Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
noordje schreef:Nou,idd. Ik vind men sws al veel te brutaal en respectloos in NL.
Mijn vader heeft een landbouwbedrijf en moet met regelmaat mensen van z'n land afschoppen omdat ze gewoon aardappels uit de grond staan te trekken. Land is afgezet met slootjes en hekken met sloten.
Bloodymary schreef:Hierachter is een natuurgebied, daar loopt een grote groep Shetlanders los. Deze zijn wild en onbereden. Maar door de vele wandelaars wel redelijk tam geworden en je kunt ze zelfs aaien. Er staan ook overal bordjes met waarschuwingen dat de dieren wild zijn en je ze met rust moet laten. Was ik laatst aan het hardlopen daar. Is er een gezin met een kleinkind van 3 of zo. Die waren ze aan de hand zo'n pony aan het laten aaien en de vader wilde haar optillen en er op zetten. Ik zeg dat kun je beter niet doen, daar heeft nog nooit iemand opgezeten, dat kan heel gevaarlijk worden. Ja hoor zei die vader, met zo'n blik van waar bemoei je je mee mens, zodra je de hoek om bent zet ik haar er toch op. Ik hoop dan wel dat het mis gaat, niet ernstig natuurlijk, maar dat ze wel schrikken.