Hopelijk stopt ze gauw, wil de buren ook niet storen bij een avondje weg. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Little_Gift schreef:Iemand nog iets gehoord van shenavallie? Ze is zo stil de voorbije paar weken... Hopelijk alles goed met de zwangerschap enz... Viel me al effe op en gezien haar laatste post in dit topic was dan maar eens hier aankaarten...
Siggislief schreef:Ik heb komende Woensdag een kapper afspraak..
Dacht net ik ga even kijken of ik misschien mijn afspraak kan verzetten ivm sneeuw/ijs..
Zie ik net dat ze der prijzen weer verhoogd heeft, vorig jaar was het al duur...Nu is het met €3,50 verhoogd.![]()
Ieder halfjaar of jaar gaat ze wel omhoog, in de tijd dat ik bij deze persoon kom denk wel €20,- - €30,- hoger heb zien worden..

Bellatrix schreef:Siggislief schreef:Ik heb komende Woensdag een kapper afspraak..
Dacht net ik ga even kijken of ik misschien mijn afspraak kan verzetten ivm sneeuw/ijs..
Zie ik net dat ze der prijzen weer verhoogd heeft, vorig jaar was het al duur...Nu is het met €3,50 verhoogd.![]()
Ieder halfjaar of jaar gaat ze wel omhoog, in de tijd dat ik bij deze persoon kom denk wel €20,- - €30,- hoger heb zien worden..
Jeetje, dat is wel veel en vaak.
Ik hoef vandaag niet naar buiten maar ik moet morgen weer werken dus dan graag schone wegen.
Siggislief schreef:Denk meer dan 10 jaar geleden was het nog rond de €55,- voor wassen, knippen, föhnen en stylen.
En het is nu duurder dan €85,-. En als ik vraag waarom korthaar zo duur
is dan is het van ja, zit toeslag op omdat het lang haar is...
fjordjes schreef:Ik wilde eigenlijk boodschappen doen, sommige dingen zijn op. Maar lijkt me beter van niet er is erg veel sneeuw gevallen, het sneeuwt nog steeds en ze hebben ook nog niks geschoven
rien10 schreef:Een oprechte vraag: geen veroordeling. Waarom zijn sommigen van jullie zo bang van sneeuw. Dat je er niet van houd, kan ik me voorstellen, alles is een kwestie van smaak. Maar de angst om naar buiten te gaan? Is dat omdat je slecht ter been bent, of omdat je rolstoel afhankelijk bent buiten?