Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Indy_Mouse_9 schreef:Nissima schreef:Als stalhulp hoef je niet te bewijzen dat je je netjes en representatief kan kleden, lijkt mij, dus dan is een neutraal casual shirt toch ook wel goed?
Ook van een stalhulp zou ik wel graag hebben dat ze er een beetje netjes en representatief uit zien (of iig niet als een slons), zeker als ik een stal had waar vaak klanten over de vloer komen
Maar netjes casual dekt de lading wel lijkt me.
Century schreef:Heb ik ook wel eens naar gegoogled, het is bij mij precies zo. Als ik op mijn rug slaap krijg ik 100% zeker nachtmerries. Geen idee waarom, ik kon nog niet een bevredigend antwoord vinden.
Anoniem schreef:Waarom ben ik zo ontzettend bang voor spinnen? Maar dan echt DOODSbang. Heb net een spin op mijn kamer gevonden die ineens ging rennen, ik ben nu echt terrified en durf eigenlijk mijn kamer niet meer in... Ben nu heel stoer op het bed gaan zitten maar ben zo bang en zo oncomfortabel... ik denk dat ie onder m'n bed zit maar durf echt niet te kijken, al zal slapen nu ook niet lukken. Het liefst ga ik ergens anders slapen maar dat is toch te gek voor woorden... Waar komt deze ongegronde angst (fobie misschien wel?) vandaan?