Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
PineApple schreef:Wat naar zeg… hoe laat was het uiteindelijk stil?
Hier werd er om kwart over drie door een andere stem door de microfoon gesnauwd dat dat ding nu uit moest. Dus ik denk dat iemand anders er ook last van had. En hij is inderdaad uit gebleven daarna.
MarlindeRooz schreef:Ik heb geen kat. [ Afbeelding ]
Nyaleti schreef:Falende huisartsen.
Een vriend krijgt zware medicatie die je maar eens in de 3 dagen mag pakken en niet met alcohol mag.
Die gast is hartstikke verslavingsgevoelig, heeft geen ruggengraat dus nogal makkelijk eentje bij te pakken en tikt tegen alcoholisme aan.
Nee, dit gaat vast goed.
Nyaleti schreef:Falende huisartsen.
Een vriend krijgt zware medicatie die je maar eens in de 3 dagen mag pakken en niet met alcohol mag.
Die gast is hartstikke verslavingsgevoelig, heeft geen ruggengraat dus nogal makkelijk eentje bij te pakken en tikt tegen alcoholisme aan.
Nee, dit gaat vast goed.
Cer schreef:Ontwerpers van keukenspullen (afzuigkap) hoezo zitten daar allemaal hoekjes en gaatjes en richeltjes waar gorigheid in komt en wat je (of nou ja, ik dan)onmogelijk goed schoon kan krijgen … gatver echt
Bellatrix schreef:Ik heb toevallig vanmorgen mijn blikjes/plastic flesjes ingeleverd bij de Spar. Was een prima hoogte. Leverde mij €3.30 op.
De ergernis? De tas waar de blikjes in zaten was ontzettend goor van binnen en moest ik weggooien.