staat je echt heel leuk Kletskoekje, snap dat je er bij mee bent
Je jurkje maakt me gelijk vrolijk met dit depriweer Sans6
Ik ben voor simpel gegaan vandaag. Niet goed te zien op de foto maar het shirt is paars met een coll:[ [url=m/HEja3R.jpg]Afbeelding[/url] ]