Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
TerraHowrse schreef:Willl65 schreef:Zo erger ik mij aan verkouden mensen die hun neus vanuit de tenen ophalen.. Brrrr neem een zakdoekje
En dat dan minimaal 10 keer per minuut.
Rebecca schreef:Bus die 3 minuten te vroeg is , mam die dacht op tijd te zijn en was bijna bij de halte. Dus ik zo goh u bent 3 minuten te vroeg dus kan u ook wel op mijn moeder wachten , maar nee en ze moest maar opschieten en nors dat ie keek. Haar kaartje maar vast gekocht had die beste man tenminste nog wat om handen
Emmaa_ schreef:Ik vind het wel afhankelijk van de regio eigenlijk.. Ik woon in de stad en er komen hier om de 10 minuten bussen dus als ik hem mis omdat hij te vroeg is is er geen man overboord. Maar als je in de middle of nowhere woont waar een bus maar eens in het uur rijdt en je mist hem omdat hij 3 minuten te vroeg is en jij net 1 stoplicht op rood had.. Dan kan ik me voorstellen dat je behoorlijk pissig bent. Zelfde als met bijvoorbeeld de laatste bus. In Utrecht ging het soms zo ver dat de laatste bus bij mij 10 minuten te vroeg was en dan gewoon wegreed. Ik heb er helemaal begrip voor dat het voor zo'n chauffeur ook het laatste rondje is en hoe sneller hij in de stad is, hoe eerder hij z'n nest in kan.. Maar ik heb regelmatig echt met de gebakken peren gestaan en een taxi moeten bellen omdat de bus al weg was.
Marjoow schreef:Als je dat weet, zorg je er toch voor dat je +/- 7 minuten van te voren klaar staat? Heb je dan een stoplicht tegen ben je er alsnog op tijd...