Jouw bruidsjurk

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 01:05

Cayenne schreef:
Jullie kennen duidelijk mijn gasten niet :D Een aantal van hen waaronder mijn moeder waren gewoon in staat geweest om in een lange witte jurk te komen :+

Ik zou dat gewoon nog steeds echt niet erg vinden. Al was iedereen in trouwjurk gekomen of juist in jeans, echt maakt mij niets uit.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 01:09

Miriam91 schreef:
Ik heb afgelopen woensdag een prachtige jurk gevonden van Mori Lee, maar hij is te kort! ;( En kan ook niet lang genoeg gemaakt worden zonder dat er heel veel geld bovenop komt..
Zijn er meer mensen hier met lange benen die problemen hadden met jurken passen?

Mijn jurk was nipt. Met platte schoenen. En ik ben 'maar ' 1m84.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 09:02

poes schreef:
Cayenne schreef:
Jullie kennen duidelijk mijn gasten niet :D Een aantal van hen waaronder mijn moeder waren gewoon in staat geweest om in een lange witte jurk te komen :+

Ik zou dat gewoon nog steeds echt niet erg vinden. Al was iedereen in trouwjurk gekomen of juist in jeans, echt maakt mij niets uit.

Dat zeg je nu. ;) maar het is niet gebeurd dus blijft t bij wat je denkt dat je er van had gevonden. :)

Jolien87

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 10:45

Sammie, die 'cowgirl jurk' vind ik ook wel heel stoer. Ik zie mijzelf er niet in trouwen, maar het spreekt me wel aan.

Babette

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 11:19

Hahaha mijn schoonfamilie komt ook graag in het wit. En daarbij hebben de dames okk graag alles in het zicht.
Ik doe dus wel een dresscode... ik wil de enige zijn in het wit en dat is niet omdat ik onzeker ben maar het is ons feestje en dat is een dingetje wat ik graag zo wil.
En mijn vriend zei ook dat we dat dan beter kenbaar konden maken

gewoonmarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 11:59

Ik weet nog niet wat ik daarmee wil, het wit verhaal. We vragen zowiezo om een detail van mint groen of zacht roze. Dat zijn onze thema kleuren.
De twijfel over het wit is omdat mijn jurk niet echt wit is....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 17:10

Ik zit syttd Canada te kijken, maar die nemen serieus hele kuddes mensen mee naar een bruidswinkel :')

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 17:14

Die heb ik vorige week gezien, die hebben ook hun fake Randy :=

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 17:15

Ik vind de echte Randy toch het leukste :P SYTTD Canada vind ik een beetje een slap aftreksel :o
(Maar dat vind ik ook van SYTTD Atlanta en Brides of Beverly Hills. Die hebben helemaal zo'n fout figuur rond lopen _O-

Leprycorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 17:47

Cayenne schreef:
Ik vind de echte Randy toch het leukste :P SYTTD Canada vind ik een beetje een slap aftreksel :o
(Maar dat vind ik ook van SYTTD Atlanta en Brides of Beverly Hills. Die hebben helemaal zo'n fout figuur rond lopen _O-

Inclusief Randy zijn ze allemaal zo fout als wat := maar Randy blijft toch de leukste als je het mij vraagt. Ze zoeken geloof ik ook echt naar zo'n typetje, al is het maar voor het overdreven gedoe wat weer kijkers trekt.

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 20:56

Met wie zouden jullie de jurk uitzoeken? Ik denk dat ik enkel mn moeder en schoonmoeder mee zou nemen, ik wil dat zo min mogelijk mensen de jurk van te voren zien.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 20:59

Ik zou mijn moeder en oma meenemen. Mijn oma is zeker de jongste niet meer en wil erg graag dat ze mij nog in jurk ziet, mocht ze de bruiloft niet redden bv....

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 21:01

Een vriendin, misschien schoonzus. Misschien m'n moeder, maar die geeft dr mening nogal ongezouten :')

Glenda

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 21:29

Ik had zondag mijn moeder,schoonmoeder en beste vriendin mee.en in de winkel waren mijn tante en nicht om me aan te kleden.
Het is de eerste jurk die ik aantrok geworden, maar die had ik al bij mn tante op de beurs gezien en die wilde ik sowieso een keer passen :o

x_Anne_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 21:39

mn zus, mn tante en een vriendin denk ik

x_Anne_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 21:43

Cayenne schreef:

Wij vinden deze juist heel leuk.
Vooral omdat ze hier allemaal een stuk 'realistischer' budget hebben.

Alleen zenden ze nu alweer een aflevering uit die we al gezien hebben -O-

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 21:55

Ik ga met m'n moeder en beste vriendin :)

tassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 22:16

Moeder zus schoonmoeder en vriendin

Leprycorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 23:14

Alleen moeder hier verwacht ik. Schoonmoeder heel misschien maar dat zou het zijn. Anders moeten er gelijk ook 3 schoonzussen mee, want als je de ene mee wilt nemen, verwachten de andere 2 het ook :+

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 23:21

Ik heb mijn moeder, schoonmoeder, zusje en 2 schoonzusjes meegenomen :)

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 23:27

Ik zou mijn moeder meenemen.
Mijn schoonmoeder en schoonzusje heel fijn thuis laten (vanwege een gebrek aan mode gevoel en beide schoonzussen hebben besloten niks meer met elkaar te maken te willen hebben ) en dan een vriendin denk ik. Teveel is ook niet goed, want dan krijg je te veel meningen.

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 23:29

Ja ik heb ook nog even bedacht om nog een vriendin mee te nemen maar dan krijg je toch gedoe van waarom zij wel en ik niet. Dus besloten alleen mn vriendin mee te nemen die ik al het langste ken. En verder ook geen schoon familie, daar heb ik niet genoeg band mee omdat we gewoon net te ver bij elkaar vandaan wonen.

gewoonmarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 23:35

Ik heb oma, zus en schoonmoeder meegenomen.
Schoonmoeder had ik spijt van, ze heeft echt die dag verpest. De hele tijd alleen maar aan de telefoon gehangen... Dat ding niet op stil zetten... Jammer maarja, kan het niet meer veranderen.

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 07:48

Haha ik heb het goed getroffen met mn schoonmoeder. Schoonzusters zou ik niet meenemen, maar alleen dus omdat ik zoveel mogelijk mensen wil verbazen op de dag zelf.

x_Anne_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 08:58

Schoonmoeder en schoonzusjes zouden met alle liefde mee mogen maar die moeten met Vriendinlief mee.
En anders zouden het wel heel veel mensen worden