Baby en kinderkleding #2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_lautje_

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-19 04:55

Via Vente exclusive was die in de sale. Is van Little Hedonist.
Ze hebben altijd van die mooie warme kleuren.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 10:01

Michelle77 schreef:
Panty, zijn je artikelen dus ook weg nu??

-O-

Lekker hoor Tita!

Mooi die salopette Lautje, ik hou er van. Ben erg benieuwd naar die van Monkind.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 10:07

Ah nee, zijn je artikelen nu echt weg... echt balen.

Hier vandaag z’n bobo shirt aan. Ik moest even wennen aan de loosefit. Heb zelf het liefst altijd alles gewoon aansluitend :P Maar het staat hem eigenlijk heel erg leuk :)

Heb nog een shirt van TC met de lama’s in bestelling via MP en nog een groen mingo vest van dat fluweel en die muizenjas en nog een shirt van bobo van junior edition. Die duurt best lang met leveren := Heb ik geen geduld voor eigenlijk. :P

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 10:21

Was er nou vandaag drop2 van TC?

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-19 11:04

Dacht het wel ja. Ben heel benieuwd.

Is even wennen Vero dat loosefit. Maar vaak staat het echt wel leuk. Zeker met een legging of strak broekje er onder.

Bummer Panty....

Oma had geshopt en kwam met dit vest aan zetten van Ralph Lauren. Zo mooi weer <3
Afbeelding

litilaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 11:21

Dit is gisteren allemaal binnen gekomen

Blousje van liilukid
Afbeelding

Salopette van little hedonist perzikkleur
Afbeelding

Rokje van petit germain, zo mooi helaas past hij niet over de wasbare luiers, dus hij staat weer te koop voor de liefhebber, anders bewaar ik hem tot ze zindelijk is.
Afbeelding

Hier ben ik zo verliefd op <3 Blousje van emile et ida de kleuren zijn zo mooi in het echt (krijg het niet pakkend op de foto
Afbeelding

Detailfoto hoe mooi ik het kan matchen met een zara rokje en 4 collegien maillots (raad eens wat ze vandaag aan moet :D)
Afbeelding

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 11:26

TC is inderdaad vandaag Tita, maar dat heb ik een paar weken terug al besteld.

Lau <3

En Liti, ook heel mooi!

Ik vond mezelf heel zielig na het sale debacle dus ik heb nu dit besteld als set <3

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 11:29

Staat schattig Laura! En lijkt weer super mooie kwaliteit zo.

Liti goed geslaagd! Die maillots passen echt heel goed qua kleuren bij de rest van de set.

Panty erg leuke set! Leuke prints ook op het hemdje en de trui :D

litilaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 11:31

Troostshoppen is wel goed gelukt hoor panty

litilaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 13:21

Kan m'n vorige bericht niet meer aanvullen dus een nieuw bericht bij deze

Dat emile et ida Blousje waar ik vanmorgen zo blij mee was nou iréne wil die dus absoluut niet aan. Vind je die mooi iréne, neeeeeeeee.
Oke die is dus ook te koop voor de liefhebber. Wat ze dus in plaats daarvan wel aan wilde was het andere nieuwe Blousje zie hier de foto's

Voor de administratie: blousje liilukid, jurkje soor ploom, en maillot collegien

Afbeelding
Afbeelding

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 13:25

Ah wat zonde litilaura!!
Maar blijft dat bij haar dan echt zo dat ze het nooit aan wil?
Mijn peuter wil nooit z’n nieuwe kleren passen, en het de eerste keer ook niet aan. Maar als ik het dan de volgende keer gewoon aantrek is er niks aan de hand :+

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 13:29

Ah wat een dotje! Staat mooi hoor!

Cruz is heel makkelijk, die vind alles leuk gelukkig.

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 13:32

Zonde van die mooie blouse Liti! Hier kan het ook per dag verschillen idd dus mss over een tijdje nog eens aan trekken?

Gup mocht vandaag zelf uitkiezen, nou ja, hij had al gekozen voordat ik goed en wel wakker was, dook meteen zijn kast in en trok een eton hemd maat 4/5 jaar van de hanger, deze wil ik aan!! Veel te groot, dus hij is vandaag in een soepjurk met skinny jeans er onder _O- kan me er niet druk om maken, morgen weer een kans!

__danielle__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 13:36

Ik had een hoop bij te lezen haha!

@lautje wat is Sophie een plaatje in dat vest. En paar pagina's terug Julia met dat over sized vest is ook echt een topper!

@liti wat een prachtige combi hier boven. Vind jouw stijl erg mooi! Oh lees nu dat blousje.. welke maat is het?

@ panty goeie troostshopping!

Hoop niet dat ik nu iemand vergeten ben, alle kindjes zien er altijd super verzorgd uit hier <3

Dit was Ninthe gisteren, lekker in Hema jurkje. En net als Julia vind Ninthe de messy bun ook heerlijk op het moment.

Afbeelding

Verder goede koop gedaan bij kamsma schoenen. Weet niet of het online ook is maar in de winkel hebben ze op een hoop de actie. Je schoenmaat is de prijs. Dus bunnies van 80 voor 23 euro *\o/*

Afbeelding

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 13:40

Jammer Liti!

