Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MMIDV schreef:Ik heb iemand op tinder die nul wedervragen stelt.... mijn vragen houden wel op en dus het gesprek straks ook.... en ik dacht dat ik sociaal gestort was
Relaxed schreef:MMIDV schreef:Ik heb iemand op tinder die nul wedervragen stelt.... mijn vragen houden wel op en dus het gesprek straks ook.... en ik dacht dat ik sociaal gestort was
Ik heb wel eens aan iemand gevraagd of het een eenzijdig interview was.. Kwam er 1 vraag en hield het weer op.. Nou, na 4 vragen ben ik er wel klaar mee
Relaxed schreef:MMIDV schreef:Ja of iemand die mijn humor niet snapt/waardeert
Iemand vroeg of ik meer mannen sprak, dus ik zei dat ik een telefoon vol had. Kon ie niet waarderen. Doehoeeeiiiii
Ik maakte een keer een grapje over mannen en 2 dingen tegelijk doen.. werd ie boos, echt te erg
Zinzi_jewel schreef:Nou heb toch wat aan Mn fietsbel hangen en niet via tinder
Kreeg een Vrienden verzoek
Keek eens over t profiel
O springpaarden ook , wellicht mijn oproep gezien voor een paarden baan was aan t zoeken nl . Raak wat aan de praat en vraag m hoezo een verzoek
Begint ie toch een hoop gezever neer te plempen !
Ik ga die gewoon blokken dat kan toch ?
Het ei komt uit Tunesië is 22 ofzo
En of ik even naar daar op vakantie kom .
En mist me als ik een uur niet tegen m praat
Da t is echt een gek volgens mij
En zulke dingen tref ik dan weer
Scarry dus
Zinzi_jewel schreef:Nou heb toch wat aan Mn fietsbel hangen en niet via tinder
Keek eens over t profiel
O springpaarden ook , wellicht mijn oproep gezien voor een paarden baan was aan t zoeken nl . Raak wat aan de praat en vraag m hoezo een verzoek
Scarry dus
Alik schreef:Zinzi_jewel schreef:Nou heb toch wat aan Mn fietsbel hangen en niet via tinder
Keek eens over t profiel
Scarry dus
Never a dull moment
Britt_Sisi schreef:Stelletje stalkers zijn jullie haha! Pb me dan eens hoe je me gevonden hebt (en of je me gevonden hebt)
Mijn telefoon is net kapot gegaan, hele scherm van binnenuit gebarsten , gewoon in mijn broekzak haha. Heb een nieuwe besteld maar dus even geen tinder nu.zometeen vast ontmatcht door mn matches omdat ik niet reageer haha!