Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

LoesvL

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-16 09:29

Leuk de verhalen weer en Berdien, Gefeliciteerd!

Ook zeer belangrijk, Queelens dat hij de paarden aardig vind :Y)

Op mijn date had meneer trouwens bloemen gekocht, maar ik heb tegen mijn ouders gezegd dat ik naar de bios ging met een vriendin dus was een beetje onhandig want tja bloemen krijgen van n vriendin :')

Queelens

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-16 09:38

Hahaha hoe heb je dat opgelost? :')
Zeker dat is niet onbelangrijk :D
Ik geloof dat mijn eigen paard hem goed heeft gekeurd. Nu de jazz merrie nog. Als die niet in n hoekje kruipt van hem zit t wel goed, dat paard is echt gevoelig en vooral man-gevoelig. Vrouwenpaardje en vooral een echte jazz :')

LoesvL

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-16 09:42

Heb ze in de container verstopt thuis, hij vroeg nog: zeiden je ouders niks van de bloemen, uhm nee :o
Houd het spannend, ben je in ieder geval met de makkelijkste begonnen en durft hij nog terug te komen voor je andere paard te bewonderen!
Misschien voelen paarden net als honden dat wel aan (mensen die ik niet 'moet' gaat de hond tegen blaffen en bij sommige is het direct goed en blaft ze nooit, is tevens zo een jack russel keffer, tegen mijn eerste vriend heeft ze nooit geblaft, voelen honden blijkbaar aan wanneer het goed is).

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-16 09:59

Hahaha mooi is dat :')
Ja dat is wel zo hoor. Als mensen een negatieve en/of gefrustreerde energie om zich heen dragen dan gaat die heel boos kijken :))
Die merrie is dan nog een tikje gevoeliger dan mijn ruin in dat soort dingen.

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-16 10:40

O ja dieren zijn altijd wel goede graadmeters wat dat betreft! Hier is de jongste hond helemaal dol op m! En de kat ook! De andere hond vind m stom...maarrr. Die vind iedereen stom behalve mij en mijn moeder niet. Dus daar trek ik geen leer uit!

Deze foto zegt wel genoeg denk ik hahaha
Afbeelding

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-16 10:41

Berdien, SUPER LEUK !!

En voor de gene met het verhaal van haar vriendin, ben even de naam kwijt.
Had er weinig vertrouwen in na je verhaal dat dat goed zou komen, maar wat super leuk voor je vriendin !!

Is een setje noemen na 2 dates niet wat snel? Of ben ik daar echt zo oud(erwets) in dat ik dan wel een paar maanden verder ben?

Hier toch ook weer een date met m'n -ikwilgeenrelatienniettinderman-, hij had nog belooft een keer voor mij te koken en dat komt hij alsnog na :). En vannacht is hij jarig.. Al vergeet ik liever dat hij NOG ouder wordt hahaha...

Sunrise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-16 10:53

Ik heb niet veel tijd om bij te lezen, maar Berdien gefeliciteerd, wat leuk zeg! *\o/*

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-16 11:12

Berdien wat leuk voor je gefeliciteerd!!! Moet verder nog even bijlezen.

Kenyada dat ziet er goedgekeurd uit, leuk koppie heeft je hond :-) en je luv ongetwijfeld ook maar das ff lastig te zien haha.

Tamara_089

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-16 11:38

Berdien gefeliciteerd :o

Hier is t weer even stil... pfff ben zo blij als die cursus erop zit. Ben benieuwd hoe t dan gaat zijn. Al is dit wel een hele goede hebgeduldtest....

__laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-16 11:42

Wat leuk Berdien!

Kenyada wat leuk! En leuke hond!

Ik ben op nog een date geweest met skittle man! Deze week gaan we pannenkoeken bakken!

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-16 11:45

Ik moet toch nog steeds lachen om de naam skittleman :D

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-16 12:10

Cool hoe was het met skittleman? Want dat zou eerst niks meer worden toch?

Geduld is een schone zaak Tamara, and I know :)

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-16 12:59

Gefeliciteerd Berdien!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-16 13:00

Ik ben zo blij dat mijn vriend altijd best snel antwoord en dat ik hem echt wel vaak zie. := We hebben gelukkig nog geen irritaties. :j <3

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-16 13:03

Wij hebben nu in 3,5 maand twee keer een woordenwisseling gehad, dus dat valt ook best mee. We zijn allebei wel mensen die alles direct uitspreken, dus soms wel flinke discussies maar nog nooit echt ruzie gehad. We zien elkaar redelijk veel, wonen in dezelfde stad dus dat is makkelijk haha.