Hier zijn nieuwe kleren nog niet zo’n ramp, zolang het geen gekke dingen zijn. Maar nieuwe jas, schoenen, laarzen, whatever? Mooi niet :x
Maar sommige kleding krijg ik niet aan. En dat blijft dan ook zo.. Kriebeltruien en tuinbroeken :=

Sophie heeft een heerlijk vest gekregen <3

Panty goed getroostshopt!

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 13:42

Hier nog geen gedoe met kleding. Hij is pas 1,5 en heeft gewoon geen keus.

De z8 bovenkleding (truien en vesten) zijn gelukkig nog te groot. Was anders allemaal zonde van de koop geweest aangezien hij genoeg heeft in 80/86.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 13:45

Ja, nieuwe jas en schoenen en laarzen idd, dat is hier ook wat moeizaam :+
Ook overgang van winter- naar zomerjas en andersom. En nieuwe schoenen en laarzen wil ie ook pas aan als ze eerst een week in de gang staan om naar te kijken :') Op een gegeven moment taalt ie niet meer naar die andere (die ik ook altijd dan uit het zicht in de kast zet) en dan kan ik ze probleemloos aantrekken.

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 13:50

Ja eerste paar keer is het soms nog de worstel-huil-gewoon met zn nieuwe schoenen/jas buiten zetten-truc en idd de oude uit het zicht zetten en dan went hij wel aan het idee.
Maar toen ik gisteren vroeg of hij zn jas ging pakken zei hij al ‘groene’, voor hij ze had gezien. Om maar vast even aan te geven dat de oranje zomerjas dus écht geen optie ging zijn :')

Ik heb me ook maar voorgenomen om zn Bergsteins in een maat groter weer gewoon in het geel te kopen, alleen om drama te voorkomen :')

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 13:54

verootjoo schreef:
Ah wat zonde litilaura!!
Maar blijft dat bij haar dan echt zo dat ze het nooit aan wil?
Mijn peuter wil nooit z’n nieuwe kleren passen, en het de eerste keer ook niet aan. Maar als ik het dan de volgende keer gewoon aantrek is er niks aan de hand :+

Bij onze dochter ook hoor, niet mooi=niet mooi blijft niet mooi.
Mag ik aan een ander kindje geven.

Danielle, wat een moppie! ik heb soortgelijke bunnies gehad, onze dochter heeft er echt heel veel opgelopen en ik heb ze later weer verkocht. Zijn fijn hoor, bunnies.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-19 14:21

Ik heb wel interesse in de blouse Liti! Ik hou van liberty print :D

Hier ook een dametje wat kleding betreft. Nee is nee. Weet nu vaak wel dr smaak dus niet vaak dat iets pertinent wordt geweigerd.

Mooie bunnies zijn dat! Zijn altijd fijne schoenen.

Panty: jezelf goed getroost zo te zien :D

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 14:29

Erg he.

Ik dacht altijd dat overkomt mij niet.
Helaas wel als N echt niet wilt, gebeurd het niet. Tuurlijk ik kan schreeuwen knijpen en tik geven en gast het aan met boel gebrul maar das niet mijn manier van kindje aankleden.

Ik bereid haar vaak voor, leg avond van te voren klaar of ik maak haar blij met dooie kip.
Heeee N deze broek vandaag.
N neeeheeee wiliknieaan.
Zullen we jurkje uitzoeken voor morgen maar moet je nu dit aan
Knarknarsknars.......... okayyyyyyyyyy

Dus ik ga minder broekjes kopen en meer jurkjes.
En dan dure jurkjes vraag ik of ze het mooi vindt....... vindt ze het lelijk probeer dag later nog keer en als ze dan weer niks vindt....next

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-19 14:44

Haha dag ervoor klaarleggen werkt hier ook idd. Kan ze het zien en ziet ze niks anders.
En idd de dooie mus techniek. Ja die mooie zomerjurk doen we morgen aan..... en dan diep wegstoppen in dr kast :+

Emoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 14:53

Oh wat zonde dat ze m niet aan wil Lity! Vind m heel mooi! En ik heb dat rokje ook en de roze maillot van collgien haha! Wat voor maat heeft Ninthe? Zie dat Lautje me al voor is maar zou hier wss toch nog echt te groot zijn :D

Bestelling van leaves net gemist, zo balen. Echt 10 minuutjes te laat thuis ofzo maargoed. Had een afspraak vanmorgen dus helaas. Nu willen ze morgen terugkomen maar dan werk ik. Ook vaag, moet een handtekening plaatsen. Dat vind ik dus zo'n onzin. Kan de bezorglocatie niet aanpassen maar lijkt me het handigst als ie gewoon op t postkantoor bezorgd wordt..

En toch wel blij dat dl wat betreft kleding nog geen eigen mening heeft. Maar haar kennende gaat ze zich daar straks zeker mee bemoeien, sterk eigen willetje heeft ze.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 15:04

Hier tot nu toe weinig mening over kleding. Al is gup wel dol op zijn spinnentrui :)
Even een mooi sweater patroon zoeken. Kan ik ze zelf maken

Net rompers gescoord bij hema. Ze hebben ook leuke 2 paks bamboe.

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 15:06

Liti wat balen van de mooie blouse! Hopelijk wordt er een ander kindje hier uit het topic wel blij van.

Daniëlle dat is nog eens leuk schoenen shoppen!

Hier net als Keet net ook rompers gescoord bij de Hema. Volgens mij nog niet eerder de bamboe variant gehad, maar ze zien er fijn uit :).