Kom er net avhter dat ze op Texel ook een kast hebben staan. Laten we er in september nou heen gaan, of naja elk jaar eigenlijk wel haha..
Skessa_
Geplaatst: 19-04-16 20:47
Hier ook geurpost van lisitano Veelste veel, maar wel super lief!!
BeFunny
Geplaatst: 19-04-16 21:08
Ja hier ook veel teveel.
Ginger snowangel van kringle ruikt heerlijk droog Pocket fence van kringle vind ik apart moet ik echt op de brander ruiken Covered bridge ook van kringle ruikt naar een mannen luchtje, niet helemaal mijn ding maar lekker genoeg om uit te proberen. Apple bourbon van Goose creek ruikt droog anders dan verwacht denkndat ik hem niet lekker ga vinden, maar het is zo'n lucht die op de brander nog wel eens anders zou kunnen zijn. Autumn romance ook van goose vind ik droog lekker fris Beach party van Goose die ruikt onwijs lekker zoet, echt ben benieuwd hoe die op de brander is. Campfire marchmallows ook van goose vind ik droog minder sterk maar heel erg lekker. Sunset suede van mc calls vind ik een apart luchtje denk niet mijn ding Tiare flower van Classic candle ruikt droog minder sterk maar wel erg lekker Caramelized pear ruikt erg vies van Village candle droog
Pure soap white ginger en amber , de geur van de autumn romance is erin getrokken ruik de pure soap helemaal niet.
Ahh pakketje van Lisitano gehad? Autumn Romance is heerlijk .
Ik heb gister flink lang de kaars van Village aangehad, maar wilde aan de randjes net niet lekker poolen. Stond zelfs zo lang aan dat de paddenstoeltjes in de was zijn gevallen . En... Rook er nauwelijks wat van. Staat nu maar voor straf een paar dagen op de kop. San heeft 'm ook nl, had haar gevraagd hoe lang het duurde voordat je iets ging ruiken.. Ze ging even naar de wc, kwam terug en rook 'm al. Ik ben tussendoor zelfs nog een uur met woef wezen fietsen en rook alleen ieniemienie vlaagje zoet toen ik terug kwam. Nja, zondag nog een keertje proberen denk ik.
Yv_ wat zonde dat je helemaal niets rook en dat hij niet lekker wilde poolen zeg!
Ik zag bij de 1000poot dat Village ook een sandalwood vanilla heeft (en eruit gaat). Ruikt deze een beetje hetzelfde als die van YC? Weet iemand dat? En die van YC, is die tijdelijk of hebben ze deze (in Amerika) langere tijd? Twijfel een beetje of ik die van Village ga bestellen (eigenlijk mag ik niet... hoe minder ik hier koop hoe meer ik kan kopen op vakantie ) of dat ik wacht en hoop dat ik de Sandalwood vanilla van YC vanuit vakantie kan meenemen...
BeFunny
Geplaatst: 20-04-16 09:24
Lisitano schreef:
Haha oops! Autumn Romance is echt heerlijk En Tiare Flower is m'n favoriete bloemengeur, die kan jij ook wel waarderen denk ik
Ik denk dat ik ze idd lekker vind, En die tiare flower is lekker zacht dat is altijd goed natuurlijk.
De enige die echt vies isis die caramelized pear. Doet mij denken aan die riool lucht bleh.
Hier summer peach op de brander vandaag. Hij ruimt wel lekker, erg zoet, beetje naar perzik ijsthee.
Wat branden jullie vandaag?
Skessa_
Geplaatst: 20-04-16 10:12
Nou voorlopig nog niks, want ben aan het werk
Auto is terug, schade 300 euro. Scheelt weer wat Kan ik iig weer een maand eerder kopuhkopuh
Wat een gedoe toch Yv! Mijne geurt echt super. Poolt ook altijd vrij vlot. M'n zusje heeft Nutcracker ook, ik weet alleen niet zeker of zij m al gebrand heeft en hoe die het doet. Zal het eens vragen.
Mayo, ik zou m lekker nu kopen. Des te meer speciale luchtjes kan je op vakantie kopen
Lisitano
Geplaatst: 20-04-16 10:48
Yv jij hebt echt een kaarsenvloek hoor Al mijn VC's doen het supergoed, poolen snel, geuren snel en sterk. Heb je weer net een pech geval
Skessa, wat vind je van Pure Cane Sugar?
Skessa_
Geplaatst: 20-04-16 10:53
Meer een Village vloek
Euuuuuuh ik heb alles snel geroken, weet m ff niet meer Maar ik vond niks vies iig
Kopenhagen was echt onwijs gaaf!!! Mooie stad met een hele gezellige sfeer, aanrader
Maar helaas niet 1 kaarsenwinkel gezien... ik had gedacht dat ik daar toch wel minimaal eentje tegen zou komen, maar helaas... Nou ja, ga zondag naar Cosy Candles, kan ik daar lekker shoppen
Yv_
Geplaatst: 20-04-16 11:01
Niet normaal toch
Ooooh serieus Anc? Ik werd er echt KOTSmisselijk van! Wil je nog 2/3 blokje? Zal ff kijken, bedenk me dat het ook best kan zijn dat de rest in de kliko is beland.
Pure Cane Sugar heb ik ook nog steeds een blokje van liggen, moet ik nog steeds proberen. Hij trekt me droog niet zo.
Skessa_
Geplaatst: 20-04-16 11:01
Ik ben er een aantal keer op vakantie geweest, maar dat is al heeeeeeeeeeel lang geleden haha.
Ahw jammer zeg! Goh... Graai gaat ook al zondag, das toevallig
BeFunny
Geplaatst: 20-04-16 11:02
Ja afgelopen jaar had ik ook in kopenhagen lopen zoeken maar er was niks, waar wij geweest zijn o.a Rodekro ook niks, in Zweden ook al niet. In noorwegen hadden we wel kadowinkel gevonden waar ze yc verkochten maar verder niks.
Ik kreeg gisteren een large jar Sandalwood Vanilla van de postmeneer En vandaag krijg ik van mijn andere postmeneer een large Pure Cane Sugar Ik hou van mijn postmeneertjes Ik heb ook zo'n bizar drukke week dat ik nu al op m'n tandvlees loop dus ik kan mijn cadeautjes goed gebruiken. Ook al mag ik niet branden. Maar ik snuffel wel droog dan.