Aan die klant die schreeuwend aan de telefoon op een agressieve manier zijn mening verkondigde en weigerde te luisteren en vervolgens, toen hij niet meer om de waarheid heen kon, vond dat ik aan het zeuren was en dat ik wel dood kon vallen... En toen ik vervolgens opmerkte dat ik op deze manier geen gesprek wenste te voeren en dat ik het gesprek zou beëindigen nog voor mij de hoorn er op gooide Dat was mijn taak, dat was het enige wat mij voldoening kon geven in dit gesprek aangezien ik niet mag zeggen hoe ik werkelijk over meneer dacht
Woest was ik door dat gesprek. Aakelige agressieve vent, nooit verwacht dat je je bedreigd kon voelen aan de telefoon
Aan iemand die ik al lastig te pakken krijg, en vervolgens op het moment dat ik denk hij zal niet reageren meer (gaat om iemand die ik leuk vind) leg ik mn mobiel weg en kom ik erachter dat die gereageerd heeft en ik dus weer een gesprek misloop
nts19
Geplaatst: 16-12-15 07:16
Dat ik gewoon niet meer kan uitslapen op de dagen dat het mag !!
Aan mijn pup die afgelopen nacht ieder half uur moest controleren of ik nog leefde
Amira_
Geplaatst: 16-12-15 10:22
Aan mijn baas die wil dat ik meer ga werken terwijl ik bij mijn sollicitatiegesprek en in mijn sollicitatiebrief heb aangegeven dat ik ongeveer 8 uur per week wil en kan werken.
Dat ik opeens extreem op mijn kop krijg voor een klein foutje die ik gemaakt heb in de periode dat ik zo ziek was maar wel op werk was.. jemig, ik ben ook maar eens mens en ik bied gewoon mijn excuses aan de klant en geef toe dat het mijn fout is..
aan iemand op bokt die grappig en slim denkt te zijn om mij te verbeteren maar gewoog zelf met zijn neus aan het kijken was. bah wat zijn bijdehante mensen toch scheitirritant
Dat ik gister kadootjes gehaald heb voor een spel wat ik met vriendinnen ga doen vrijdag, wil ik t in gaan pakken vanmiddag is er 1 ding gebroken :'( maar is waarschijnlijk op de fiets naar huis gebeurt dus kan er ook niet mee terug
Ik even niet oplette en kitten met snuit in kaars dook , op wat snorharen na is hij nog heel gelukkig
Esaqar
Geplaatst: 17-12-15 12:40
Klanten in de winkel die overdreven lang voor het schap staan te loeren en zien dat ze in de weg staan, terwijl ik 'alleen maar' sta te wachten met 3 dozen yoghurt in mijn, inmiddels bijna er afvallende, armen.