Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-26 19:57

De buurhond blaft echt bijna non-stop, en de buren zijn niet thuis -O- Hopelijk stopt ze gauw, wil de buren ook niet storen bij een avondje weg.

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-26 20:01

Ik ga zoveel geld kwijt zijn aan mijn gebit dit jaar (en volgend jaar) -O- |(
Maar ik ben nog maar 25 dus ik moet er nog even mee doen

Snoraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-26 20:37

Buren hebben nu de muziek nog harder dus hoop dat ze een beetje op een normaal tijdstip klaar zijn -O-
Vind het altijd zo aso als er vrij grote feesten gegeven worden (inclusief opblaastent) en je dan niet even de buren op de hoogte brengt. Dat geschreeuw ook constant op van die lalmuziek.

Nog een ergernis: Had gehoopt dat dat Bailanummer in 2025 achterbleef.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-26 20:51

Slee is stuk

Afbeelding

Ik dacht eerst dat we alleen een lat hoefde te vervangen maar later bleek de achterkant ook eraf te liggen ( op zich ook nog te maken alleen niet meer als opklapbare slee) en een zijkant mist ook een paar lagen hout. (Horen er 14 te zijn maar zijn er nog maar 9) Kijken of ik hem voor morgen nog een beetje kan opknappen en dan maar op zoek naar een andere.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-26 20:58

Vriendin die niet lijkt te begrijpen dat 5k pp een behoorlijke smak geld is voor een vakantie :')
Ik had random tegen haar gezegd dat ik graag naar Namibië zou willen en nu blijft ze er over doorgaan terwijl ik telkens zeg dat ik dat geld écht niet ga leggen voor een vakantie, hoe graag ik daar ook heen wil. Het kwartje lijkt maar niet te vallen, dat sommige mensen geen over volle spaarrekening hebben.

Edit: ze loopt nu te flexen dat ze dan in April maar op vakantie gaat voor 7k, wat gebeurt hier joh

Lay_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-26 21:15

20 dec 2025, 2 keuze cadeau kaarten besteld, met een waarde van 25euro per kaart.
22 dec 2025 mail dat ze verzonden zijn,30e van dec 2025 staat er in de postNL app dat ze onderweg zijn met als resultaat dat ze er beiden nog niet zijn..

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-26 22:35

18.30 thuis van de Efteling, helemaal hyped over een gerecht wat ik eigenlijk zou gaan maken dus toch maar enthousiast gaan koken. Net pas klaar, is de gnocchi mislukt. :')

Gelukkig is de ragú heerlijk en was ik slim genoeg om de gnocchi te proeven voordat ik hem bij de ragú mikte, maar die eten we dus pas morgen. Met gnocchi van de supermarkt, want ik ben nu even gedemotiveerd. :')

Plus: heb geen autistische meltdown gehad. Wat ik opzich best een prestatie vind gezien er vlak voor het naar huis gaan in de rij bij de Baron 1898 vier etterbakjes voor ons stonden die met hun nog niet ingedaalde stemmetjes lekker schel stonden te etterbakken zoals etterbakjes dat doen.

Wat de Efteling met sneeuw al niet voor tolerantie kan opleveren. Als je een autist genoeg dopamine laat aanmaken zijn we heel normaal :+

Polarize

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-26 23:26

Die hond van mij...mijn ouders zijn op een feestje bij de buren, blijkbaar heeft mevrouw door dat ze niet "echt" weg zijn, dus ze vertikt het om te slapen. Ik dacht dat ik haar wel in de bench kon zetten en zelf kon slapen, maar ze maakte er zo'n heisa van dat ik haar op mijn kamer nog hoorde. Nu lig ik op de bank en is er niks mis met haar :+

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-26 23:28

Iemand nog iets gehoord van shenavallie? Ze is zo stil de voorbije paar weken... Hopelijk alles goed met de zwangerschap enz... Viel me al effe op en gezien haar laatste post in dit topic was dan maar eens hier aankaarten...

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-26 00:04

Little_Gift schreef:
Iemand nog iets gehoord van shenavallie? Ze is zo stil de voorbije paar weken... Hopelijk alles goed met de zwangerschap enz... Viel me al effe op en gezien haar laatste post in dit topic was dan maar eens hier aankaarten...

Heb haar berichten even terug gekeken, maar wel raar idd van regelmatig posten naar nu niks.

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-26 08:23

Ik heb tijdens het verwijderen van mijn plak nagels mijn nagels enorm mishandeld. Ze zijn nu erg lelijk en kort en ik twijfel of ik ze een paar maand met rust moet laten. ;(

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-26 09:44

Ik heb komende Woensdag een kapper afspraak..

