Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 16:14

Ik houd van rugzakken haha, ik denk dat ik toch voor de eerste ga! Die heeft ook zakjes aan de zijkant, dat vind ik echt het handigste vakje(s) van een tas altijd. _O-

En ik vind Zara schoenen heel smal vallen, pull & bear heeft ook leuke, smalle schoenen!

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 16:39

ik zou voor de eerste in het blauw gaan of de tweede :)

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 16:48

Rebeccaa schreef:
Ik houd van rugzakken haha, ik denk dat ik toch voor de eerste ga! Die heeft ook zakjes aan de zijkant, dat vind ik echt het handigste vakje(s) van een tas altijd. _O-

En ik vind Zara schoenen heel smal vallen, pull & bear heeft ook leuke, smalle schoenen!

Dankjewel voor je antwoord _/-\o_
Dan heb ik nu ook een reden voor een Zara sale bestelling :D Da

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 17:05

Dirndl schreef:
_O- Is ook wel te verwachten!

Maar ik vind de slip ons heel gaaf Roos, beiden! Wil je later een keer een outfit foto ermee posten? Schijnt dat we trouwens behalve dezelfde schoenensmaak ook dezelfde mannensmaak hebben (WK topic) :))

Ik zal even een outfit post maken als ze binnen zijn :D

Whoee, jaaa <<) vanavond weer voor de buis op zoek naar woest aantrekkelijke tattoo boys :9

@Rebeccaa, die eerste zou ik doen, en in het blauw wit gestreept klinkt het leukst :D

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 17:08

Blauw-wit gestreept klinkt eigenlijk het leukste! :D

Oké laat maar wou net bestellen bij decathlon, zeggen dat ze maestro aannemen maar vervolgend zeggen dat er iets fout is in de validering en ik hiervoor naar mijn bank moet gaan. Dat wordt even naar de winkel rijden. Nu ja.. even... half uur rijden

Opie1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 17:16

Hallo,

Ik wil graag een webwinkeltje beginnen in meisjeskleding en nu ben ik benieuwd waar behoefte aan is. Wat zouden jullie graag willen zien in zo webwinkel waarvan je zoiets hebt, dat koop ik.

Zelf heb ik al leuke skinny jeans met bling bling sterren, shirts lange mouw met steentjes en sweaters voor een leuke betaalbare prijs.

Ik ben erg benieuwd naar jullie ideeën.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 17:20

Ik geloof niet dat iemand van ons kinderen heeft Opie... Maar als ik ze had, liet ik zie niet in bling-bling lopen :=

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 17:33

MarcoBorsato schreef:
Ik geloof niet dat iemand van ons kinderen heeft Opie... Maar als ik ze had, liet ik zie niet in bling-bling lopen :=

Helemaal mee eens :Y)

Lieveli, ik zie jouw dochtertje al hoor: woeste krullenbol, skaterjurkje met een leuke print panty en mini doc martens 8-)

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 17:35

Hier ook geen kinderen :n
Maar ik zou denken: leuke T-shirtjes, jurkjes, etc.
En ik ben, net als Lieveli ook niet zo'n fan van de bling-bling. Vind een lief jurkje of een stoere broek veel leuker. Niet te trashy in ieder geval, het zijn nog kinderen...

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 20:46

Ik heb ook geen kinderen, maar zou ze ook nooit bling bling aantrekken. Heb even op insta gezocht en een kleine collage gemaakt van kleertjes die ik super schattig vind :D

Edit: let niet op de stomme poses van de kindertjes. :+

http://nl.tinypic.com/r/npi5g5/8

Vandaag heb ik eens alle schoenendozen onder m'n bed vandaag getoverd en uitgeplozen. Een groot deel ga ik naar het goede doel brengen, maar heb ook een aantal nooit gedragen schoenen (door m'n moeder aangesmeerd en niet mijn stijl, en een paar dat m'n gevoelige voeten niet aan kan of gekocht in een gekke bui) en 2 paar sneakers die nog te mooi zijn om zo weg te geven en ik vast een ander blij mee kan maken.

Ik weet niet of ik de link naar mijn advertenties hier zo neer mag zeggen, maar doe het lekker toch :o hahaha

http://www.marktplaats.nl/verkopers/15715047.html
Laatst bijgewerkt door xRoosss op 01-07-14 21:07, in het totaal 1 keer bewerkt

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 20:50

Vind dat Roos inderdaad wel leuke kinderkleertjes heeft uitgezocht! :)

Je link werkt niet, is een link naar je eigen account ;)

StableDoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 20:58

Sorry dat ik zo het topic binnen kom vallen, maar ik heb echt even hulp nodig :+

Ik had 2 jurkjes besteld (de Innocent Cutiehttp://www.large.nl/innocent-cutie-jurk/art_272358/ en de Chloe Wide Collar http://www.large.nl/black-premium-by-emp-chloe-wide-collar-jurk/art_263709/?reviewPage=2&sortField=date#reviews) met de gedachte dat er dan in ieder geval wel 1 zou passen voor mijn diploma-uitreiking morgen. Niet dus. De jurk van Innocent is te kort, de tailleband valt op mijn ribben en de onderrok is veel te kort. De Chloe Wide Collar ziet er heel leuk uit op de foto's van de site, maar in het echt staat de rok veel te bol door alle tule (2 lagen!), ziet er niet uit... Nu heb ik dus geen jurk voor morgenavond -O-
Weet iemand waar er leuke, niet 13-in-een-dozijn jurken te vinden zijn (evt. online, maar dan voor morgenavond in huis)? Ik ben eigenlijk bang dat ik geen andere jurk meer kan vinden voor morgenavond, dus dan moet ik er maar wat van maken met wat ik nu heb. Wat trekken/trokken jullie aan naar een diploma-uitreiking? Een spijkerbroek is weer te casual denk ik, maar de andere jurken die ik heb zijn allemaal te groot geworden, op 1 na, maar die is weer te chic denk ik (strapless, wit met kleine bloemen, strak lijfje met baleinen (die overigens 'ingezakt' zijn :( ), iets wijdstaande rok, strik in de taille op de rug).

Ik hoop dat ik van die Chloe Wide Collar nog wat kan maken... Weet iemand hoe je de tule 'vlakker' kan krijgen? Of moet ik het dan helemaal eruit halen? Het ziet er nu namelijk uit alsof ik gigantische heupen heb en aan de achterkant zit de tule zo dat het lijkt alsof je in een luier loopt :+

Thanks alvast voor de hulp :+

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 21:08

xSwanHeart schreef:
Je link werkt niet, is een link naar je eigen account ;)

Bedankt! Je hebt gelijk. Heb de link aangepast :D
Laatst bijgewerkt door xRoosss op 01-07-14 21:14, in het totaal 2 keer bewerkt

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 21:13

Volgens track en trace zijn mn schoenen bezorgd, maar ik heb niks gekregen ^) Ook geen briefje in de bus dat het bij de buren ligt...

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 21:14

Whoeps, de edit van m'n vorige post deed het niet helemaal goed. Dus even zo:

@stabledoor, je hebt enkele sites die voor 22 uur besteld morgen in huis garantie hebben.

Hier een website met een aantal shops met de leveringstijden erbij:
http://www.vandaagbesteldenmorgeninhuis.nl/alle-webshops/feed/

The Sting kun je verder nog proberen. Meer kon ik zo even niet vinden. Heel veel succes!!! :)

StableDoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 21:17

Thanks! Kom er net achter dat de jurk stuk geleverd is, 1 laag tule is gescheurd -O-

Droomster

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 21:25

@StableDoor: Misschien een oproepje plaatsen op bokt, met je woonplaats + maat? Wellicht kan je er 1 van een bokker lenen uit nood?! :D

Als je bij mij in de buurt zou wonen, zou ik nog wel wat hebben namelijk & mag je zo lenen hoor :)
Vast wel meer bokkers die zoiets misschien wel willen doen?

Opie1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 21:35

At xRoosss
Leuke kleding vooral de jumpsuit en de spijker uitvoering. Met bling bling bedoel ik geen Frans Bauer toestanden maar een leuke applicatie met een klein glimmertje. Het zijn wel kinderen.

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 22:02

Over dat rugzakje van de vorige pagina, die eerste!
Ik vind het zo'n girly model tasje dus daar hoort ook een schattig printje bij :)

Ik heb momenteel een kledingstijlcrisis :+
De ene dag loop ik in een roze gebloemd bloesje met een zachtroze jasje,
dan weer in een oversized blouse met beanie.
Ik weet niet helemaal wie ik nu 'moet zijn'
Hopeloos dit soort dagen :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 22:58

Bedankt voor al jullie meningen haha, het is uiteindelijk de eerste geworden!

Liespower, dat heb ik ook, hoor! Of nou ja, ik draag geen roze of zo, maar de ene dag ben ik best wel vrouwelijk gekleed en de volgende dag best wel tomboy achtig. Heel veel mensen hebben dat, ik geloof dat de minderheid van de mensen écht een uitgesproken stijl heeft.

OdiEtAmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-14 00:04

Bij mij hetzelfde :))
Gewoon aandoen waar je zin in hebt.

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-14 00:16

Ik zou mijn kinderen later wel in roze jurkjes met glitters hijsen hoor :p

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-14 08:34

Weet iemand hoe lang het nog duurt voor je bestelling komt bij de H&M nadat je bericht hebt gekregen dat het is verzonden?

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-14 10:32

Josien_ schreef:
Weet iemand hoe lang het nog duurt voor je bestelling komt bij de H&M nadat je bericht hebt gekregen dat het is verzonden?

Reken maar op 4-5 dagen. H&M is vreselijk traag.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-14 11:53

Hier ook.. Ene dag loop ik in een chique jurkje rond, andere dag biker/skatestyle. gewoon waar ik zin in heb die dag.

Roosss aaahh wat een schattige kleertjes! Ik wil ook een kind om hem/haar zo aan te kunnen kleden :') Alleen mist de vent en het geld even hiervoor

Edit: hmm vind deze bikini stiekem best leuk, heb helaas niet de moed om erin te lopen
http://eu.riverisland.com/women/swimwea ... top-652934