Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kiki1976 schreef:Nou dan woon ik vlakbij jouw maar hier vannacht wel wat onweer gehad en een flinke harde bui. Bui begon rond 1.15 en onweer kwam even daarna. Grappig dat we dan zo dicht bij elkaar zitten en toch zo kan verschillen
Mondy schreef:Mijn ingebouwde onweerradar zorgde er weer voor dat ik 5 min voor de bui wakker werd![]()
Opzich viel het mee, ging net langs ons af vooral..Tilburg heeft het zwaar gehad zoals ik kon horen
Eindhoven nog wel iets gehad maar gelukkig niet zo heftig als daar. Wel flinke regen.
4EverHobbes schreef:kiki1976 schreef:Nou dan woon ik vlakbij jouw maar hier vannacht wel wat onweer gehad en een flinke harde bui. Bui begon rond 1.15 en onweer kwam even daarna. Grappig dat we dan zo dicht bij elkaar zitten en toch zo kan verschillen
Ja maar ik weet ook heus wel wie jij bent hoor KikiJe was laatst nog bij mij op stal bij Fiertje... en ik zag je een paar weken terug nog bij de Rataplan maar volgens mij herkende je me niet.
Ik heb het wel horen regenen vannacht, maar geen onweer. Ik had wel de hele avond hoofdpijn en dat is meestal een teken dat het gaat onweren bij mij, maar het was over toen ik naar bed ging.
CarinaR schreef:Hier heeft t vanaf een uur of 2 tot half 6 geonweert.
Om 5.15 schrok ik wakker van een enorme klap. Was duidelijk een inslag ergens dichtbij.