De route van 20 km gereden voor de we ride 4 pink rit volgende week.
Bank gehangen en een Disney avondje gehouden met vriendinnen.
nts19
Geplaatst: 26-09-15 17:07
Vanmiddag paardjes op de wei gezet, toen even lekker tv gekeken. Daarna een buitenrit voor het eerst thuis gemaakt van ruim een uur. Nu even eten en dan klaar maken voor housewarming van me zus samen met wat vrienden erheen
Gewerkt, het huishouden gedaan, hond uitgelaten en vermaakt, gekookt, weer mooie platen geschoten met m´n camera, bokken, en zo komt een vriendin mij deze avond gezelschap houden
Tot dusver uitgeslapen en hardgelopen. Nu even op de bank voor Netflix. Zo paar boodschappen doen en op verjaardag. En áls ik nog energie overheb ga ik vanavond nog naar een vriendin.
Naar school, auto rijles en Expeditie Robinson kijken met vriendinnen
nts19
Geplaatst: 01-10-15 12:03
Vanochtend eerst gevoerd en ochtendje gewerkt. En het is zulk lekker weer nog dus paardjes lekker al op de wei gezet. Zo ff kamer schoonmaken aangezien we zaterdag open huis hebben. Daarna weer terug naar nieuwe huis even poepscheppen en rommelen. En met vriend chillen.
Gewerkt, stal geweest en nu onze nieuwe hond in huis
nts19
Geplaatst: 01-10-15 21:34
Slapen, paardjes voeren, werken tot half 5 daarna weer naar paardjes en lekker eten met me ouders. Als ik niet te moe ben ff naar vriendin en anders optijd naar bed
Vanochtend hardgelopen en boodschappen gedaan. Net flink opgeruimd in huis, spullen naar de kringloop gebracht en nu nog de laatste zonnestraaltjes meepikken!
Nachtdienst gewerkt tot 6 uur vanmorgen. Toen gelijk door de trailer opgehaald bij m'n andere werk en daarna m'n paard naar d'r nieuwe stal verhuist. Net langs m'n tante haar nieuwe winkel geweest en nu in de trein naar huis. Moe.