Op zich vind ik het wel een sport om die mensen tevreden de deur uit te krijgen ondanks dat ze het niet meteen snappen of er een andere mening over hebben

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
VeraPopeye schreef:Het valt me wel (ook in het topic) op dat medewerkers behoorlijk onbeschoft terug kunnen doen. Ik houd me altijd in, sterker nog meestal ben ik bij mensen die niet fatsoenlijk kunnen doen (bellen of niks terugzeggen ofzo) extra vrolijk. Dan voelen ze zich opgelaten en doen ze volgende keer tenminste wel normaal.
Laatst ook, vrouw legt de 35 procent korting sticker onder op. OK, heel vervelend, kun je weer regelcorrectie doen. Collega: Mevrouw u moet de volgende keer de sticker boven op leggen. Dus de klant antwoord dat dat haar werk is. Natuurlijk een onnozel antwoord, want het is haar korting. Zegt mijn collega terug: Ja en jij moet niet zo zeuren
Als de baas het had gehoord, ze had denk ik per direct kunnen sluiten. Ze had gelijk hoor, maar tegen een klant.. Ik zou denk ik iets zeggen van ''Mevrouw het is u korting, als ik hem niet zie krijgt u hem ook niet, en dat is voor u natuurlijk niet fijn''
VeraPopeye schreef:Nieuwe bonuskaart is een ramp, mensen die hem weigeren omdat ze het bijhouden niet fijn vinden, dus de oude niet kwijt willen. Terwijl de nieuwe anoniemer is als je hem maar niet activeert, maar toch weigeren. Ja dan geen bonus meer na januari he pff. Probeer het wel duidelijk uit te leggen, krijg de meeste wel tevreden weer weg.
Voor de rest zoveel gejat, vraag me echt af waar ze het lef vandaan halen. Gelukkig wordt zowel ieder dief bij ons betrapt, denk dat we toch wel het best beveiligde winkel van de stad zijn.
_Lois_ schreef:Ben dit topic aan het doorlezen, hilarischVeraPopeye schreef:Het valt me wel (ook in het topic) op dat medewerkers behoorlijk onbeschoft terug kunnen doen. Ik houd me altijd in, sterker nog meestal ben ik bij mensen die niet fatsoenlijk kunnen doen (bellen of niks terugzeggen ofzo) extra vrolijk. Dan voelen ze zich opgelaten en doen ze volgende keer tenminste wel normaal.
Laatst ook, vrouw legt de 35 procent korting sticker onder op. OK, heel vervelend, kun je weer regelcorrectie doen. Collega: Mevrouw u moet de volgende keer de sticker boven op leggen. Dus de klant antwoord dat dat haar werk is. Natuurlijk een onnozel antwoord, want het is haar korting. Zegt mijn collega terug: Ja en jij moet niet zo zeuren
Als de baas het had gehoord, ze had denk ik per direct kunnen sluiten. Ze had gelijk hoor, maar tegen een klant.. Ik zou denk ik iets zeggen van ''Mevrouw het is u korting, als ik hem niet zie krijgt u hem ook niet, en dat is voor u natuurlijk niet fijn''
Werk je bij de appie? Want bij ons is het zo dat vakkenvullers de 35% stickers erop plakken, bij dingen die tot de huidige datum of nog 1 à 2 dagen goed zijn (afhankelijk van product)
Dus dan is het niet de schuld van de klant als de sticker op de achterkant zit, gebeurt bij ons ook best vaak
Roosch schreef:Ongetwijfeld dat het meisje van gisteren mij wellicht een vreemde klant vond, maar ik maakte een opmerking over dat ik het belachelijk vond dat ik maar 10 poffertjes kreeg en er 4,50 voor moest betalen.
"Nou mevrouw, dat is bij ons de normale prijs, en bovendien, normaal bestellen alleen kleine kinderen poffertjes."
Ik dacht dat ik gek werd.![]()
Heb toen maar gezegd: "Ik weet dat ik niet al te groot ben, maar ik verwacht wel een normale portie poffertjes voor dat geld."
Heb betaald en ben weggegaan, daar kom ik mooi niet meer terug.
Was nog wel meer niet goed daar, dus zit erover te denken om een slechte recensie achter te laten.