Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

poes

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-19 13:20

Medisch ontslag lijkt mij haast onmogelijk en is ook niet op 123 gebeurd.

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-19 13:39

Daarmee dat ik erbij schreef dat de regels verstrengd zijn. Ik heb zelf in het traject gezeten, daarmee.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-19 13:40

Waarom omwegen zoeken en niet gewoon de werkgever aanklagen voor waar hij wel degelijk in de fout gaat?

Aprella

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-19 13:42

Aan de domme ticketsites die niet deftig kunnen werken... gelukke alsnog tickets kunnen bemachtigen maar wel een stuk duurder dan gepland :/

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-19 13:57

poes schreef:
Waarom omwegen zoeken en niet gewoon de werkgever aanklagen voor waar hij wel degelijk in de fout gaat?

Omdat je verlies of een traject van jaren in gaat met een kleine kans om te winnen.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-19 14:56

Marcella schreef:
poes schreef:

Omdat je verlies of een traject van jaren in gaat met een kleine kans om te winnen.

Idem met ontslag om medische redenen maar goed.

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-19 14:59

Dat ik met een vriendin heb afgesproken en ze nergens op reageert. Zr slaapt ook nooit zo lang uit. Ergenis gaat nu wel over tot me zorgen maken

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-19 15:03

Dat ik altijd tot het uiterste moet doorgaan.
Ik leer het ook nooit

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-19 15:19

Een dag voordat onze dochter op vakantie gaat vraagt ze of ik de slaapzak kan wassen.Nee,dus.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-19 15:31

Dat ze de kleine zeemeermin remake gaan verpesten, maar je er niks over mag zeggen omdat je dan racist bent? Het zal vast een mooie film worden en de hoofdrol speelster kan ook prachtig zingen o.a. enz. dus dat zal allemaal ook wel prima zijn om naar te kijken.

Maar het hangt voor velen gewoon ook samen met nostalgie. Na jaren hopen en bidden, wordt eindelijk mijn favoriete Disney film op het grote doek gebracht in live action en dan wordt Ariel he-le-maal anders qua uiterlijk. Sorry hoor, dat ik teleurgesteld ben daarover als kleine zeemeermin liefhebber al vanaf dat ik een jong meisje ben < en dat mensen nu eenmaal een bepaald beeld heb bij Ariël dankzij de tekenfilm van Disney.

Waarom maken ze niet gewoon meer nieuwe films met diversiteit erin? Waarom wel trouw blijven aan de personages bij Aladdin en Beauty and the Beast, maar moet het bij de zeemeermin nu volledig anders? Of blijf trouw aan het verhaal zoals je met andere films ook deed, of schrijf een nieuw verhaal en blijf hier gewoon vanaf. Ugh. En o wee als je je mening uit, dan ben je meteen racist omdat je geen diversiteit verwelkomt? 8)7 Welkom in 2019.

Ja, 1st world problems en dat allemaal, maar oke.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-19 16:17

Ik vind het uiterlijk van Ariël niets met het verhaal te maken hebben? Ja ok het moet een knap kind zijn maar voor mij voelt het niet anders als ze niet op de tekenfilmfiguur lijkt :)

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-19 16:22

poes schreef:
Ik vind het uiterlijk van Ariël niets met het verhaal te maken hebben? Ja ok het moet een knap kind zijn maar voor mij voelt het niet anders als ze niet op de tekenfilmfiguur lijkt :)

Ik moet het wel eens zijn met cursebreaker. Ariel heeft zo'n toonaangevend uiterlijk met haar bleke huid en rode haar. De actrice die ze nu voor haar rol gecast hebben lijkt meer op Vanessa.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-19 16:32

Aan het ongeluk op de brug van Rhenen _-:( Complete brug afgesloten, file aan alle kanten, ik kon geen kant op. En het is eigenlijk de enige weg naar huis vanaf stal. Uiteindelijk helemaal via Wageningen, Arnhem en Nijmegen moeten omrijden ;( Mijn instructrice staat al 2 uur in de file bij de pont

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-19 16:33

poes schreef:

Even de posts hieromtrent vluchtig doorgenomen.
De werkgever aanklagen is ook niet zo simpel en misschien ook niet gerechtvaardigd want alles hangt af van wat er in de cao is opgenomen. En waarmee de werknemer dus akkoord gegaan is bij het ondertekenen van het contract.
En aangezien wij die cao niet kennen, kunnen we er dus ook niet over oordelen :)

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-19 17:05

Joh, Disney doet die remakes alleen maar omdat anders het copyright verloopt en de films public domain worden. Sinds ik dat weet, weet ik opeens ook waarom ze allemaal zo zielloos aanvoelen. Even snel een remake eruit knallen en je hebt weer 80 jaar (ofzo) het alleenrecht om er nog meer dollars uit te persen :+

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-19 17:07

cursebreaker schreef:
Dat ze de kleine zeemeermin remake gaan verpesten, maar je er niks over mag zeggen omdat je dan racist bent? Het zal vast een mooie film worden en de hoofdrol speelster kan ook prachtig zingen o.a. enz. dus dat zal allemaal ook wel prima zijn om naar te kijken.

