Ben dit topic aan het doorlezen, hilarisch 
VeraPopeye schreef:Het valt me wel (ook in het topic) op dat medewerkers behoorlijk onbeschoft terug kunnen doen. Ik houd me altijd in, sterker nog meestal ben ik bij mensen die niet fatsoenlijk kunnen doen (bellen of niks terugzeggen ofzo) extra vrolijk. Dan voelen ze zich opgelaten en doen ze volgende keer tenminste wel normaal.
Laatst ook, vrouw legt de 35 procent korting sticker onder op. OK, heel vervelend, kun je weer regelcorrectie doen. Collega: Mevrouw u moet de volgende keer de sticker boven op leggen. Dus de klant antwoord dat dat haar werk is. Natuurlijk een onnozel antwoord, want het is haar korting. Zegt mijn collega terug: Ja en jij moet niet zo zeuren
Als de baas het had gehoord, ze had denk ik per direct kunnen sluiten. Ze had gelijk hoor, maar tegen een klant.. Ik zou denk ik iets zeggen van ''Mevrouw het is u korting, als ik hem niet zie krijgt u hem ook niet, en dat is voor u natuurlijk niet fijn''
Werk je bij de appie? Want bij ons is het zo dat vakkenvullers de 35% stickers erop plakken, bij dingen die tot de huidige datum of nog 1 à 2 dagen goed zijn (afhankelijk van product)
Dus dan is het niet de schuld van de klant als de sticker op de achterkant zit, gebeurt bij ons ook best vaak