Dacht net ik ga even kijken of ik misschien mijn afspraak kan verzetten ivm sneeuw/ijs..
Zie ik net dat ze der prijzen weer verhoogd heeft, vorig jaar was het al duur...Nu is het met €3,50 verhoogd. -O-

Ieder halfjaar of jaar gaat ze wel omhoog, in de tijd dat ik bij deze persoon kom denk wel €20,- - €30,- hoger heb zien worden..

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-26 09:49

Sneeuwstorm.

Hopelijk hoeft niemand er verplicht uit.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-26 09:50

Ik wel, de hond uitlaten :+
Liep 8 uur buiten tot 8:45 uur in de sneeuwbui.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-26 10:12

Siggislief schreef:

Dacht net ik ga even kijken of ik misschien mijn afspraak kan verzetten ivm sneeuw/ijs..
Zie ik net dat ze der prijzen weer verhoogd heeft, vorig jaar was het al duur...Nu is het met €3,50 verhoogd. -O-

Ieder halfjaar of jaar gaat ze wel omhoog, in de tijd dat ik bij deze persoon kom denk wel €20,- - €30,- hoger heb zien worden..

Jeetje, dat is wel veel en vaak. :\

Ik hoef vandaag niet naar buiten maar ik moet morgen weer werken dus dan graag schone wegen.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-26 10:20

Bellatrix schreef:
Siggislief schreef:

Jeetje, dat is wel veel en vaak. :

Ik hoef vandaag niet naar buiten maar ik moet morgen weer werken dus dan graag schone wegen.

Denk meer dan 10 jaar geleden was het nog rond de €55,- voor wassen, knippen, föhnen en stylen.
En het is nu duurder dan €85,-. En als ik vraag waarom korthaar zo duur
is dan is het van ja, zit toeslag op omdat het lang haar is...

Mijn broer betaal dus veel minder.

Moet morgen ook werken maar zie het niet zitten, het is een landweggetje op,
en ik weet dat ze op de boerderij niet strooien etc.. dus 1 glijbaan.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-26 10:36

Little_Gift schreef:

Dat is inderdaad raar LG >;)
Ik hoop dat alles goed is!

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-26 10:51

sneeuw = hoofdpijn. altijd.

kinderen hebben morgen allebei studiedag van school. Ze willen graag zwemmen, maar de zwembaden in de buurt zijn allemaal dicht op maandag.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-26 11:03

Ik betaal hier 29,50 voor krullen knippen...als ik wassen erbij doe zit ik nog niet op 40 euro, stylen zit daar gewoon bij in.
Nu denk ik dat regio ook wel meespeeld, hier kan mijn kapper het eigenlijk niet flikken om veel duurder te zijn dan dat

Denk dat ik alvast maar rekening houd met vertraging met de trein en lopend naar het station morgen :')

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-26 11:05

Siggislief schreef:
Denk meer dan 10 jaar geleden was het nog rond de €55,- voor wassen, knippen, föhnen en stylen.
En het is nu duurder dan €85,-. En als ik vraag waarom korthaar zo duur
is dan is het van ja, zit toeslag op omdat het lang haar is...

Huh, maar je hebt kort haar en betaalt alsnog een toeslag voor lang haar? Dat klopt toch niet?

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-26 11:07

Ik wilde eigenlijk boodschappen doen, sommige dingen zijn op. Maar lijkt me beter van niet er is erg veel sneeuw gevallen, het sneeuwt nog steeds en ze hebben ook nog niks geschoven

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-26 11:17

fjordjes schreef:
Ik wilde eigenlijk boodschappen doen, sommige dingen zijn op. Maar lijkt me beter van niet er is erg veel sneeuw gevallen, het sneeuwt nog steeds en ze hebben ook nog niks geschoven

Lopend heen gaan als het in de buurt is :D

--

Ik dacht dat het droog zou blijven vandaag. Maar dat is alweer helemaal veranderd.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-26 11:21

Nee lopend ook niet te doen, dichtstbijzijnde supermarkt is 5 km.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-26 11:39

Een oprechte vraag: geen veroordeling. Waarom zijn sommigen van jullie zo bang van sneeuw. Dat je er niet van houd, kan ik me voorstellen, alles is een kwestie van smaak. Maar de angst om naar buiten te gaan? Is dat omdat je slecht ter been bent, of omdat je rolstoel afhankelijk bent buiten?

Absolem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-26 11:42

rien10 schreef:
Een oprechte vraag: geen veroordeling. Waarom zijn sommigen van jullie zo bang van sneeuw. Dat je er niet van houd, kan ik me voorstellen, alles is een kwestie van smaak. Maar de angst om naar buiten te gaan? Is dat omdat je slecht ter been bent, of omdat je rolstoel afhankelijk bent buiten?

Denk eerder omdat niemand het meer gewend is om in sneeuw te lopen. Het vergt extra energie . Met boodschappen dan vijf km sjouw is best pittig . Menig mens moet dan regelmatig een pauze nemen wegens verzuurde spieren . Tenzij je toevallig een slee hebt.