Maar het hangt voor velen gewoon ook samen met nostalgie. Na jaren hopen en bidden, wordt eindelijk mijn favoriete Disney film op het grote doek gebracht in live action en dan wordt Ariel he-le-maal anders qua uiterlijk. Sorry hoor, dat ik teleurgesteld ben daarover als kleine zeemeermin liefhebber al vanaf dat ik een jong meisje ben < en dat mensen nu eenmaal een bepaald beeld heb bij Ariël dankzij de tekenfilm van Disney.

Waarom maken ze niet gewoon meer nieuwe films met diversiteit erin? Waarom wel trouw blijven aan de personages bij Aladdin en Beauty and the Beast, maar moet het bij de zeemeermin nu volledig anders? Of blijf trouw aan het verhaal zoals je met andere films ook deed, of schrijf een nieuw verhaal en blijf hier gewoon vanaf. Ugh. En o wee als je je mening uit, dan ben je meteen racist omdat je geen diversiteit verwelkomt? 8)7 Welkom in 2019.

Ja, 1st world problems en dat allemaal, maar oke.

!!!!!! Dit!!

Maar goed als je er wat van zegt ben je natuurlijk ontzettend racistisch :roll:.

Ik hoopte nog dat het nep nieuws was, nee hoor. Ik snap de keuze gewoon echt niet, was er dan echt geen enkele actrice te vinden die op ariel lijkt?

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-19 18:01

Dat ik koppijn heb door de temperatuur op mijn werk … 27 graden :( In een winkel …

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-19 18:16

xPabloBokt schreef:
poes schreef:

Ik moet het wel eens zijn met cursebreaker. Ariel heeft zo'n toonaangevend uiterlijk met haar bleke huid en rode haar. De actrice die ze nu voor haar rol gecast hebben lijkt meer op Vanessa.

Bij een tekenfilmfiguurtje kan me dat niet veel schelen dan. Kan me wel inbeelden dat als je daar wel belang aan hecht het ‘fout’ voelt. Maar ik vind het juist wel verfrissend als het wat anders gecast is, zoals bij once upon a time ook vaak was.

Pandora: klopt maar vrije dagen zo laat intrekken en zo omgaan met personeel gaat bij de arbeidsinspectie normaal sowieso opgepakt worden.

ierusju

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-19 18:26

Ze krijgt toch nog wel rood haar? -O- Want alle zusjes staan voor alle zeeën. En als ze geen rood haar heeft, zou dat helemaal onlogisch zijn :(

Asvinia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-19 19:54

Dat modern family tot aan seizoen 8 op Netflix 'hoort' te staan, maar dat dat dus niet het geval is.. -O-

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-19 20:04

Asvinia schreef:
Dat modern family tot aan seizoen 8 op Netflix 'hoort' te staan, maar dat dat dus niet het geval is.. -O-

Same.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-19 20:09

Pandora2 schreef:
poes schreef:

Even de posts hieromtrent vluchtig doorgenomen.
De werkgever aanklagen is ook niet zo simpel en misschien ook niet gerechtvaardigd want alles hangt af van wat er in de cao is opgenomen. En waarmee de werknemer dus akkoord gegaan is bij het ondertekenen van het contract.
En aangezien wij die cao niet kennen, kunnen we er dus ook niet over oordelen :)

Wat de werkgever deed en doet kan en mag niet. Ik ben hier nooit mee akkoord gegaan, staat ook niet in het Cao, mogen zij mij niet toe verplichten en mij zeker niet met mijn rug tegen de muur zetten en dreigen met ontslag.

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-19 20:57

Aan dat de HvA maar niet afkomt met het bericht of ik mijn propedeuse heb behaald of niet. Ik wil het weten, dan kan ik weer in onderhandeling met mijn werkgever...

HHorseA

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-19 21:56

Fffffffff mijn zadel!! Heeft zo goed geweest en nu! |o Als ik wil opstijgen.. komt m'n zadel naar beneden... Fffff heb niet zomaar een krukje om mee te nemen op wandeling!!!!!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-19 22:40

Rugpijn... moest gewoon werken maar was tijdens werk misselijk van de pijn. Zit vol spanning maar geen idee waarom. :n