Tamara_089

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-16 13:54

Marieke, geduld is zeker een schone zaak... alleen ooit wel lastig als je iemand graag wilt zien en graag bij diegene wilt zijn en dat het dan simpelweg niet kan.

plus dat het me vrij onzeker maakt op de momenten dat het contact weer een paar dagen bijna 0 is....
aan de andere kant stuurt ie wel elke dag 1 berichtje dus ja laat deze 2 weken maar snel voorbij gaan :(

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-16 15:21

Berdien, leuk joh! :):) Niet officieel gevraagd dan??

Loes, hahahaha lekker dan :') Krijg je bloemen, belanden ze direct in de container! :=

Waar is mijn leuke, knappe vriend? :') Ik had er een, ben m kwijt geraakt (wel beter achteraf..), maar nu weer helemaal op 0 beginnen..
Tinder contacten komen en gaan merk ik wel :') Ik blijven er gelukkig wel een aantal hangen! *D

Een jongen waar ik mee app gaat morgen een weekje op vakantie naar Amerika en een ander jongen werkt hier héél dicht in de buurt, maar kom uit Friesland (Brabant hier :') Dus wel een stukkie!)

Ik heb straks nog moeite om alle verhalen uit elkaar te houden _O-
Ik vraag al regelmatig dubbel waar iemand vandaan komt, haha

Sunrise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-16 15:35

Ik ga morgen even uitgebreid bijlezen, ik zag een hoop leuke dingen voorbij komen. Kroegkerel komt vanavond bij mij wat drinken en een filmpje kijken. Ik heb wel even gecheckt wat hij daar precies onder verstond (we kennen allemaal 'Netflix en chill'), maar dat zat goed. Ik ga zo even werken en als ik terugkom als een malle stofzuigen B-) .

LoesvL

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-16 15:44

_laura, lekker, pannenkoeken :D

Tamara, begrijpelijk, we blijven toch mensen (vrouwen) en die willen nou eenmaal graag aandacht, iets meer dan 1 berichtje, bekijk het positief, als jullie dit allemaal doorstaan zal het wel écht iets zijn tussen jullie toch?!

Nancy, Friesland en Brabant is wel n stuk uit elkaar ja maar bij 'echte liefde' maakt afstand niks uit zeggen ze toch.. :P
En inderdaad, zeer jammer van de bloemen maar anders val ik door de mand, volgende keer maar eerlijk zijn :')

Sunrise, geniet van de Netflix en chill, op de echte manier dan, niet dé netflix en chill haha

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-16 15:49

Loes, misschien krijg je nog wel vaker bloemen ;) :) Wel een lief gebaar van hem.

En afstand maakt niet uit inderdaad, mits het inderdaad echte liefde is, maar zover zijn we nog lang niet :P
Hij is militair op de vliegbasis hier en heel groot (in de hoogte dan he) :oo ( :9)
Ben ook wel heel benieuwd naar dat Friese taaltje _O-

Ik snap de netflix en chill niet.. :o? Ik heb wat gemist denk ik..

Edit; heb het al terug gelezen :') Wat een rare woordspeling..

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-16 16:10

Haha, doe je voordeel met deze kennis :D <<)

Ik ben gisteravond bibberend terug gekomen, soort van ingestort en nu flink de griep te pakken. Zo naar! Boyfriend appte al dat hij wel voor je wil komen zorgen. Te lief, maar hell no :')

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-16 16:13

Tinder is echt HEEL irritant met zijn verbinding.. Hebben daar meer mensen last van?

Telefoon al paar keer opnieuw opgestart, maar... :n

Berdien, beterschap!! :(:) En waarom mag hij niet voor je zorgen? Is toch juist lief :)

Edit; Oh nu wordt t wel beter.. :+

LoesvL

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-16 16:16

Haha ja Nancy wie weet, hij is Roemeens dus misschien is dat daar wel traditie, ik heb geen kaas gegeten van alles wat niet Nederlands is :+
Sinds deze jongen eigenlijk niet meer getinderd dus ik heb nergens last van, voorheen werkte de app ook prima, misschien heeft het een update nodig? No idea

Inderdaad Berdien lief toch, maar ik zou ook wel voor mezelf kunnen zorgen, onafhankelijkheid van de vrouw, niks mis mee :j

__laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-16 16:21

Beterschap Berdien!

Netflix & chill... Ja je moet wel weten wat dat berekent anders krijg je wel heel ongemakkelijke situaties...

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-16 16:23

Berdien, UPDATE!
Graag hele verhaal alsjeblieft!